Материалдар / " Назарбаев зияткерлік мектептері " ДББҰ ПШО " Мектептегі мұғалім көшбасшылығы" ІІ деңгейлік курс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

" Назарбаев зияткерлік мектептері " ДББҰ ПШО " Мектептегі мұғалім көшбасшылығы" ІІ деңгейлік курс

Материал туралы қысқаша түсінік
ІІ деңгейлік курсындағы таныстырылым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2019
631
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім» (Стронг Вард Гранд, 2011ж) РЕФЛЕКСИЯМАҚСАТЫ:

1 слайд
«Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім» (Стронг Вард Гранд, 2011ж) РЕФЛЕКСИЯМАҚСАТЫ: Бағдарламаның жеті модулін ықпалдастыра кіріктіре отырып, сабақ барысын жаңа тәсілдермен негіздей отырып жұмыс жасау; Оқушының өз ойын еркін жеткізуіне мүмкіндік беру және практикада қолдана білуге үйрету. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Оқушылар топтық, жұптық, жеке жұмыс жасауға, өзін-өзі, бірін-бірі бағалауға, ойын еркін айтуға қалыптасады. Мәселені жан-жақты қарастырып, пікірге өзіндік ой қосуды үйренеді. Топтық жұмыс Постер қорғау Топтық бағалау Кері байланыс Архабаева Майгүл Перденқызы № 148 қазақ орта мектебі КММ жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі Топтық жұмыс Постер қорғау Жұптық жұмыс Кері байланыс

«Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс сәтті өтті. Осыны өз тәжірибемде қолданамын. Оқушылардың ынтымақтастықта жұмыс жасау

2 слайд
«Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс сәтті өтті. Осыны өз тәжірибемде қолданамын. Оқушылардың ынтымақтастықта жұмыс жасауының маңызды екенін ұқтым. РЕФЛЕКСИЯТоптық жұмыс арқылы оқушылардың ынтымақтастықта жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. МАҚСАТЫ: Ынтымақтастық және топта бірлесе жұмыс жасау оқушылардың зияткерлік ой-пайымдары артып нәтижеге жетуге бағытталған өзара әрекет құрылымы екендігініне көз жеткізеді. НӘТИЖЕСІ: Сабақтағы топтық жұмысты жүргізу жүйесін меңгеріп, өз сабақтарында пайдалану. Өз сабақтарындағы осы уақытқа дейінгі жүргізген топтық жұмыс туралы пікірлерімен кері байланыс орнатады. Коучинг үдерісінде оқушыларға жас ерекшеліктеріне сай тапсырма беру тиімділігін түсіндім. Коучинг қызықты өтті. Топтық жұмыс арқылы мұғалімдер арасында ынтымақтастық, бірлескен жұмыс көрініс тапты. Сыныпта өз тәжірибеме көп идея алдым

Шопанова Фариза Орманбекқызы № 148 қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Дәстүрлі сабақтан көрінісТәлімге

3 слайд
Шопанова Фариза Орманбекқызы № 148 қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Дәстүрлі сабақтан көрінісТәлімгерлік – ұзақ уақытқа созылатын, тәлімгер мен тәліп арасында сенімді, жеке тұлғаға бағытталған қарым- қатынас құру үдерісі. (МАН, 87-бет) ДЕЙІН • Дәстүрлі сабақта оқушы – тыңдаушы. Еңбектенеді, бірақ аз. • Мұғалім сабақты толық түсіндіреді, бірсарынды. • Оқушы оқулықпен шектеледі, проблемаларды шешуде қиындық туындайды. Оқулықпен ғана шектеліп жұмыс жасау, дәстүрлі оқыту әдістерін қолдану; Оқушы мұғалім не айтса соны жасау; Оқушыға оқуды міндет ету; Оқушыларға біріңғай тапсырма беру.Тәлім алушымен сұхбат МАҚСАТЫ: - Тәлімгерлік үдерісі тәлім алушының тұлға ретінде өсуіне, кәсіби дамуына бағытталады. - Тәлім алушы ҚМЖ, ОМЖ құруды үйренеді. - Өз тәжірибесіне зерттеушілік әңгіме арқылы оқыту әдістерін енгізеді. - Проблемаларды өз бетінше шешуіне бағыт- бағдар береді. НӘТИЖЕСІ: - Тәлім алушы ҚМЖ, ОМЖ жасай алады. - Оқушылармен топтық, жұптық жұмыстарды тиімді ұйымдастырады. - Ақпараттарды ізденіп табу және оларды орынды қолдана білу шеберлігі артады. Тәжірибе алмасу сәтінен

Өзін-өзі бағалауда өз жұмысының сапасына қорытынды жасай білуге қол жеткізді.Оқытудың жаңа әдістерін қолдану, жеті модульді

4 слайд
Өзін-өзі бағалауда өз жұмысының сапасына қорытынды жасай білуге қол жеткізді.Оқытудың жаңа әдістерін қолдану, жеті модульді кіріктіру; Мұғалім мен оқушы бірлесіп жұмыс жасау; Оқушының сабаққа, пәнге қызығушылығын ояту; Оқушыларға әртүрлі құзырлы тапсырмалар беру. КЕЙІН Тиімді оқыту мен оқу оқушының дайындық деңгейінен басталады; Психологиялық жағымды ахуал туғызуды және топқа бөлудің әртүрлі тәсілдерін меңгерді; Бірлескен оқу - оқыту мен оқу тәсілі; Проблемаларды шешу мен тапсырмаларды бірлесіп орындайды; Бұған дейінгі меңгерген білімдерін байланыстыратын үдерісте болады;АЛУДАҒЫ Т Ә Л І М ӨЗГЕРІСТЕР Тәлім алушымен сұхбат РЕФЛЕКСИЯ ТӘЛІМГЕРЛІК түзету қағидатына емес, даму қағидатына негізделген ( Oxley, 2003 )

“ Өзгеріс керегіне сену керек, қиындықты тек жігермен жеңу керек!” Абай Өзгерістің оң нәтижесі Топтық жұмыс түрлерін ұйымдастыр

5 слайд
“ Өзгеріс керегіне сену керек, қиындықты тек жігермен жеңу керек!” Абай Өзгерістің оң нәтижесі Топтық жұмыс түрлерін ұйымдастыруды меңгерді. Кері байланыс арқылы оқушылар білім алуға ұмтылды, қызығушылығы артты. Болашаққа жоспар Деңгейлік тапсырмаларды ұтымды қолдануды қалыптастыру. Мұғалімдердің сабақтарына 7 модульді ықпалдастыра қолдануына басшылық жасау Білім беру үдерісін жақсартуда бағдарламаның 7 модулін тиімді қолдана алатын жаңашыл, шығармашыл мұғалімдерге ықпал жасау.

Жақсы басшы жоғарыға шығатын саты іздейді, ал жақсы көшбасшы сол сатыны тірейтін мықты қабырға іздейді. “ Егер сен болаша

6 слайд
Жақсы басшы жоғарыға шығатын саты іздейді, ал жақсы көшбасшы сол сатыны тірейтін мықты қабырға іздейді. “ Егер сен болашақтағы өзгерісті көргін келсе – осы өзгерісті уақытында жаса.” М.Ганди бірлестік мүшелері рефлексия пікірлесу әріптестерӘрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем бер

7 слайд

8 слайд