Материалдар / "ACTION RESEARCH педагогикалық зерттеу - практикалық тәжірибесі негізінде кәсіби өсу мен оқуды жалғастырудың тиімді жолы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"ACTION RESEARCH педагогикалық зерттеу - практикалық тәжірибесі негізінде кәсіби өсу мен оқуды жалғастырудың тиімді жолы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге, оқытушыларға, студенттерге қосымша ақпараттар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2019
4899
150 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
A CTION RESEARCH Іс – әрекеттегі зерттеу

1 слайд
A CTION RESEARCH Іс – әрекеттегі зерттеу

БАЯНДАМА Тақырыбы: “ A CTION RESEARCH педагогикалық зерттеу – практикалық тәжірибесі негізінде кәсіби өсу мен оқуды ж

2 слайд
БАЯНДАМА Тақырыбы: “ A CTION RESEARCH педагогикалық зерттеу – практикалық тәжірибесі негізінде кәсіби өсу мен оқуды жалғастырудың тиімді жолы”

МАҚСАТЫ: A CTION RESEARCH – іс –әрекеттегі зерттеу - оқытушының үздіксіз кәсіби дамуындағы өзінің жеке тәжіриб

3 слайд
МАҚСАТЫ: A CTION RESEARCH – іс –әрекеттегі зерттеу - оқытушының үздіксіз кәсіби дамуындағы өзінің жеке тәжірибесін түсініп және жетілдіру үшін өзіндік рефлексивтік зерттеу жұмысын жүргізуі, іске асырылған өзгерістердің ұтымдылығын бағалап және тәжірибеге енгізудің тиімділігін көрсету.

Action research - практик-мұғалімнің оқыту мен оқудағы проблемаларды ғылыми жолмен шешудегі, өзінің іс-әрекетін

4 слайд
Action research - практик-мұғалімнің оқыту мен оқудағы проблемаларды ғылыми жолмен шешудегі, өзінің іс-әрекетін талдап, түзетіп , басқарып және бағалау үдерісі. Stephen Corey (1953) Іс-әрекеттегі зерттеу мұғалімдердің тарапынан оқыту процесін сабақ барысында зерттеуге мүмкіндік беретін зерттеу түрі. Элейн Уилсон ( 2009) 

Сократ ( б.э.д 399-469 ж.ж) ежелгі грек философы " Талпыныс үстінде жақсара

5 слайд
Сократ ( б.э.д 399-469 ж.ж) ежелгі грек философы " Талпыныс үстінде жақсара түспесең, жақсы өмір сүру мүмкін емес“ Платон ( б.э.д 427 – 348 ж.ж) ежелгі грек философы " Біздің ар-намысымыз жақсылыққа бастау және жаманды жақсарту, егерде ол кемеліне жете алса“

Джон Дьюи (1859 ж- 1952 ж) американдық философ, педагог " Ақылымен ойлайтын адам өз қателігі арқылы тәрбиеленеді." Жүс

6 слайд
Джон Дьюи (1859 ж- 1952 ж) американдық философ, педагог " Ақылымен ойлайтын адам өз қателігі арқылы тәрбиеленеді." Жүсіпбек Аймауытов (1889 ж – 1931 ж) Жазушы, ақын, ағартушы, педагог, психолог “ Егер өз бойыңа жақсы қасиеттерді ұялатқың келсе, ең алдымен ақыл - ойыңа жүгіну керек."

Курт Левин (1890 -1947 ) американдық психолог " Зерттеусіз әрекет жоқ, әрекетсіз зерттеу жоқ "

7 слайд
Курт Левин (1890 -1947 ) американдық психолог " Зерттеусіз әрекет жоқ, әрекетсіз зерттеу жоқ "

ӘРЕКЕТ ӘРЕКЕТ ӘРЕКЕТ ҚАЙТА ҚАРАЛҒАН ЖОСПАР БАҚЫЛАУБАҚЫЛАУБАҚЫЛАУ БАҒАЛАУ БАҒАЛАУ БАҒАЛАУБАСТАПҚЫ ЖОСПАРОйлану Ойлану Ойлану

8 слайд
ӘРЕКЕТ ӘРЕКЕТ ӘРЕКЕТ ҚАЙТА ҚАРАЛҒАН ЖОСПАР БАҚЫЛАУБАҚЫЛАУБАҚЫЛАУ БАҒАЛАУ БАҒАЛАУ БАҒАЛАУБАСТАПҚЫ ЖОСПАРОйлану Ойлану Ойлану ҚАЙТА ҚАРАЛҒАН ЖОСПАР

9 слайд

Ойлауымызды қалай өзгертеміз Іс-әрекетімізді қалай өзгертемізҚарым-қатынасымызды қалай өзгертеміз Тәжірибенің өзгеруі

10 слайд
Ойлауымызды қалай өзгертеміз Іс-әрекетімізді қалай өзгертемізҚарым-қатынасымызды қалай өзгертеміз Тәжірибенің өзгеруі

Іс – әрекеттегі зерттеу Зерттеу тақырыбы: " Жаңартылған біілім беру аясындағы функционалдық сауаттылық. Қалыптастырушы бағалау

11 слайд
Іс – әрекеттегі зерттеу Зерттеу тақырыбы: " Жаңартылған біілім беру аясындағы функционалдық сауаттылық. Қалыптастырушы бағалау әдістерінің тиімділігі" Зерттеудің мақсаты: Топтық және жұптық жұмыстарды жүйелі ұйымдастыра отырып, критераилды бағалаудың оқыту мен оқудағы маңызын түсініп, практикада қолдану, студенттердің функционалдық сауттылықтарын арттыру. Зерттеудің сұрағы: Қалыптастырушы бағалаудың белсенді әдістері арқылы сабақтың сапасын жақсарта алам ма ? Зерттелуші топтар: 621 топ, 21 Б  

1 – қадам Зерттеу тақырыбы: " Жаңартылған біілім беру аясында студенттердің функционалдық сауаттылығын арттыру, қалыптас

12 слайд
1 – қадам Зерттеу тақырыбы: " Жаңартылған біілім беру аясында студенттердің функционалдық сауаттылығын арттыру,  қалыптастырушы бағалау әдістері арқылы оқуларын жетілдіру“ Зерттеудің сұрағы: Қалыптастырушы бағалаудың белсенді әдістері арқылы сабақтың сапасын жақсарта алам ма ? 2 - қадам Зерттеуді әзірлеу, дерек жинау  мақсатында студенттермен сауалнамалар жүргізілді. Сауалнамалар қорытындылары талданып, зерттеу сабақтарын жоспарлауға негіз болды. 1 – қадам Зерттеу тақырыбы: " Жаңартылған біілім беру аясында студенттердің функционалдық сауаттылығын арттыру,  қалыптастырушы бағалау әдістері арқылы оқуларын жетілдіру“ Зерттеудің сұрағы: Қалыптастырушы бағалаудың белсенді әдістері арқылы сабақтың сапасын жақсарта алам ма ? 2 - қадам Зерттеуді әзірлеу, дерек жинау  мақсатында студенттермен сауалнамалар жүргізілді. Сауалнамалар қорытындылары талданып, зерттеу сабақтарын жоспарлауға негіз болды.

13 слайд

Жоспар: • Ынтымақтастықта, өзара әрекеттегі бірлескен оқу (жұпта және топта жұмыс істеуі) • Сенім және жұмыс атмо

14 слайд
Жоспар: • Ынтымақтастықта, өзара әрекеттегі бірлескен оқу (жұпта және топта жұмыс істеуі) • Сенім және жұмыс атмосферасын қалыптастыру. • Мақсаттарды және күтілетін нәтижелерді айқындау. • Жұмыс ережелерін қабылдау. • Барлық студенттер жұмысқа қатысуы. • Оқытудың интербелсенді әдістерін қолдану. • Қалыптастырушы бағалауды жүйелі ұйымдастыру • Бағалау.3 қадам - Тәжірибеге өзгерістерді енгізу. Сындарлы оқу теориясына негізделген белсенді оқуды ұйымдастыру. Жоспар: • Ынтымақтастықта, өзара әрекеттегі бірлескен оқу (жұпта және топта жұмыс істеуі) • Сенім және жұмыс атмосферасын қалыптастыру. • Мақсаттарды және күтілетін нәтижелерді айқындау. • Жұмыс ережелерін қабылдау. • Барлық студенттер жұмысқа қатысуы. • Оқытудың интербелсенді әдістерін қолдану. • Қалыптастырушы бағалауды жүйелі ұйымдастыру • Бағалау. 3 қадам - Тәжірибеге өзгерістерді енгізу. Сындарлы оқу теориясына негізделген белсенді оқуды ұйымдастыру.

Зерттеу сабақтары Топқа бөліну Жұптық жұмыс Топтық жұмыс

15 слайд
Зерттеу сабақтары Топқа бөліну Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Бірлескен жұмысты жариялау

Оқытудың белсенді әдістері Идеялар галереясы Серпілген сауал

16 слайд
Оқытудың белсенді әдістері Идеялар галереясы Серпілген сауал Рефлексия Ақылдың алты қалпағы

SWOT талдау Стикердегі диалог

17 слайд
SWOT талдау Стикердегі диалог БЛУМ таксономиясы Оқытудың белсенді әдістері

Кері байланыс Рефлексия

18 слайд
Кері байланыс Рефлексия «Өрмекшінің торы»

Кері байланыс

19 слайд
Кері байланыс

Өзін – өзі бағалау. Өзара бағалау Жалғастыруға дайынмын. Бір нәрсе түсінемін, Түсінбед

20 слайд
Өзін – өзі бағалау. Өзара бағалау Жалғастыруға дайынмын. Бір нәрсе түсінемін, Түсінбедім. бірақ бәрін емес.

Өзін – өзі бағалау.

21 слайд
Өзін – өзі бағалау.

4 – қадам . Нәтижелерді қорытындылау, бағалау . 4 – қадам . Нәтижелерді қорытындылау, бағалау .

22 слайд
4 – қадам . Нәтижелерді қорытындылау, бағалау . 4 – қадам . Нәтижелерді қорытындылау, бағалау .

5 – қадам Қортындылар негізінде келесі қадамдарды жоспарлау . Нәтиже: 1. Топта жұмыс істеу ережелерін меңгерді. 2. Өз

23 слайд
5 – қадам Қортындылар негізінде келесі қадамдарды жоспарлау . Нәтиже: 1. Топта жұмыс істеу ережелерін меңгерді. 2. Өздерінің оқуына деген саналы көзқарас. 3. Сыни ойлауға дағдыланды. 4. Өзбетінше жұмыс істеуге машықтанды. 5. Критериалды бағалау әдістерін меңгерді. 6. Оқытудың инновациялық технологиялары мен интербелсенді әдістерді тиімді қолдануды үйренді. 7. Қалыптастырушы бағалаудың өздерінің оқуларын жетілдірудегі тиімділігін түсінді. 8. Функционалдық сауаттылығы артты. 5 – қадам Қортындылар негізінде келесі қадамдарды жоспарлау . Нәтиже: 1. Топта жұмыс істеу ережелерін меңгерді. 2. Өздерінің оқуына деген саналы көзқарас. 3. Сыни ойлауға дағдыланды. 4. Өзбетінше жұмыс істеуге машықтанды. 5. Критериалды бағалау әдістерін меңгерді. 6. Оқытудың инновациялық технологиялары мен интербелсенді әдістерді тиімді қолдануды үйренді. 7. Қалыптастырушы бағалаудың өздерінің оқуларын жетілдірудегі тиімділігін түсінді. 8. Функционалдық сауаттылығы артты.