1 слайд
Мұғалімнің аты-жөні
Джантасова Дана Сериковна
Пәні: Математика
Тақырыбы: 20-ға дейінгі сандарды қосу
Оқу мақсаттары Сараланған сабақтың мақсаты
1.1.2.5** ондықтан
аттамай 20 көлеміндегі
сандарды/ ондықтарды/
ауызша қосу және азайтуды
орындайды.
1.5.2.2** «+», «-», «=»
таңбасын қолданады Барлық оқушылар : қосу амалын ортақ
элементтері жоқ жиын-дардың бірігуі,
азайтуды жиынның бөлігін ажыратып
алу ретінде айтады
Көптеген оқушылар: ондықтан
аттамай, 20 көлеміндегі сандарды
(ондықтарды) ауызша қосуды
орындайды;
Кейбір оқушылар: “+”, “–”, “=”
таңбаларын қолданады және өрнектер
құрастырады
2 слайд
Сабақта жоспарланған белсенді
оқу тәсілдері
Модельденген оқу.
Ұйымдастыру. Оқушылар сабақта
20-ға дейінгі сандарды ондықтан
аттамай қосу әдісімен танысады.
14+3 түріндегі мысалдарды
шығарып үйренеді. “Балмұздақ”
әдісі арқылы екі таңбалы сандарды
қосылғыштық разрядқа
жіктейді.Санау таяқшаларын
пайдаланып, 2 таңбалы сандарды
модельдеу бойынша тәжірибе
жұмыстарын ұйымдастырамын.
Оқушыларға бума жасау үшін санау
таяқшалары мен резеңкелер
таратылып, таяқшалар бумасы
ондықтар, жек таяқшалар бірліктер
болып көрсетіледі
14+3 =4+3+10=17
Дағдылар: сын тұрғысынан ойлау,
зерттеу Белсенді оқу
“ Кел, ойнайық!” әдісі
Топтағы оқушыларға гүлдің
суреті салынған плакат беріледі.
Амалдардың жауабы жазылған
күлтеше парақшалар
ұсынылады.Дұрыс жауабын
шығарып күлтешені дұрыс
жауапқа апарып орналастырады.
Дағдылар: дәлелдеу,
проблеманы шешу Оқу әңгімелері
“ Жұптық жұмыс” әдісі
Қосу амалдарын орындап, мәні
қалай шыққанын түсіндіреді.
Қораптан арнайы әкелінген
карточкаларды таңдайды және
сандармен танысады.
Амалдарды орындайды және
түсіндіреді.
Дағдылар: дәлелдеу,
проблеманы шешу
Пәнаралық байланыс
Сауат ашу – берілген
тапсырмаларды оқи алады.
Көркем еңбек – берілген
плакатпен, карточкалармен
жұмыс жасай алады. Бірлескен оқу
“ Араласқан шарлар” ойыны
Тақтада ілулі шарларды топпен
келіп алады. Шарларда жазылған
сандар мен таңбаларды , суреттерді
қолдана отырып есептер құрастырады.
І – топ: шардағы суретке қарап есепті
шығар
ІІ – топ: түсіп қалған тиісті санды
қояды, анықтайды.не себепті сол сан
шыққанын түсіндіреді.
13 + ? =19
? + 5 = 17
ІІІ – топ: сурет арқылы есеп құрастыр
Дағдылар: сын тұрғысынан ойлау,
ділелдеу, проблеманы шешуОқушының қажеттілігін
қанағаттандыру
20 көлеміндегі екі таңбалы
сандарға бір таңбалы сандарды
қалай қосады?
13-ке 2-ні қосқанда неше
шығады?
12-ні 4-ке арттырып көр. Қандай
сан шықты?
Гүлнар күзгі демалыста 12 кітап,
ал Данияр — 7 кітап оқыды. Олар
барлығы неше кітап оқыды?
Дағдылар: дәлелдеу, проблеманы
шешу
3 слайд
Сараланған оқу дегеніміз - оқушылардың бейімі мен қабілетіне, білім деңгейіне қарай жіктелген және
оңайдан күрделігіне қарай құрылған сабақ жоспары. Сараланған сабақ тәсілдері
1-тапсырма
Тапсырма мақсаты: қосу
амалын ортақ элементтері жоқ
жиын-дардың бірігуі, азайтуды
жиынның бөлігін ажыратып
алу ретінде айтады.
Тапсырманың атауы: «Кел,
ойнайық!» әдісі
2-тапсырма
Тапсырма мақсаты: ондықтан
аттамай, 20 көлеміндегі
сандарды (ондықтарды)
ауызша қосу және азайтуды
орындайды
Тапсырманың атауы:
«Жұптық жұмыс» әдісі
3-тапсырма
Тапсырма мақсаты: “+”, “–”,
“=” таңбаларын қолданады
және есептер құрастырады
Тапсырманың атауы:
«Араласқан шарлар» ойыны Сабаққа талдау.
Тапсырма - білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған
тапсырмалар бер дім .
Дереккөздер ретінде плакат, арнайы дайындалған карточкалар,
тапсырмалар жазылған шарлар қолдандым.
Қарқын - кейбір оқушылар ға“Араласқан шарлар” ойынында
шарларда жазылған сандар мен таңбаларды , суреттерді қолдана
ды және есептер құрастырады.
Қорытынды – Кері байланыс арқылы сұрақ қоя
отырып,қорытындылаймын.
- 20 көлеміндегі екі таңбалы сандарға бір таңбалы сандарды
қалай қосады?
- 13-ке 2-ні қосқанда неше шығады?
- 12-ні 4-ке арттырып көр. Қандай сан шықты?
- Гүлнар күзгі демалыста 12 кітап, ал Данияр — 7 кітап оқыды.
Олар барлығы неше кітап оқыды?
Диалог және қолдау көрсету- «Жұптық жұмыс» әдісі арқылы,
20 көлеміндегі сандарды (ондықтарды) ауызша қосу және
азайтуды орындайды
Бағалау- әр тапсырманың соңында оқушылар жеке және топ
ретінде кретериалды бағалаудың қалыптастырушы бағалау
түрімен бағалап отырдым .
Жіктеу тәсілі арқылы талаптары әртүрлі оқушылар бойынша
топқа бөлдім.
4 слайд
Критериалды бағалаудың
Қалыптастырушы бағалау түрі
Қосу амалын ортақ
элементтері жоқ
жиындардың бірігуі
ретінде түсіндіре
айтады. Ондықтан аттамай
20 көлеміндегі
сандарды/ ондықтарды/
ауызша қосу және
азайтуды орындайды. “ +”, “–”, “=”
таңбаларын қолданады
•
3-тапсырма
•
Тапсырма мақсаты: “+”, “–”, “=” таңбаларын қолданады және есептер құрастырады
•
Тапсырманың атауы : “Араласқан шарлар” ойыны
•
Тапсырманың барысы: Тақтада ілулі шарларды топпен келіп алады. Шарларда жазылған сандар мен таңбаларды ,
суреттерді қолдана отырып есептер құрастырады.
•
І – топ: шардағы суретке қарап есепті шығар
•
ІІ – топ: түсіп қалған тиісті санды қояды, анықтайды.не себепті сол сан шыққанын түсіндіреді.
•
13 + ? =19
•
? + 5 = 17
•
ІІІ – топ: сурет арқылы есеп құрастырТ
а
п
с
ы
р
м
а
•
Шардағы суретке қарап 20-ға дейінгі сандарды қосу арқылы есеп шығарып айтады,
•
Шарда жапсырылып берілген амалға тиісті санды қойып, ондықтан аттамай 20 көлеміндегі сандарды
ауызша қосу орындайды;
•
Шардағы берілген “+”, “–”, “=” таңбаларының суретін қолдана отырып есеп құрастырадыДескрипторы
5 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы туралы қорытындысы• Қысқ
а
мерзі
мді
саба
қ
жосп
арын
да
сара
ланғ
ан
саба
қ
мақс
аты
дұры
с
жаса
қталғ
ан.
Белс
енді
оқу
тәсіл
індег
і 2-
тапс
ырма
ның
бары
сын
толы
қты р
у
кере
к.
Дес к
рипт
оры
–
оқуш
ылар
дың
іс –
әреке
тін
сипа
ттай
тынд
ай
етіп
құру
қаже
т.
Тренерд ің
берген кері
байланысы
• Трен
ердің
берге
н
кері
байл
аныс
ы
мені
ң
жосп
арым
а
тиім
ді
әсер
етті.
Мені
ң
жосп
арым
бойы
нша
тапс
ырма
ның
бары
сына
толы
қтыр
улар
енгіз
іп,
деск
рипт
орды
ң
дұ ры
с
құ ры
луы н
а
қайт
а
наза
р
аудар
дым.
Рефлексия
• Мект
епке
барға
нда
қысқа
мерзі
мді
сабақ
жосп
арым
да
кетке
н
қателі
ктері
мді
түзет
емін.
Әріпт
естері
ме
қысқа
мерзі
мді
сабақ
жосп
арын
жаңа
ртылғ
ан
бағда
рлама
бойы
нша
теори
ямен
практ
икан
ы
ұшта
стыр
ып
құру
керек
тігін
айта м
ы н.
Алдағы уақытқа
жоспар
6 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз