1 слайд
Шу ауданы Жиенбет негізгі мектебі Джантаева Рауан Абишевна
Сабақ мақсаттары
Шығарманың мазмұнын өз сөзімен толық мазмұндау
Мәтінді бөліктерге бөліп ат қойып,жоспар құру
Кейіпкерге мінездеме беріп,сипаттау Тілдік мақсат
- тіршілік
-өмір сүру
-жалқаулық
Бағалау критерийлері
Мәтіннің мазмұнын бірлесе құрған жоспар бойынша
мазмұндайды
Мәтінді бөліктерге бөліп,ат қояды
Кейіпкерлер туралы сипаттайды,іс-әрекеті туралы ойын
айтадыӘдебиеттік оқу 3-сынып Сабақтың тақырыбы: Су-тіршілік көзі Ақбас торғай (ертегі)
Оқу мақсатттары:
3.1.1.1.Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру
3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық таңдауына
қарай мазмұндау,сахналау;
3.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп,әр бөлікке ат қойып жоспар құру;
3.2.6.1 Кейіпкердің портретін сипаттап іс-әрекеті,мінез-құлқының өзгеруін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау
Оқу дағдылары:
Білу,түсіну,қолдану
Пәнаралық байланыс:
Жаратылыстану
Дүниетану
АКТ қолдану :
Интербелсенді тақтаҚұндылықтарды дарыту:
ынтымақтастық;
еңбексүйгіштік;
шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
“ Серпілген сауал”
“ Болжау”
“ Джигсо”
«Оқиға картасы» әдісі
Ертегінің композициялық
құрылымын жұпта
талқылап,топпен орындайды
Оқиға картасында тапсырмалар
сараланды
Барлық оқушы мазмұндай
алады,көпшілігі мәтіннің негізгі
ойын анықтайды Дескриптор:
Оқиға желісін дұрыс жеткізе алады
Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды
Құндылықтар
Қарым-қатынас жасау
қабілеті.
Жауапкершілік ҚБ:«Екі жұлдыз,бір
тілек"Оқиға картасы
1.Атауы
Ақбас торғай 2.Кейіпкер
Құстар
Тырна
Ақбас
торғай 3.Ахуал,
жағдай
Жаңбыр
тамбауы,
қуаңшыл
ық 4.Оқиға
Құстардың
бірігіп арық
қазуы,ақбас
торғайдың
жалқаулығы 5.Пробле
ма
Суыздықт
ың алдын
алу 6.Шешім
Судың пайда
болуы,құстар
дың
шаттануы
3 слайд
Саралау әдісі
3-4- тапсырма (ЖЖ )
Оқушылардың қажеттілігіне қарай орындалатын кесте түріндегі
тапсырма.
“ Ішіне,сыртына”
“ Бұрыштар тәсілі”
«Концептуалды кесте» әдісі
Саралаудың
Тапсырма, диалог және қолдау көрсету
тәсілдері жүзеге асады Қолдану
3-тапсырма: Мәтін мазмұны бойынша мақалдар жазу
Дескриптор:
-Мәтін мазмұнына сай мақалдар жазды
-Мақалдардың мағынасын ажыратты
4-тапсырма
Ақбас торғайдың бойындағы қасиетті ажыратты
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі Кейіпкердің
өмірге деген
қызығушыл
ығы Бойындағы
қасиет Кейіпкерге
берілетін
баға
Еріншек
Енжар Жалқаулық ӨтірікшіАқбас торғайдың портретін
кесте бойынша сипаттаңыз
SWOT талдау
4 слайд
Критериалды бағалау
Ынталандыру мақсатында
Кері байланыс
Иық қағу Блоб ағашыҚалыптастырушы бағалау –күнделікті
сабақта үздіксіз жүріп отырады.Өзінің
жетістігін анықтайды. “Бағдаршам”
жеке жұмыста көрініс табады.
5 слайд
Ықшам сабақтың жоспарлауға ықпалы
1 •
Мен осы ықшам сабақты жасауда сабаққа SMART
мақсат қоюды,тапсырманы саралауды, сабақ
мақсатына сай тиімді әдіс - тәсілдерді қолдану,бағалау
критерийінен дескриптор құрастыруды
әріптестерімнен курс барысында кері байланыстар
жасау арқылы білдім.Сабақта қолданылатын әдіс-
тәсілдер сабақ мақсатына бағытталатынын түсіндім
2 •
Белсенді оқу әдістері-оқу материалын игеру барысында
оқушыларды белсенді ойлауға және практикалық әрекетке
итермелейтінін түсіндім.
•
“ Джигсо”,”Оқиға картасы”,”Ішіне-сыртына”, “Бұрыштар
тәсілі”,” SWOT ”әдістерін сабақ барысында қолданудың
тиімділігін байқадым.курс барысында әріптестерімнен
саралау тәсілдерінің түрлерінен тапсырмаларды
саралау,қарқын қосу,диалог және қолдау көрсетуді сабақ
жоспарында қолдандым
3 •
Қалыптастырушы бағалау күнделікті сабақта үздіксіз
жүретінін,оқушы өзінен кеткен қателіктерін дер кезінде
түзетуге мүмкіндік алатынын ойға түйдім.Оқушы
тұлғасының үйлесімді қалыптасып дамуына
коммуникативтіі,сыни тұрғыда ойлау,топпен,жұпта,жеке
жұмыс жасау дағдыларының ерекше әсер ететінін көңілге
түйдім.Тиімді кері байланыс жасай білу-сапалы сабақ кепілі
екендігі даусыз.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз