Материалдар / 20-ға дейінгі сандарды қосу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

20-ға дейінгі сандарды қосу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақ жоспарына пайдасы бар деп үміттенемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2020
361
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мұғалімнің аты-жөні Джантасова Дана Сериковна Пәні: Математика Тақырыбы: 20-ға дейінгі сандарды қосу Оқу мақсаттары Сараланған

1 слайд
Мұғалімнің аты-жөні Джантасова Дана Сериковна Пәні: Математика Тақырыбы: 20-ға дейінгі сандарды қосу Оқу мақсаттары Сараланған сабақтың мақсаты  1.1.2.5** ондықтан аттамай 20 көлеміндегі сандарды/ ондықтарды/ ауызша қосу және азайтуды орындайды.  1.5.2.2** «+», «-», «=» таңбасын қолданады Барлық оқушылар : қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиын-дардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде айтады Көптеген оқушылар: ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды (ондықтарды) ауызша қосуды орындайды; Кейбір оқушылар: “+”, “–”, “=” таңбаларын қолданады және өрнектер құрастырады

Сабақта жоспарланған белсенді оқу тәсілдері Модельденген оқу. Ұйымдастыру. Оқушылар сабақта 20-ға дейінгі сандарды ондықтан а

2 слайд
Сабақта жоспарланған белсенді оқу тәсілдері Модельденген оқу. Ұйымдастыру. Оқушылар сабақта 20-ға дейінгі сандарды ондықтан аттамай қосу әдісімен танысады. 14+3 түріндегі мысалдарды шығарып үйренеді. “Балмұздақ” әдісі арқылы екі таңбалы сандарды қосылғыштық разрядқа жіктейді.Санау таяқшаларын пайдаланып, 2 таңбалы сандарды модельдеу бойынша тәжірибе жұмыстарын ұйымдастырамын. Оқушыларға бума жасау үшін санау таяқшалары мен резеңкелер таратылып, таяқшалар бумасы ондықтар, жек таяқшалар бірліктер болып көрсетіледі 14+3 =4+3+10=17 Дағдылар: сын тұрғысынан ойлау, зерттеу Белсенді оқу “ Кел, ойнайық!” әдісі Топтағы оқушыларға гүлдің суреті салынған плакат беріледі. Амалдардың жауабы жазылған күлтеше парақшалар ұсынылады.Дұрыс жауабын шығарып күлтешені дұрыс жауапқа апарып орналастырады. Дағдылар: дәлелдеу, проблеманы шешу Оқу әңгімелері “ Жұптық жұмыс” әдісі Қосу амалдарын орындап, мәні қалай шыққанын түсіндіреді. Қораптан арнайы әкелінген карточкаларды таңдайды және сандармен танысады. Амалдарды орындайды және түсіндіреді. Дағдылар: дәлелдеу, проблеманы шешу Пәнаралық байланыс Сауат ашу – берілген тапсырмаларды оқи алады. Көркем еңбек – берілген плакатпен, карточкалармен жұмыс жасай алады. Бірлескен оқу “ Араласқан шарлар” ойыны Тақтада ілулі шарларды топпен келіп алады. Шарларда жазылған сандар мен таңбаларды , суреттерді қолдана отырып есептер құрастырады. І – топ: шардағы суретке қарап есепті шығар ІІ – топ: түсіп қалған тиісті санды қояды, анықтайды.не себепті сол сан шыққанын түсіндіреді. 13 + ? =19 ? + 5 = 17 ІІІ – топ: сурет арқылы есеп құрастыр Дағдылар: сын тұрғысынан ойлау, ділелдеу, проблеманы шешуОқушының қажеттілігін қанағаттандыру  20 көлеміндегі екі таңбалы сандарға бір таңбалы сандарды қалай қосады?  13-ке 2-ні қосқанда неше шығады?  12-ні 4-ке арттырып көр. Қандай сан шықты?  Гүлнар күзгі демалыста 12 кітап, ал Данияр — 7 кітап оқыды. Олар барлығы неше кітап оқыды? Дағдылар: дәлелдеу, проблеманы шешу

Сараланған оқу дегеніміз - оқушылардың бейімі мен қабілетіне, білім деңгейіне қарай жіктелген және оңайдан күрделігіне қарай

3 слайд
Сараланған оқу дегеніміз - оқушылардың бейімі мен қабілетіне, білім деңгейіне қарай жіктелген және оңайдан күрделігіне қарай құрылған сабақ жоспары. Сараланған сабақ тәсілдері 1-тапсырма Тапсырма мақсаты: қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиын-дардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде айтады. Тапсырманың атауы: «Кел, ойнайық!» әдісі 2-тапсырма Тапсырма мақсаты: ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды (ондықтарды) ауызша қосу және азайтуды орындайды Тапсырманың атауы: «Жұптық жұмыс» әдісі 3-тапсырма Тапсырма мақсаты: “+”, “–”, “=” таңбаларын қолданады және есептер құрастырады Тапсырманың атауы: «Араласқан шарлар» ойыны Сабаққа талдау. Тапсырма - білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар бер дім . Дереккөздер ретінде плакат, арнайы дайындалған карточкалар, тапсырмалар жазылған шарлар қолдандым. Қарқын - кейбір оқушылар ға“Араласқан шарлар” ойынында шарларда жазылған сандар мен таңбаларды , суреттерді қолдана ды және есептер құрастырады. Қорытынды – Кері байланыс арқылы сұрақ қоя отырып,қорытындылаймын. - 20 көлеміндегі екі таңбалы сандарға бір таңбалы сандарды қалай қосады? - 13-ке 2-ні қосқанда неше шығады? - 12-ні 4-ке арттырып көр. Қандай сан шықты? - Гүлнар күзгі демалыста 12 кітап, ал Данияр — 7 кітап оқыды. Олар барлығы неше кітап оқыды? Диалог және қолдау көрсету- «Жұптық жұмыс» әдісі арқылы, 20 көлеміндегі сандарды (ондықтарды) ауызша қосу және азайтуды орындайды Бағалау- әр тапсырманың соңында оқушылар жеке және топ ретінде кретериалды бағалаудың қалыптастырушы бағалау түрімен бағалап отырдым . Жіктеу тәсілі арқылы талаптары әртүрлі оқушылар бойынша топқа бөлдім.

Критериалды бағалаудың Қалыптастырушы бағалау түрі Қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындардың бірігуі ретінде түсіндіре ай

4 слайд
Критериалды бағалаудың Қалыптастырушы бағалау түрі Қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындардың бірігуі ретінде түсіндіре айтады. Ондықтан аттамай 20 көлеміндегі сандарды/ ондықтарды/ ауызша қосу және азайтуды орындайды. “ +”, “–”, “=” таңбаларын қолданады • 3-тапсырма • Тапсырма мақсаты: “+”, “–”, “=” таңбаларын қолданады және есептер құрастырады • Тапсырманың атауы : “Араласқан шарлар” ойыны • Тапсырманың барысы: Тақтада ілулі шарларды топпен келіп алады. Шарларда жазылған сандар мен таңбаларды , суреттерді қолдана отырып есептер құрастырады. • І – топ: шардағы суретке қарап есепті шығар • ІІ – топ: түсіп қалған тиісті санды қояды, анықтайды.не себепті сол сан шыққанын түсіндіреді. • 13 + ? =19 • ? + 5 = 17 • ІІІ – топ: сурет арқылы есеп құрастырТ а п с ы р м а • Шардағы суретке қарап 20-ға дейінгі сандарды қосу арқылы есеп шығарып айтады, • Шарда жапсырылып берілген амалға тиісті санды қойып, ондықтан аттамай 20 көлеміндегі сандарды ауызша қосу орындайды; • Шардағы берілген “+”, “–”, “=” таңбаларының суретін қолдана отырып есеп құрастырадыДескрипторы

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындысы• Қысқ а мерзі мді саба қ жосп арын да сара ланғ ан саба қ ма

5 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындысы• Қысқ а мерзі мді саба қ жосп арын да сара ланғ ан саба қ мақс аты дұры с жаса қталғ ан. Белс енді оқу тәсіл індег і 2- тапс ырма ның бары сын толы қты р у кере к. Дес к рипт оры – оқуш ылар дың іс – әреке тін сипа ттай тынд ай етіп құру қаже т. Тренерд ің берген кері байланысы • Трен ердің берге н кері байл аныс ы мені ң жосп арым а тиім ді әсер етті. Мені ң жосп арым бойы нша тапс ырма ның бары сына толы қтыр улар енгіз іп, деск рипт орды ң дұ ры с құ ры луы н а қайт а наза р аудар дым. Рефлексия • Мект епке барға нда қысқа мерзі мді сабақ жосп арым да кетке н қателі ктері мді түзет емін. Әріпт естері ме қысқа мерзі мді сабақ жосп арын жаңа ртылғ ан бағда рлама бойы нша теори ямен практ икан ы ұшта стыр ып құру керек тігін айта м ы н. Алдағы уақытқа жоспар

Назарларыңызға рахмет!!!

6 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!