Республикалық ғылыми-практикалық конференция

Оқушыны ғылыми - зерттеу жұмысына баулу: Ғылыми жұмыстың құрылымы мен алгоритмі

Конференцияда сіз не үйренесіз?

Жаңартылған бағдарламаны жасауды үйренеміз. Бар болғаны бірнеше сағатта сіз жаңартылған бағдарланың 15 әдісін біліп шығасыз.


Конференция мақсаты:

Әрбір оқушының жас ерекшелігіне, қабілетіне қарай дарындылығын әр түрлі әдістермен айқындау және дамыту, оның ішінде ғылыми – зерттеу жұмысына баулу.

Күтілетін нәтиже:

Вебинарға қатысушылар жоспарлау нұсқауларымен танысады, осыған көмектесетін пайдалы ресурстарға бірқатар сілтемелер алады және де қарастырады оқу жылы ішінде құжаттаманы жүргізу бойынша ұсыныстар.

Кімге арналған:

Оқу орындарының басшылары, директордың орынбасарлары, сынып жетекшілері, мұғалімдер, Мәскеу облысының басшылары.

Қатысушыларға берілетін сертификат үлгісі

Конференцияға тіркелген барлық қатысушылар академиялық сағаты көрсетілген, портфолиоға арналған сертификат алуына болады

Тіркелу

Конференция бағдарламасы мен спикерлері

15 минут

Тақырыбы: Оқушының өз бетінше білім – дағдыларын жетілдіру барысында мұғалімнің атқаратын қызметі.

Шуленбаева Замира Серикбаевна

Лауазымы: География пәні мұғалімі. Педагог-мастер. Оқу әдістемелік кешен авторы.

Шығармашылық зерттеушілік ізденіс адам үшін екі түрлі көзқараспен маңызды: бір жағынан жаңа өнімге қол жеткізуінде, екінші жағынан, ізденіс процесінің мәнділігінде. Адам шығармашылық нәтижесіне ғана қанағаттанып қоймай, шығармашылық пен зерттеу ізденушілігінің өзінен де ләззат алуға қабілетті. Сондықтан да, кез келген мұғалім оқушының дарындылығын, шығармашылық жұмыспен айналысуына түрткі болатындай белсенділікпен араласу керек

15 минут

Тақырыбы: Ғылыми жұмыс -оқушылардың өздігінен білімдерін жетілдіруге белсенді әрекет жасау.

Жумабекова Айжан Еркиновна

Лауазымы: Ғабиден Мұстафин атындағы ЖББМ бастауыш сынып мұғалімі. Педагог-шебер. Магистр.

Зерттеу – дарынды балаларды оқытудың негізі.Онсыз баланың потенциалды қабілетін ашу, дамыту мүмкін емес. Дарынды оқушының ізденушілік қасиетін қалыптастыру зерттеуге оқытудың түрлі формалары мен әдістері арқылы жүзеге асырылады.

15 минут

Тақырыбы: Ғылымның әр саласынан дарынды балаларды таңдап алу және олардың шығармашылық қабілеттерін жетілдіру.

Беристемова Нуржама Косымтаевна

Лауазымы: ОӘК авторы ж.ғ.м. педагог-зерттеуші

Оқушыны ғылыми-зерттеу жұмысына қатыстыру үшін алдымен, оны қызықтыра отырып, зерттеу талабын қалыптастыру қажет. Яғни оқушы ақпаратты ала білуге, оны басқаларға хабарлай білуге талпынуы тиіс. Ол мектепте оқып жүргенде-ақ қоғам мүшесі екенін сезініп, өз бетінше шешім қабылдауға, ақпараттар алуға, оны басқаларға жеткізе білуге, әдебиеттермен жұмыс істей білуге, баяндама жасауға, талдауға қатысуға, басқаларды тыңдауға үйренуі қажет.

Конференция аяқталды

Әріптестеріңізбен бөлісіңіз!


Сіздерді серіктестікке шақырамыз

Қазақстандағы білім беру саласының жанашырысыз ба? Заманауи білім беру технологиялары мен әдіс-тәсілдері Сіз үшін қызық па? Республикамызда қызмет ететін өзге де әріптестеріңізбен бөлісетін тәжірибеңіз бар ма? Тамаша, “Ustaz Tilegi” ғылыми-әдістемелік орталығы Сіздің біліміңіз бен кәсіби тәжірибеңізді Республика көлемінде таратуға көмектесе алады. Білім беру саласының майталмандарын серіктестікке шақырамыз. Ол үшін сауалнаманы толтырыңыз