Материалдар / Әдебиеттік оқу пәнінен "Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру" ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әдебиеттік оқу пәнінен "Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру" ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу. Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2019
518
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қазақстан Республикасының орта білім мазмұнын жаңарту аясында қазақ тілінде оқытатын мектептердің бастауыш сынып мұғалімдер

1 слайд
Қазақстан Республикасының орта білім мазмұнын жаңарту аясында қазақ тілінде оқытатын мектептердің бастауыш сынып мұғалімдерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы Пән: Әдебиеттік оқу Сабақтың тақырыбы: Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру № 24 орта мектеп КММ Бастауыш сынып мұғалімі: Серикбаева Айзада Темирбаевна

Оқ у мақ сат ы: • 2.2.2.1 Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба б

2 слайд
Оқ у мақ сат ы: • 2.2.2.1 Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу • 2.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру Саб ақ мақ сат ы: • Барлық оқушылар: оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрады және қарапайым сұрақтарын қойып, оның жауабын шығармадан таба біледі. • Көптеген оқушылар : қарапайым сұрақтар қойып, оның жауабын шығармадан табуып негіздей алады. • Кейбір оқушылар : қарапайым сұрақтарды, ашық сұрақтарға айналдырып қояды біледі. Бағала у критер ийі: • Оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрады. • Қарапайым сұрақтар қойып, оның жауабын шығармадан таба алады. Сабақ мақсаты

Белсенді оқыту «Қателескен мұғалім» әдісі «Айналмалы бекет» әдісі «Конверт сұрақ» әдісі«Уақыт шеңбері» әдісі Мәтіннің ма

3 слайд
Белсенді оқыту «Қателескен мұғалім» әдісі «Айналмалы бекет» әдісі «Конверт сұрақ» әдісі«Уақыт шеңбері» әдісі Мәтіннің мазмұнын түсіну Шығарманы бөліктерге бөлу Бөлікке бөлінген мәтіндерге жоспар құру Құрастырылған сұрақтарға мәтіннен жауап табу

Саралау әдісі Тапсырма Қарқын Диалог және қолдау көрсету • Жоспар құруда оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырма арқылы с

4 слайд
Саралау әдісі Тапсырма Қарқын Диалог және қолдау көрсету • Жоспар құруда оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырма арқылы сараланады.Ереже бойынша құрылған жоспарды тек бір ғана оқушы оқиды.Оқығысы келмесе басқа оқушыға оқытқызуға мүмкіндігі бар. • Жоспар құруда оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырма арқылы сараланады.Ереже бойынша құрылған жоспарды тек бір ғана оқушы оқиды.Оқығысы келмесе басқа оқушыға оқытқызуға мүмкіндігі бар. • « Диалог және қолдау көрсету»саралау тәсілі арқылы кейбір сұрақтарға жауап бере алмай тұрған оқушыларға жетелеуші сұрақтар қою арқылы жауабын табуға қолдау көрсету.

Критериалды бағалау Дескриптор : Оқылған шығарманы бөліктерге бөледі Жоспар құрады Мәтін бойынша қарапайым сұрақтар қояды Сұ

5 слайд
Критериалды бағалау Дескриптор : Оқылған шығарманы бөліктерге бөледі Жоспар құрады Мәтін бойынша қарапайым сұрақтар қояды Сұрақтардың жауабын мәтіннен табады Бағалау әдісі : «Домбыра» арқылы бағалау «Бас бармақ»әдісі «Стикер» арқылы бағалау Кері байланыс үш бағытта жүредіБағалау критерийі : Оқылған шығарманы бөліктерге бөліп,жоспар құрады. Қарапайым сұрақтар қойып,оның жауабын шығармадан таба алады.

Ықшам сабақ құру арқылы сабақ жоспарлауға қажетті мағлұматты игердім. Ықшам сабақты құру барысында оқытудың белсенді әдіс-тәс

6 слайд
Ықшам сабақ құру арқылы сабақ жоспарлауға қажетті мағлұматты игердім. Ықшам сабақты құру барысында оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері мен таныстым. Тренерім мен әріптестерімнің берген кері байланыстарының нәтижесінде саралау әдістерін,бағалаудың түрлері мен оларды қолдану жолдарын біліп, ықшам сабақ құру барысында дұрыс қолдану жолдарын түсіндім. Болашақта ықшам сабақ құру барысында алған білімімді оқушыларды оқыту барысында, өз тәжірибемде критерий құруды,тапсырмаға сай дескриптор құрастыруды дамытамын.Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ықшамсабақтың сабақ жоспарлау тәсілдеріне тигізген әсері Сабақ жоспарлау кезінде тренер мен әріптестердің пікірі Жоспарлау тәжірибесін дамыту жоспарланған