Материалдар / 6.3С Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі (2 сабақ) 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

6.3С Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі (2 сабақ) 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал орта мектеп мұғалімдері мен жас ұстаздарға көмек ретінде ұсынылады. Сабақ жаңартылған бағдарлама бойынша құрылып, бөлімнің мақсат-міндеттерін толықтай қамтиды. Оқушылардың сабаққа деген зейінін қызықтыру үшін түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану жолдары да қарастырылған. Қалыптастырушы бағалау бойынша оқушының тапсырманы орындау барысы да мұғалімнің жіті назарында болады. Кері байланыс арқылы оқушылардың білімді қалай қабылдағанын зерделейміз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2019
666
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі Қойшығалиева Т.С. «Д.Нұрпейісова атындағы ЖОББМ» КММ математика пәні мұғалімі

1 слайд
«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі Қойшығалиева Т.С. «Д.Нұрпейісова атындағы ЖОББМ» КММ математика пәні мұғалімі Қойшығалиева Т уғанай Сидеғалиқызы 6.3С Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі (2 сабақ) 6-сынып

«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі Қойшығалиева Т.С. Осы сабақта қол - жеткізілетін оқу мақсаттары 6.3.1.3

2 слайд
«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі Қойшығалиева Т.С. Осы сабақта қол - жеткізілетін оқу мақсаттары 6.3.1.3 ( х;у ) реттелген сандар жұбы тікбұрышты координаталар жүйесінде нүктені беретінін және әрбір нүктеге нүктенің координаталары деп аталатын бір ғана реттелген сандар жұбының сәйкес болатынын түсіну; 6.3.1.4 Координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу;

Сабақ мақсаттары - Тікбұрышты координаталар жүйесін де нүктелерді орналастыра алады; - Координаталық жазықтықта нүктелердің

3 слайд
Сабақ мақсаттары - Тікбұрышты координаталар жүйесін де нүктелерді орналастыра алады; - Координаталық жазықтықта нүктелердің орнын таба алады және координаталары бойынша нүктелерді салады - К оординаталық жазықтықтықты күнделікті тұрмыстағы есептерді шешуде қолдана алады

Белсенді оқу әдістері: Өрмекшінің торы Мозайка Құпия сөзді тап

4 слайд
Белсенді оқу әдістері: Өрмекшінің торы Мозайка Құпия сөзді тап

«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі Қойшығалиева Т.С.Саралау тәсілі: “Жіктеу”, Белсенді оқытудың “Мозайка” әдісі

5 слайд
«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі Қойшығалиева Т.С.Саралау тәсілі: “Жіктеу”, Белсенді оқытудың “Мозайка” әдісімен топқа бөліп, тапсырмалар беремін. Тік бұрышты координаталар жүйесін сызып, координаталары берілген нүктелерді белгілеңдер : Дескриптор: - Тік бұрышты координаталар жүйесін салады; - Координаталары бойынша нүктелерді салады. ҚБ: «Шапалақ» бойынша бағалауТікбұрышты координаталар жүйесін де нүктелерді орналастыра алады;

Саралау тәсілдері: Диалог және қолдау көрсету» ТапсырмаҚарқын

6 слайд
Саралау тәсілдері: Диалог және қолдау көрсету» ТапсырмаҚарқын

«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі Қойшығалиева Т.С. В деңгей: Нүктелердің координаталарын салыңдар. Ә) (8;

7 слайд
«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі Қойшығалиева Т.С. В деңгей: Нүктелердің координаталарын салыңдар. Ә) (8; 0), 2) (10;0); 3) (8;-4); 4) (-8; -4); 5)(-13; 2), 6) (8; 0). С деңгей: Нүктелердің координаталарын салыңдар. А) (-7;-10), (7;-10) ,(0;9) Ә) (8; 0), 2) (10;0); 3) (8;-4); 4) (-8; -4); 5)(-13; 2), 6) (8; 0). Мына нүктелерді қосыңыз: Ә) 1-2-3-4-5-6-1 Дескрипторлар: - берілген заттардың координатасын сәйкестендіреді; - координаталары бойынша нүктелерді салады және ширектерді дұрыс ажыратады. - Координаталық жазықтықта нүктелерді координатасы бойынша салады; - Нүктелерді қосу арқылы сурет салады. - ҚБ : «+», «--», қызықты әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. Саралау тәсілі: Тапсырма Координаталық жазықтықта нүктелердің орнын таба алады және координаталары бойынша нүктелерді сала алады

Критериалды бағалау Шапалақтау Бес саусақ Пайыз «+», «--» Сөздік бағалау Қалыптастырушы бағалау

8 слайд
Критериалды бағалау Шапалақтау Бес саусақ Пайыз «+», «--» Сөздік бағалау Қалыптастырушы бағалау

«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі Қойшығалиева Т.С. ҚБ. Кері байланыс. Координаталық жазықтықта А (0; 10),

9 слайд
«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі Қойшығалиева Т.С. ҚБ. Кері байланыс. Координаталық жазықтықта А (0; 10), В (– 7; –11), С (7; –11), D (–10; 3) Е(10;3) нүктелерін белгілеңіз. AB , BE , DE , CD , AC кесінділерін салыңыз және шыққан фигураны атаңыз. Дескриптор: Білім алушы - координаталар жүйесінде нүктені координаталары бойынша салады; - есептің шарты бойынша кесінділерді салады; - фигураның атын атайды. ҚБ: «Сөздік бағалау» (ауызша кері байланыс)

Кері байланыс  Рефлексия  «Бес саусақ» тәсілі  1.Бас бармақ-мен үшін маңызды және қызықты болды....  2.Сұқ саусақ-мен бүгін

10 слайд
Кері байланыс  Рефлексия  «Бес саусақ» тәсілі  1.Бас бармақ-мен үшін маңызды және қызықты болды....  2.Сұқ саусақ-мен бүгін .....түсіндім.  3.Ортаңғы саусақ –мен үшін ......қиын болды.  4.Төртінші саусақ-менің бағам....өйткені....  5.Шынашақ-Мен......білгім келеді