1 слайд
Қазақстан Республикасының орта білім мазмұнын
жаңарту аясында қазақ тілінде оқытатын
мектептердің бастауыш сынып мұғалімдерінің
біліктілігін арттыру бағдарламасы
Пән: Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Шығарма мазмұны
бойынша сұрақтар қою және жауап беру
№ 24 орта мектеп КММ
Бастауыш сынып мұғалімі:
Серикбаева Айзада Темирбаевна
2 слайд
Оқ
у
мақ
сат
ы: •
2.2.2.1 Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын
қою және оның жауабын шығармадан таба білу
•
2.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп,
жоспар құру
Саб
ақ
мақ
сат
ы: •
Барлық оқушылар: оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрады
және қарапайым сұрақтарын қойып, оның жауабын шығармадан таба біледі.
•
Көптеген оқушылар : қарапайым сұрақтар қойып, оның жауабын
шығармадан табуып негіздей алады.
•
Кейбір оқушылар : қарапайым сұрақтарды, ашық сұрақтарға айналдырып
қояды біледі.
Бағала
у
критер
ийі: •
Оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрады.
•
Қарапайым сұрақтар қойып, оның жауабын шығармадан таба алады. Сабақ мақсаты
3 слайд
Белсенді оқыту
«Қателескен
мұғалім»
әдісі «Айналмалы
бекет» әдісі
«Конверт
сұрақ» әдісі«Уақыт
шеңбері» әдісі Мәтіннің
мазмұнын
түсіну Шығарманы
бөліктерге
бөлу
Бөлікке
бөлінген
мәтіндерге
жоспар құру Құрастырылған
сұрақтарға
мәтіннен жауап
табу
4 слайд
Саралау әдісі
Тапсырма
Қарқын
Диалог және
қолдау көрсету •
Жоспар құруда оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай тапсырма
арқылы сараланады.Ереже бойынша
құрылған жоспарды тек бір ғана
оқушы оқиды.Оқығысы келмесе басқа
оқушыға оқытқызуға мүмкіндігі бар.
•
Жоспар құруда оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай тапсырма
арқылы сараланады.Ереже бойынша
құрылған жоспарды тек бір ғана
оқушы оқиды.Оқығысы келмесе басқа
оқушыға оқытқызуға мүмкіндігі бар.
•
« Диалог және қолдау
көрсету»саралау тәсілі арқылы кейбір
сұрақтарға жауап бере алмай тұрған
оқушыларға жетелеуші сұрақтар қою
арқылы жауабын табуға қолдау
көрсету.
5 слайд
Критериалды бағалау
Дескриптор :
Оқылған
шығарманы
бөліктерге бөледі
Жоспар құрады
Мәтін бойынша
қарапайым
сұрақтар қояды
Сұрақтардың
жауабын мәтіннен
табады Бағалау әдісі :
«Домбыра»
арқылы бағалау
«Бас
бармақ»әдісі
«Стикер»
арқылы бағалау
Кері байланыс
үш бағытта
жүредіБағалау
критерийі :
Оқылған
шығарманы
бөліктерге
бөліп,жоспар
құрады.
Қарапайым
сұрақтар
қойып,оның
жауабын
шығармадан таба
алады.
6 слайд
Ықшам сабақ құру арқылы сабақ жоспарлауға қажетті
мағлұматты игердім. Ықшам сабақты құру
барысында оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері мен
таныстым.
Тренерім мен әріптестерімнің берген кері
байланыстарының нәтижесінде саралау
әдістерін,бағалаудың түрлері мен оларды қолдану
жолдарын біліп, ықшам сабақ құру барысында дұрыс
қолдану жолдарын түсіндім.
Болашақта ықшам сабақ құру барысында алған
білімімді оқушыларды оқыту барысында, өз
тәжірибемде критерий құруды,тапсырмаға сай
дескриптор құрастыруды дамытамын.Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы
Ықшамсабақтың
сабақ жоспарлау
тәсілдеріне тигізген
әсері
Сабақ жоспарлау
кезінде тренер мен
әріптестердің пікірі
Жоспарлау
тәжірибесін дамыту
жоспарланған
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз