Материалдар / 7 сынып Ас адамның арқауы презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

7 сынып Ас адамның арқауы презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып Ас адамның арқауы ҚМЖ-ға байланысты презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Маусым 2019
1581
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
П ән: Қазақ тілі 7- сынып Денсаулық - зор байлық Ас - адамның арқауыСабақтың тақырыбы: 7.4.3.1.фразеологизм, мақал- мәтелдерд

1 слайд
П ән: Қазақ тілі 7- сынып Денсаулық - зор байлық Ас - адамның арқауыСабақтың тақырыбы: 7.4.3.1.фразеологизм, мақал- мәтелдердің эмоцианалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. Оқу мақсаты:С а б а қ м а қ с а т т а р ы : Мәтіннен фразеологизм,мақал-мәтелдерді табады . Фразеологизм,мақал-мәтелдердің эмоцианалды мәнін анықтай алады. Фразеологизм,мақал-мәтелдердің көркемдік ерекшеліктерін түсініп,анықтай алады. Талдау жасайды. • Мәтінен фразелогизм, мақал мәтелдерді табады. • Мәтінен мақал мәтелдерді эмоцианалды мәнін анықтайды. • Мәтіннен фразеологизм, мақал мәтелдердің көркемдік ерекшеліктерін түсінеді,анықтайды, талдау жасайды. Барлық оқушылар: Басым бөлігі оқушылар: Кейбір оқушылар: Бағалау критерийлеріБөлім:

Аяқталуы 7 минут Басталуы 8 минут Ортасы 25 минут Рефлексия: «Поезд вагондары» Оқушылар түрлі түсті вагондарға сабақтан алған ә

2 слайд
Аяқталуы 7 минут Басталуы 8 минут Ортасы 25 минут Рефлексия: «Поезд вагондары» Оқушылар түрлі түсті вагондарға сабақтан алған әсерлері туралы жазып жапсырады. Ұйымдастыру кезеңі. «Мақал - м әтелдер»әдісі арқылы топқа бөлу. Миға шабуыл тақырып аясында сұрақтар қойылады. Қандай қанаты сөздерді білесіңдер? Фраезологизм дегеніміз не? Мақал-мәтел дегеніміз не? Мақал мен мәтелдің қандай айырмашылығы бар? Т . Ж. «Темір жол» бекеті әдісі. Дескриптор: • Бірнеше тақырып аясында мақал –мәтелдерді айтады. • Берілген фразеологизмдердің мәнін ашады. ҚБ. «Жұлдызды баспалдақ» Т.Ж. «Эмоция кестесі» Тапсырманың шарты: Оқушылар мәтінен мақал-мәтелдер мен фразеологизмдерді эмоция кестесіне түсіреді. Дескриптор: • Берілген мақал-мәтелдердің эмоцианалды мәнін анықтайды. • Жағымды және жағымсыз тұстарын эмоция кестесіне түсіреді. ҚБ. «Ауа райы» С. Ж. « Стоп кадр» , «Эссе жазу» Тапсырманың шарты: Берілген суреттерге қарап оқушылар өз ойын жеткізіп, жалғасын болжайды . Тақырыпқа байланысты 5-6 мин көлемінде шағын эссе жазады. Дескриптор: • Берілген суреттерге қарап мақал-мәтелдерді, тұрақты сөз тіркестерін сәйкестендіреді. • Анықталған мақал-мәтелдерді қатыстырып шағын эссе жазады. ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» ҚТ. «Плюс-минус-қызықты» Белсенді оқу әдістері

Ықшам сабақтың ықпалы Әріптестерімнің кері байланысынан Әріптестерімнің кері байланыс беруі арқылы тапсырмаларды жүйелі және к

3 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы Әріптестерімнің кері байланысынан Әріптестерімнің кері байланыс беруі арқылы тапсырмаларды жүйелі және критерийлерге сай дескриптор жазуды үйрендік. Әріптестеріммен бірлесе отырып,сабақ мақсатын SMART бойынша сабақ жоспарлауды іске асырдық.Тәжірибе алмасу барысында жаңа әдіс- тәсілдердің түрлерін меңгеріп, оқушыға қандай саралауда қандай көмек көрсете алатынымызды ұғындық. Тренердің кері байланысынан Оқу бағдарламасына сай оқу мақсатын, сол арқылы қолжетімді яғни SMART мақсат қоюды меңгердік. Сабақ мақсатынан бағалау критерийін нақты әрі анық жазып, соған сай саралау тапсырма беру туралы ұсыныс білдірді. Тапсырма әзірлеуде әртүрлі әдіс-тәсілдерді әрбір сабақта тиімді қолдану керектігін түсіндік. Әр тапсырмадан соң дескриптордың болуы керек екенін, сонымен қатар дескриптордан кейін қалыптастырушы бағалау қажет екнін түсіндік. Саралау тапсырмаларын дұрыс құрып, оқушыға тиімді қолдау көрсету қажеттігін ттүсіндік.