Әрбір мұғалім оқу жылының басында сабақ кестесін құруы керек. Бүгінгі күні бұл маңызды білім беру құжатына нақты талаптар іс жүзінде жоқ. Мұғалімге академиялық еркіндік қажет және оны кез келген нысанда құрастыра алады. Кестенің түрі мен мазмұнын қандай құжаттар реттей алады? Әрбір сабаққа жоспарланған бағдарламалық материалды оқудың ыңғайлылығы мен тиімділігін қалай қамтамасыз ету керек
Вебинарға қатысушылар жоспарлау нұсқауларымен танысады, осыған көмектесетін пайдалы ресурстарға бірқатар сілтемелер алады және де қарастырады оқу жылы ішінде құжаттаманы жүргізу бойынша ұсыныстар.
Оқу орындарының басшылары, директордың орынбасарлары, сынып жетекшілері, мұғалімдер, Мәскеу облысының басшылары.
Конференцияға тіркелген барлық қатысушылар академиялық сағаты көрсетілген, портфолиоға арналған сертификат алуына болады
ТіркелуТақырыбы: «Ерекше бақылауды қажет ететін балалардың сабаққа келуіне ерекше бақылау жүргізу»
Исаханова Камшат Ашировна
Лауазымы: Филология ғылымдарының кантидаты. Педагог-зерттеуші. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
«Қиын» оқушыларды анықтау алаңы: - Отбасы жағдайы (рейд, әңгіме, кездесу түрлерінде); - Еңбекпен қамтылмауын қамту; - Сабаққа қатысуын қадағалау; «Қиын» оқушылармен жүргізілген жұмыс түрлері: - Ата-анасымен байланыс жасау; - Тәртібі «қиын» оқушылар мен жағдайы «қиын» отбасылар бақылауға алу; - Қамқоршы мұғалімдердің бекітілуі; - «Қиын» оқушыларға жеке портфолио арнау; - Жеке картотека жүргізу (әңгімелерді тіркеу); - Психологиялық зерттеулер жасау; - Еңбекпен қамтылуға ықпал жасау; - Іс-шараларға тарту.
Тақырыбы: «Мектепішік сабаққа қатысу және оны талдау»
Олжабаева Гүлнар Әбдіәшімқызы
Лауазымы: Педагог-зерттеуші. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі. Практик
130 бұйрықтың 17-қосымшасы бойынша талдау жүргізіледі. Оқушылардың білім беру үдерісіне эмоционалдық түрде қарым –қатынасын бақылауда ұстау.
Тақырыбы: «Мектепішілік сабақты бақылау қорытындысын мониторингілеу»
Байкушукова Эльмира Танирбергеновна
Лауазымы: Филология ғылымдарының магистрі. Педагог-зерттеуші. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі. Практик.
Оқушылардың түсінуін және сабақ ішіндегі жұмысын мониторингілеуді жүргізу жолдары. Оқушыларды мониторингілеуді келесідей жүргізіледі. • Сабақ ішінде өткен материалды қорытындылатумен • Оқушыларға қойылған сұрақтар туралы ойланып, және сабақтың қандай бөліктерінің түсініктер көрінетінін байқап • Блумның педагогикалық мақсатының таксономиясының әр түрлі деңгейлерінен сұрақтар қоюмен • Сынып бойынша қозғалып және қателеріне көңіл бөлумен және жақсы орындалған жұмысты атай отыра, жұмыс дәптерлерін тексерумен • Оқушыларға тақтада тапсырмаларды тезірек шешуге мүмкіндік берумен • Оқушыларды бір - бірін тыңдауға шақырумен, басқаларының түсініктемелерін қорытындылаумен, және тыңдамай отырған оқушылардың назарын аудартумен.
Тақырыбы: «Айтылған сөзде айып жоқ, жазылған сөзде жазық жоқ»
Әлдибеков Бақыт Беделханұлы
Лауазымы: Ақын, Қазақстан жазушылар одағының мүшесі
Педагог қызметкерлер, оқушы, ата-ана сонымен қатар әріптестерімен қарым-қатынас жасау кезіндегі айтылған сөздердің айқын, нақты, дәлелді және шынайы болуын басты назарда ұстауы керек. Сондай-ақ кәсіби қарым-қатынастың тек жұмыспен болғаны, жақсы нәтиже көрсетеді.