1 слайд
Қызылорда облысы Шиелі ауданы
№ 48 Ә.Қоңыратбаев атындағы
мектеп-лицейінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Қожамбердиева Күлімхан Бәкіртайқызы
Панорамалық сабақтың тақырыбы:
ЕСІРТКІСІЗ БОЛАШАҚ!
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Қазіргі уақытта адамзат ұрпағына төніп тұрған нашақорлық
кеселдің пайда болуын және осы дерттің зардаптарын түсіндіру,
салауатты өмір салтына тәрбиелеу, жаман әдеттен бойларын аулақ
салуын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Ғасыр дерті болып отырған нашақорлық ауруының зиянды әдет
екенін түсінеді;
Есірткіге итермелейтін себептерді анықтай біледі.
Салауатты өмір салтын насихаттай алады.
Өз болашағына сеніммен қарай алады.
3 слайд
Сабақтың формасы: топтық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: слайд, бейне ролик
4 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Өзі туралы кластер» тренинг
Оқушылар өздері туралы кластерлер құрастыруы
керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз
есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге
өздерінің өмірінде маңызы бар 5 негізгі рөлін
жазады.
Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос, ақкөңіл, т.б
5 слайд
Топқа бөлу :
« Мозайка » әдісі арқылы топқа бөлу .
Суреттің артына жазылға сөздер арқылы топқа бөлінеді.
1-топ
“ Денсаулық” 3-топ
“ Болашақ”2-топ
“ Салауат”
6 слайд
Миға шабуыл “Зымыран сұрақтар”
1. Есірткі дегеніміз не?
2. Есірткінің қандай түрлері бар.
3. Есірткінің адам организміне әсері қандай?
4. Есірткіге құмарлық дегеніміз не?
5. Нашақорлар қандай жолмен есірткіге ақша табады?
6. Есірткіге әуестенген адамның өмірі қысқа болады дейді. Оның
себебі неде?
7 слайд
Ой шақыру
БЕЙНЕБАЯН көру
https://youtu.be/a2NFc5AfoMI
8 слайд
Топтық тапсырмалар
9 слайд
1. “Денсаулық” тобына жағдаяттық тапсырма.
Ерлан биыл 14 жасқа толды. Өзінен жасы үлкен
жоғарғы сынып оқушыларына еріп , темекі тартып, арақ
ішіп, тіпті есірткіге де әуестене бастады. Аз-аздан үйреніп
жүріп, жаман әдеттердің бұғауына қалай түскенін де
байқамай қалды. Ауру қалса да әдет қалмайды.
Қалай ойлайсыздар? Мұның салдары неге әкеп соғуы мүмкін?
Түзу жолға түсуіне қандай кеңес берер едіңіздер?
10 слайд
2. “Салауат” тобына «Төрт сөйлем» тәсілі
Пікір. Бейнебаян бойынша өз
пікірін бір сөйлеммен жазады.
Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен
дәлелдейді.
Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып,
бір мысал келтіреді.
Қорытынды. Тақырып бойынша
қорытынды жазады.
11 слайд
3 . «Болашақ» тобына «Жалғасын тап!» әдісі.
Берілген мақал-мәтелдердің жалғасын табу.
1. Ауырып ем іздегенше , (Ауырмайтын жол ізде )
2. Шылымқор өзін ғана емес, (Өзгелерді де улайды)
3.Темекінің көк түтіні (Екі өкпеңді ыстайды)
4.Ұзартқың келсе ғұмырды, (Таста арақ пен шылымды)
5. Ішпеген, шылым тартпаған – (Денсаулығын сақтаған)
6. Жасында темекісін будақтатқан – (Күркілдеп қартайғанда құлап
жатқан)
7. Көзге түскен қауыз жаман, (Шылым шеккен ауыз жаман)
8. Шылымды жерге тастама, (Айналаңды ластама)
9.Түтіні тісіңді сарғайтады, (Уы ерте қартайтады)
10.Темекінің кермегі, (Еріккеннің ермегі)
11.Қайғы қартайтады. (Қуаныш марқайтады)
12.Тыста ұзақ жүргенің, (Ұзақ өмір сүргенің.)
12 слайд
Тапсырманың орындалуына берілетін уақыт:
10 минут
Идеяларын қорғау: 3 минут
13 слайд
Чемодан
Жаңа ақпарат
Таразылайтын ақпарат
Артық, қажет емес ақпарат
14 слайд
Қорытынды
«Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол ізде» дейді
данышпан халқымыз. «Өмірімізді ұзарту да, қысқарту да
өз қолымызда».
Өмірге адам бір-ақ рет келеді,
Жастық шағың өміріңнің кемелі.
Күте білсең саулығыңды өрелі,
Табиғаттың бергеннен көп берері.
-Яғни , адам бақытты болу үшін оған денсаулық керек, ал
денсаулықтың кепілі – салауаттылық. «Тіршіліктің негізі
– есірткісіз болашақ!» деп сабағымды аяқтаймын.
15 слайд
Назар салып тыңдағандарыңызға
көп рақмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз