Материалдар / 5 сынып Көркем енбек Тоқыма мозайка техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

5 сынып Көркем енбек Тоқыма мозайка техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру.

Материал туралы қысқаша түсінік
ашык сабак оқыма мозайка техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2022
830
12 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тоқыма мозайка техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру. Көркем еңбек (кыздар) 5 сын

1 слайд
Тоқыма мозайка техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру. Көркем еңбек (кыздар) 5 сынып

Оқу мақсаты: 5.1.5.1 - Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және компо

2 слайд
Оқу мақсаты: 5.1.5.1 - Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау. 5.1.4.1 - Шығамашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып, жоспар дайындау.

* Құрақ құрау технологиясымен танысады; * Құрақ түрлері мен технологияларын, идеялары мен түстерін ажырата біледі. * Тәжі

3 слайд
* Құрақ құрау технологиясымен танысады; * Құрақ түрлері мен технологияларын, идеялары мен түстерін ажырата біледі. * Тәжірибелік дағдыларын, өз бетінше жұмыс жасай білу жолдарын және шығармашылық қабілеттерін дамытады. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

* Құрақ құрау технологиясын біледі; * Құрақ түрлері түстерін ажырата біледі. * Өз бетінше жұмыс жасайды.БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙ

4 слайд
* Құрақ құрау технологиясын біледі; * Құрақ түрлері түстерін ажырата біледі. * Өз бетінше жұмыс жасайды.БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ:

5 слайд

«Конверттегі - сұрақ» әдісі 1.Сұрақтарға нақты жауап береді. 2.Өз ойын еркін жеткізеді.

6 слайд
«Конверттегі - сұрақ» әдісі 1.Сұрақтарға нақты жауап береді. 2.Өз ойын еркін жеткізеді.

Мозайка дегеніміз не?

7 слайд
Мозайка дегеніміз не?

Құрақтың қандай түрлері бар?

8 слайд
Құрақтың қандай түрлері бар?

Құрақ бұйымдарын жасағанда нені пайдаланамыз?

9 слайд
Құрақ бұйымдарын жасағанда нені пайдаланамыз?

Тоқыма мозайкасы нешеге бөлінеді?

10 слайд
Тоқыма мозайкасы нешеге бөлінеді?

Түстік шеңбер дегеніміз не?

11 слайд
Түстік шеңбер дегеніміз не?

«Тірек мәтін» әдісі (оқулықпен жұмыс 69- 70-бет)

12 слайд
«Тірек мәтін» әдісі (оқулықпен жұмыс 69- 70-бет)

«Айналмалы доп» әдісі Оқушылар кері байланысы

13 слайд
«Айналмалы доп» әдісі Оқушылар кері байланысы

14 слайд