Инклюзиялық білім беруде мектеп, сынып жетекшілерін дайындау және дарынды балалармен жұмыс жасаудың негізгі қағидалары
№ | Сабақ атауы | Барлық сағат саны | Лекция | Практикалық жұмыс | Бақылау түрі |
1 | Инклюзиялық білім берудің маңызы | 6 | 4 | 2 | Тест |
2 | Инклюзивті білім беруге мектеп мұғалімдері мен сынып жетекшілерін дайындау | 5 | 3 | 2 | Тест |
3 | Сыныптағы оқушыларды ерекше балаларды қабылдауға дайындау | 5 | 2 | 3 | Тест |
4 | Ресурсты сыныптың атқаратын қызметі. | 5 | 3 | 2 | Тест |
5 | Сыныптағы оқушының алатын орны | 5 | 3 | 2 | Тест |
6 | Сабақ кезінде ерекше балалармен жұмыс | 5 | 3 | 2 | Тест |
7 | Ерекше оқушылардың мінез – құлқы | 5 | 3 | 2 | Тест |
8 | Ата – аналармен жұмыс. Тьютордың атқаратын қызметі. | 5 | 3 | 2 | Тест |