Материалдар / 10ға , 100-ге көбейту және бөлу 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

10ға , 100-ге көбейту және бөлу 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
3.1.2.9 100 және 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану 3.1.2.12 нөлдермен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тәсілін қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2019
1573
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы:10-ға,100-ге көбейту және бөлу / Ғимараттарды неден құрастырады? • 3.1.2.9 100 және 1000 көлеміндегі с

1 слайд
Тақырыбы:10-ға,100-ге көбейту және бөлу / Ғимараттарды неден құрастырады? • 3.1.2.9 100 және 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану • 3.1.2.12 нөлдермен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тәсілін қолдану

Ежелгі және қазіргі уақыттағы ғимараттардың неден тұрғызылғанын білесің бе? Есептеулерді орындап, олардың неден тұрғызылғанын

2 слайд
Ежелгі және қазіргі уақыттағы ғимараттардың неден тұрғызылғанын білесің бе? Есептеулерді орындап, олардың неден тұрғызылғанын анықта. • (27 + 15) : 6 + 8 · 5 = • (тас) • (82 – 74) : 2 · 7 + 7 · 4 = • (ағаш) • (91 – 83) · 3 : 4 = • (кірпіш)

Тас ғимаратын табады 1 балл Ағаш ғимаратын табады 1 балл Кірпіш ғимаратын табады 1 балл

3 слайд
Тас ғимаратын табады 1 балл Ағаш ғимаратын табады 1 балл Кірпіш ғимаратын табады 1 балл

Санды 10-ға көбейткенде ол қалай өзгереді? Суретке берілген жазбаларға қара. • Есептеулерді түсіндір. • 10 2 = 10 + 10 = 20

4 слайд
Санды 10-ға көбейткенде ол қалай өзгереді? Суретке берілген жазбаларға қара. • Есептеулерді түсіндір. • 10 2 = 10 + 10 = 20 ∙ Санды 10-ға бөлгенде ол қалай өзгереді? • 10 : 10 = 1 40 : 10 = 4 100 : 10 = 10 • 2 10 = 20 ∙ 20 : 10 = 2 20 : 2 = 10

• 2-тапсырма • Есепте. Есептеулерді түсіндір. • 15 · 10 = • 23 · 10 = 230 • 10 · 15 = • 10 · 23 = • 150 : 10 = • 230 : 10 =

5 слайд
• 2-тапсырма • Есепте. Есептеулерді түсіндір. • 15 · 10 = • 23 · 10 = 230 • 10 · 15 = • 10 · 23 = • 150 : 10 = • 230 : 10 = 23 • 150 : 15 = • 230 : 23 =

Дұрыс есептейді 1 балл Есептеулерді түсіндіреді 1 балл

6 слайд
Дұрыс есептейді 1 балл Есептеулерді түсіндіреді 1 балл

• 100-ге көбейту және бөлу • Санды 100-ге көбейткенде ол қалай өзгереді? • Санды 100-ге бөлгенде ол қалай өзгереді? • Есептеуле

7 слайд
• 100-ге көбейту және бөлу • Санды 100-ге көбейткенде ол қалай өзгереді? • Санды 100-ге бөлгенде ол қалай өзгереді? • Есептеулерді қарастыр. • 100 · 3 = 100 + 100 + 100 = 300 • 3 · 100 = 300 • 300 : 100 = 3 • 300 : 3 = 100

• 3-тапсырма • Есепте. Қорытынды жаса. • 100 · 5 = 500 • 500 : 100 = • 5 · 100 = • 500 : 5 =

8 слайд
• 3-тапсырма • Есепте. Қорытынды жаса. • 100 · 5 = 500 • 500 : 100 = • 5 · 100 = • 500 : 5 =

1 есепті орындайды 1 балл 2 есепті орындайды 1 балл 3 есепті орындайды 1 балл 4 есепті орындайды 1 балл

9 слайд
1 есепті орындайды 1 балл 2 есепті орындайды 1 балл 3 есепті орындайды 1 балл 4 есепті орындайды 1 балл

6 тапсырма Амалдардың орындалу ретін анықтап, оларды есепте. (45 – 25) : 2 + 4 = (84 – 82) ⋅ 6 : 4 = 60 – (35 – 26) ⋅ 2 =

10 слайд
6 тапсырма Амалдардың орындалу ретін анықтап, оларды есепте. (45 – 25) : 2 + 4 = (84 – 82) ⋅ 6 : 4 = 60 – (35 – 26) ⋅ 2 =

Бірінші есептін амалдарын тауып есептейді 1 балл Екінші есептін амалдарын тауып есептейді 1 балл Үшінші есептін амалын тауып есе

11 слайд
Бірінші есептін амалдарын тауып есептейді 1 балл Екінші есептін амалдарын тауып есептейді 1 балл Үшінші есептін амалын тауып есептейді 1 балл

Қорытынды 11-13 балла Баға «5» 9-10 балл Баға «4» 6-8 балл Баға «3» 1-5 балл Баға «2»

12 слайд
Қорытынды 11-13 балла Баға «5» 9-10 балл Баға «4» 6-8 балл Баға «3» 1-5 балл Баға «2»