Материалдар / 3-мыңжылдық мұғалімі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

3-мыңжылдық мұғалімі

Материал туралы қысқаша түсінік
3-мыңжылдықтың мұғалімдері қандай болу керек сауалына студенттер мен оқушыларға көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
367
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жоба тақырыбы: 3-мыңжылдықтың мұғалімі

1 слайд
Жоба тақырыбы: 3-мыңжылдықтың мұғалімі

Жобаның мақсаты : Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын,өзгерістерге тез төселетін, білім берудің жаңа жүйесін ме

2 слайд
Жобаның мақсаты : Педагогикалық үрдісте жүйелі  жұмыс жүргізе алатын,өзгерістерге тез төселетін, білім берудің жаңа жүйесін меңгере алатын кәсіби білікті мұғалім болып қалыптастыру. Жобаның міндеті: Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамытуда коучинг әдісін қолданудың тиімділігіне  көз жеткізуге  бағыттау . Күтілетін нәтиже: Педагогикалық тәсілдерді мұғалімдерде  қолдану.Мұғалімдер өздерінің жетістікке жеткізген іс- тәжірибелерін өз әріптестеріне таныстыруға,пікір алысуға   мүмкіндік беруі.

* Жаңа формация мұғалімі –бұл рухани дамыған әрі әлеуметтік тұрғыдан есейген,педагогикалық құралдардың барлық түрлерін шеб

3 слайд
* Жаңа формация мұғалімі –бұл рухани дамыған әрі әлеуметтік тұрғыдан есейген,педагогикалық құралдардың барлық түрлерін шебер меңгерген білікті маман,өзін-өзі әрдайым жетілдіруге ұмтылатын шығармашыл тұлға.Ол жоғарғы білімді шығармашыл тұлғаны қалыптастырып дамыту үшін жауапты.

4 слайд

Мұғалім ұстанымдары Кеше Бүгін ОҚУШЫ –МЕНЕН

5 слайд
Мұғалім ұстанымдары Кеше Бүгін ОҚУШЫ –МЕНЕН ТӨМЕН ТҰРУШЫ ОҚУШЫ-ДОС ЖӘНЕ ТЕҢ ҚҰҚЫЛЫ СЕРІКТЕС ОҚУШЫ МЕНЕН АЗ БІЛЕДІ ЖӘНЕ БАРЛЫҚ ЖАҒДАЙДЫ ДҰРЫС ТҮСІНБЕЙДІ ОҚУШЫ КЕЙ ЖАҒДАЙДА МЕНЕН ДЕ ТЕРЕҢ ТҮСІНЕДІ ЖӘНЕ БІЛЕДІ ОҚУЛЫҚПЕН ШЕКТЕЛУ,ДӘСТҮРЛІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ ҮЛГІ БОЙЫНША ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІКТІ АРТТЫРУ ОҚУШЫНЫ ОҚУҒА МІНДЕТТЕУ ОҚУШЫНЫҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ОЯТУ ОҚУШЫ МҰҒАЛІМНЕН ҚОРҚУ КЕРЕК ОҚУШЫ МҰҒАЛІММЕН СЫЙЛАСУ КЕРЕК ОҚУШЫ ПРОБЛЕМАСЫ-ӨЗГЕНІҢ ПРОБЛЕМАСЫ ОҚУШЫ ПРОБЛЕМАСЫ-МЕНІҢ ПРОБЛЕМАМ,ОҒАН КӨМЕК БЕРУ МҰҒАЛІМ ОҚУШЫНЫ ҮНЕМІ БАҚЫЛАУ КЕРЕК ӨЗАРА БІРЛЕСІП ЖҰМЫС ЖАСАУ

6 слайд

* Жаңа форматтағы мұғалім

7 слайд
* Жаңа форматтағы мұғалім

Жаңа форматтағы мұғалімдер оқушылардың бойына өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыруға, түрлі адамдарм

8 слайд
Жаңа форматтағы мұғалімдер оқушылардың бойына өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыруға, түрлі адамдармен тиімді диалог жүргізе алатын, қазіргі заманға табысты өмір сүруге дайын, сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді азамат, үш тұғырлы тілді меңгерген азамат пен азаматшаларды тәрбиелеу және болашақ маман ретінде қалыптасуға көмектесетін оқу үдерісін ұйымдастыру үшін қажетті білім мен практикалық дайындықпен қамтамасыз етуі қажет.

Жаңа форматтағы біліктілікті арттыру курсында бағдарлама бойынша жеті модуль ұсынылады. Қазіргі кезде өзекті болып

9 слайд
Жаңа форматтағы біліктілікті арттыру курсында бағдарлама бойынша жеті модуль ұсынылады. Қазіргі кезде өзекті болып отырған жеті модульдің әрқайсысы пәндік және жас ерекшеліктеріне байланыссыз, жалпы сипатта. Олар: • оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; • сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; • оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; • оқытуда ақпараттық- коммуникациялық технологияларды пайдалану; • талантты және дарынды балаларды оқыту; • оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу; • оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Өзгерістердің тиімділігі қалай бағаланады? Кедергілер Жауапкершіліктің жетіспеуі Бағалау кезінде нақты критерийлер қоя алмау

10 слайд
Өзгерістердің тиімділігі қалай бағаланады? Кедергілер Жауапкершіліктің жетіспеуі Бағалау кезінде нақты критерийлер қоя алмау АКТ-ні тиімді қолдана алмау, тех. кедергілер ҰБТ, қима жұмыстарындағы білім сапасының төмендігі Шешу жолдары Тапсырмаларды орындау барысында дұрыс бағдар беру Көшбасшы ретінде пәндік, педагогика-лық білім көтеруге жағдай жасау Қосымша балама жоспар құру, жүйелі технология қолдану Сабақта топтық жұмысты жандандыру Жетістіктері Мұғалім Оқушы Жаңаша оқытудың мүмкіндіктерін қолдана отырып, жаңа әдіс-тәсілдерді меңгереді Оқушыларды топтық, жұптық жұмыс жасауға дағдыландыра- ды Өзгеріске бет бұрады Коучинг пен тәлімгерлік үдерісті түсінеді, қатысады Желілік қоғамдастық құру Өз идеяларын ашық жеткізуге, және қорғауға,топ топта белсенді сыни тұрғыдан ойлауға үйренді Бір-бірін бағалауға үйренді Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзіндік ойларын жеткізе алатын, сыни пікірлері дамыған оқушы қалыптасты Болашақтағы іс - әрекет Өзгерген мұғалім, көшбасшы- лық Жеті модульді кеңінен қолдану Мектеп тәжірибе сіне LS тәсілін енгізу Желілік семинар- лар МДЖ – ны іске асыруКері байланыс алу, рефлексия жасау«Оқушы үні» қалыптасты

Мектеп тәжірибесіне өзгерісті қалай енгізем? Тәлім алушыға жүйелі кәсіби қолдау көрсетуді көздейді.

11 слайд
Мектеп тәжірибесіне өзгерісті қалай енгізем? Тәлім алушыға жүйелі кәсіби қолдау көрсетуді көздейді. Lesson Study -де ең бастысы сабақты зерделейді. Мұғалімдердің озық тәжірибелерін белсенді бөлісуінің тиімді тәсілі.Нақты тақырып бойынша әріптесінің кәсіби мүмкіндіктерін ашуға бағытталады. Тәлімгерлік Lesson Study Коучинг Шеберлік сынып Мен еш уақытта өз оқушыларыма еш нәрсе үйретпеймін - тек қана олардың оқуы үшін жағдай жаратамын А. Эйнштейн«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау » коучинг №1 көрініс «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» коучинг №2 көрініс Тәлім алушымен сұхбат Lesson Study сабағын жоспарлау Шеберлік сынып сабағынан көрініс Тәлім алушы сабағынан көрініс «Бақылаудағы үш оқушымен сұхбат» Шеберлік сынып сабағындағы бағалау

Назар аударғандарыңызға рахмет!!!

12 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет!!!