Материалдар / 8сынып презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

8сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
кмж 8 сынып презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Маусым 2019
810
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мұғалім: Тасболатова Махаббат Талгатовна Мектеп: ШҚО Бесқарағай ауданы «Сосновка орта мектебі» КММ Пәні: Қазақ тілі С

1 слайд
Мұғалім: Тасболатова Махаббат Талгатовна Мектеп: ШҚО Бесқарағай ауданы «Сосновка орта мектебі» КММ Пәні: Қазақ тілі Сыныбы: 8 О қу м ақсаты Сабақ мақсаты8.3.5.1 Оқылым мен тындалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтайды, әр бөлігінен алынатын ақпараттардан жинақы мәтін (аннатация , тезис) жазу Барлық оқушылар : Оқылым және тындалым материалдары бойынша мәтіндегі негізгі ойды анықтайды , жинақы мәтін жазады. Оқушылардың басым бөлігі: Оқылым және тындалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтайды, ақпаратты жинақтайды , мәтін (аннатация , тезис) жазады Кейбір оқушылар: Мәтіннің әр бөлігінен алынған ақпаратты пайдаланып, талапқа сай жинақы мәтін (аннатация. тезис)жазадыБөлімі: Театр өнері мен мәдениеті Сабақтың тақырыбы: Театр Бағалау критерии  Мәтіннің желісін сақтайды  Негізгі ақпаратты ажырата алады.  Жинақы мәтін жазады

ЖЕКЕ ЖҰПТЫҚ Бағалау: «Бас бармақ», «Бес саусақ» Т О П Т Ы Қ «Джигсо»Белсенді оқу әдістері «Жүректен

2 слайд
ЖЕКЕ ЖҰПТЫҚ Бағалау: «Бас бармақ», «Бес саусақ» Т О П Т Ы Қ «Джигсо»Белсенді оқу әдістері «Жүректен жүрекке» әдісі Оқушылар бір- біріне тілек айтады «Миға шабуыл» әдісі (сұрақ-жауап) Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді «Сиқырлы сандық» әдісі Топқа бөлуде қолданыланын әдіс «Сәйкестендіру» әдісі ҚБ «Автор орындығы» «Әлемді шарлау» Әдісі Топтық жұмыс ҚБ «Жетон арқылы бағалау »Дескриптор 1 Мәтінді түсініп оқиды 2 Негізгі ақпаратты анықтайды «Пирамида» әдісі ҚБ«Екі жұлдыз бір тілек» Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем»

Саралау Сабақ мақсатын оқушылардың білім деңгейін ескере отырып құрастырамын. Тапсырманы орындату барысында

3 слайд
Саралау Сабақ мақсатын оқушылардың білім деңгейін ескере отырып құрастырамын. Тапсырманы орындату барысында әр түрлі әдістерді пайдалана отырып,оқушылар қабілетәне қарай тапсырмалар беремін «Әлемді шарлау» әдісі бойынша өткізілетін 1 тапсырмада көмек қажет ететін оқушыларға мұғалім және жақсы оқитын оқушы тарапынан көмек көрсетіледі Жақсы оқитын оқушыға мұғалім тарапынан 3 тапсырмада түртіп алу сұрақтары арқылы көмек көрсетіледі Ықшамсабақты жоспарлау кезінде: «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясын құндылықтарын сабақ барысында қолдануды үйрендім Әріптестер тарапынан белсенді оқыту мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді үйрендім Жаңартылған оқу бағдарламасын , оны іске асыру үшін қажетті тәсілдерді және критериалды бағалауды сабақта үнемі қолданамын