|
Пәні: Қазақ тілі Бөлімі: Дені саудың – жаны сау Сабақтың тақырыбы: Синоним дегеніміз не? |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 15. 01.2019 ж |
Мұғалімнің есімі: Достанова Ш |
||||||||||||||||||||
|
2 «В» сыныбы |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
|
2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу 2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану |
||||||||||||||||||||
|
|
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||
|
- синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіне алады |
|||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||
|
-Синоним, антоним, омоним сөздерді ажыратады Синоним, антоним, омоним сөздерді мағынасына қарай қолдана алады |
|||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||
|
Синоним, антоним, омоним сөздерді мағынасына қарай қолдана алады |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды қалыптастыру |
Денсаулық зор байлық |
||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, әдебиеттік оқу, жаратылыстану |
||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Видео, аудио |
||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Сөз және оның мағынасы. Антоним |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
Жоспарланған тапсырмалар |
Ресурстар сілтеме |
|||||||||||||||||||
|
Басы
«Конверт» әдісі
«Өзім жазушымын» ойыны |
Топқа бөлу Тыныс белгілері арқылы топқа бөлінеді І топ: «Антоним» ІІ топ: «Синоним» ІІІ топ: «Оминим» Психологиялық ахуал қалыптастыру: Күн көзіндей күлімдеп, Көңілді болып жүрейік. Қазіргі болар сабақта, Жүректен ақ жол тілейік. - Біз қандай үлкен тақырыпты өтіп жатырмыз?
(сөйлем) - Сұраулы сөйлем дегеніміз не? Мысал келтір. ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады. Көркем жазу : Вв Вв Вв Вв Вв Сөздік сынақ хат: Тазалық – денсаулық негізі, Денсаулық – байлық негізі ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады. Тазалық - сөзіне дыбыстық талдау жасайды ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады. |
Конверттегі сұрақтар |
|||||||||||||||||||
|
Ортасы Оқулықпен жұмыс
Жаңа ақпарат
Топтық жұмыс «Кемпірқосақ» әдісі Сергіту сәті «Шахмат» әдісі Жұптық жұмыс |
12-жаттығу:Өлеңді қатесіз көшіріп жаз. Қарамен берілген сөздердің астын сыз - Өлеңді оқып беру -Өлең не туралы айтылған? -Қарамен берілген сөздер тобын айтылуы және білдіретін мағынасы бойынша салыстыр. Тілімізде білдіретін мағынасы бір-бірімен жақын, бірақ дыбысталыу әр басқа сөздер кездеседі: әдемі-көрікті, алыс-шалғай. Мұндай сөздер синоним сөздер деп аталады
13-жаттығу.Тақырып бойынша өлеңнің мазмұнын болжа. /Рақат қой салқын су/ Қарамен берілген сөздің синонимін тауып көр. ҚБ.Мұғалімнің шолуы. 14-жаттығу.Ребусты шеш. Шешуіндегі сөздің синонимін тап
|
Оқулық
Дәптерген орындайды |
|||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Жеке жұмыс Бағалау критерийі Мағынасы бір-біріне жақын синоним сөздерді сәйкестендіреді
|
Тапсырма Синоним сөздерді сәйкестендіреді
Дескритоп Білім алушы
|
ЖБ т/ж Тапсырма жазылған парақшалар |
|||||||||||||||||||
|
Кері байланыс Бағалау |
Жапырақтардың түстері арқылы өздерінің пікірлерін жазу. Оқушылардың өзін қалай және қандай дәрежеде бағалайтынын анықтау |
|
|||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма : 15-тапсырма 11-бет |
|||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау криетийі Мағынасы бір-біріне жақын синоним сөздерді сәйкестендіреді |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен? |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Синоним дегеніміз не?
Синоним дегеніміз не?
|
Пәні: Қазақ тілі Бөлімі: Дені саудың – жаны сау Сабақтың тақырыбы: Синоним дегеніміз не? |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 15. 01.2019 ж |
Мұғалімнің есімі: Достанова Ш |
||||||||||||||||||||
|
2 «В» сыныбы |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
|
2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу 2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану |
||||||||||||||||||||
|
|
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||
|
- синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіне алады |
|||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||
|
-Синоним, антоним, омоним сөздерді ажыратады Синоним, антоним, омоним сөздерді мағынасына қарай қолдана алады |
|||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||
|
Синоним, антоним, омоним сөздерді мағынасына қарай қолдана алады |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды қалыптастыру |
Денсаулық зор байлық |
||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, әдебиеттік оқу, жаратылыстану |
||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Видео, аудио |
||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Сөз және оның мағынасы. Антоним |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
Жоспарланған тапсырмалар |
Ресурстар сілтеме |
|||||||||||||||||||
|
Басы
«Конверт» әдісі
«Өзім жазушымын» ойыны |
Топқа бөлу Тыныс белгілері арқылы топқа бөлінеді І топ: «Антоним» ІІ топ: «Синоним» ІІІ топ: «Оминим» Психологиялық ахуал қалыптастыру: Күн көзіндей күлімдеп, Көңілді болып жүрейік. Қазіргі болар сабақта, Жүректен ақ жол тілейік. - Біз қандай үлкен тақырыпты өтіп жатырмыз?
(сөйлем) - Сұраулы сөйлем дегеніміз не? Мысал келтір. ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады. Көркем жазу : Вв Вв Вв Вв Вв Сөздік сынақ хат: Тазалық – денсаулық негізі, Денсаулық – байлық негізі ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады. Тазалық - сөзіне дыбыстық талдау жасайды ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, шапалақ шашады. |
Конверттегі сұрақтар |
|||||||||||||||||||
|
Ортасы Оқулықпен жұмыс
Жаңа ақпарат
Топтық жұмыс «Кемпірқосақ» әдісі Сергіту сәті «Шахмат» әдісі Жұптық жұмыс |
12-жаттығу:Өлеңді қатесіз көшіріп жаз. Қарамен берілген сөздердің астын сыз - Өлеңді оқып беру -Өлең не туралы айтылған? -Қарамен берілген сөздер тобын айтылуы және білдіретін мағынасы бойынша салыстыр. Тілімізде білдіретін мағынасы бір-бірімен жақын, бірақ дыбысталыу әр басқа сөздер кездеседі: әдемі-көрікті, алыс-шалғай. Мұндай сөздер синоним сөздер деп аталады
13-жаттығу.Тақырып бойынша өлеңнің мазмұнын болжа. /Рақат қой салқын су/ Қарамен берілген сөздің синонимін тауып көр. ҚБ.Мұғалімнің шолуы. 14-жаттығу.Ребусты шеш. Шешуіндегі сөздің синонимін тап
|
Оқулық
Дәптерген орындайды |
|||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Жеке жұмыс Бағалау критерийі Мағынасы бір-біріне жақын синоним сөздерді сәйкестендіреді
|
Тапсырма Синоним сөздерді сәйкестендіреді
Дескритоп Білім алушы
|
ЖБ т/ж Тапсырма жазылған парақшалар |
|||||||||||||||||||
|
Кері байланыс Бағалау |
Жапырақтардың түстері арқылы өздерінің пікірлерін жазу. Оқушылардың өзін қалай және қандай дәрежеде бағалайтынын анықтау |
|
|||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма : 15-тапсырма 11-бет |
|||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау криетийі Мағынасы бір-біріне жақын синоним сөздерді сәйкестендіреді |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен? |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













