1 слайд
«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі
Қойшығалиева Т.С. «Д.Нұрпейісова атындағы ЖОББМ» КММ
математика пәні мұғалімі
Қойшығалиева Т уғанай Сидеғалиқызы
6.3С Координаталық жазықтық.
Тікбұрышты координаталар жүйесі
(2 сабақ)
6-сынып
2 слайд
«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі
Қойшығалиева Т.С. Осы сабақта қол - жеткізілетін
оқу мақсаттары
6.3.1.3 ( х;у ) реттелген сандар жұбы тікбұрышты
координаталар жүйесінде нүктені беретінін және әрбір
нүктеге нүктенің координаталары деп аталатын бір ғана
реттелген сандар жұбының сәйкес болатынын түсіну;
6.3.1.4 Координаталар жүйесінде нүктені оның
координаталары бойынша салу және координаталық
жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу;
3 слайд
Сабақ мақсаттары
- Тікбұрышты координаталар жүйесін де
нүктелерді орналастыра алады;
- Координаталық жазықтықта нүктелердің
орнын таба алады және координаталары
бойынша нүктелерді салады
- К оординаталық жазықтықтықты күнделікті
тұрмыстағы есептерді шешуде қолдана алады
4 слайд
Белсенді оқу әдістері: Өрмекшінің
торы
Мозайка Құпия
сөзді тап
5 слайд
«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі
Қойшығалиева Т.С.Саралау тәсілі: “Жіктеу”,
Белсенді оқытудың “Мозайка” әдісімен
топқа бөліп, тапсырмалар беремін.
Тік бұрышты координаталар жүйесін сызып,
координаталары берілген нүктелерді
белгілеңдер :
Дескриптор:
- Тік бұрышты координаталар жүйесін салады;
- Координаталары бойынша нүктелерді салады.
ҚБ: «Шапалақ» бойынша бағалауТікбұрышты координаталар жүйесін де нүктелерді орналастыра
алады;
6 слайд
Саралау
тәсілдері: Диалог
және
қолдау
көрсету»
ТапсырмаҚарқын
7 слайд
«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі
Қойшығалиева Т.С.
В деңгей: Нүктелердің координаталарын салыңдар.
Ә) (8; 0), 2) (10;0); 3) (8;-4); 4) (-8; -4); 5)(-13; 2), 6) (8; 0).
С деңгей: Нүктелердің координаталарын салыңдар.
А) (-7;-10), (7;-10) ,(0;9)
Ә) (8; 0), 2) (10;0); 3) (8;-4); 4) (-8; -4); 5)(-13; 2), 6) (8; 0).
Мына нүктелерді қосыңыз:
Ә) 1-2-3-4-5-6-1
Дескрипторлар:
- берілген заттардың координатасын сәйкестендіреді;
- координаталары бойынша нүктелерді салады және ширектерді
дұрыс ажыратады.
- Координаталық жазықтықта нүктелерді координатасы бойынша салады;
-
Нүктелерді қосу арқылы сурет салады.
-
ҚБ : «+», «--», қызықты әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. Саралау тәсілі: Тапсырма
Координаталық жазықтықта нүктелердің орнын таба алады және
координаталары бойынша нүктелерді сала алады
8 слайд
Критериалды бағалау
Шапалақтау
Бес саусақ Пайыз
«+», «--» Сөздік бағалау
Қалыптастырушы бағалау
9 слайд
«Д.Нұрпейісова ЖОББМ»КММ математика пәні мұғалімі
Қойшығалиева Т.С.
ҚБ. Кері байланыс.
Координаталық
жазықтықта А (0; 10), В (–
7; –11), С (7; –11), D (–10;
3) Е(10;3) нүктелерін
белгілеңіз. AB , BE , DE ,
CD , AC кесінділерін
салыңыз және шыққан
фигураны атаңыз. Дескриптор: Білім
алушы - координаталар
жүйесінде нүктені
координаталары
бойынша салады; -
есептің шарты бойынша
кесінділерді салады;
- фигураның атын
атайды. ҚБ: «Сөздік бағалау»
(ауызша кері
байланыс)
10 слайд
Кері байланыс
Рефлексия
«Бес саусақ» тәсілі
1.Бас бармақ-мен үшін маңызды және
қызықты болды....
2.Сұқ саусақ-мен бүгін .....түсіндім.
3.Ортаңғы саусақ –мен үшін ......қиын
болды.
4.Төртінші саусақ-менің
бағам....өйткені....
5.Шынашақ-Мен......білгім келеді
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз