Материалдар / Ағза мен ортаның экологиялық байланысы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ағза мен ортаның экологиялық байланысы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдік - тірі ағза және оның байланысы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2021
328
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
М.ҚОЗЫБАЕВ АТЫНДАҒЫ СОЛТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ Тақырып : А ғза мен ортаның экологиялық байланысы .

1 слайд
М.ҚОЗЫБАЕВ АТЫНДАҒЫ СОЛТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ Тақырып : А ғза мен ортаның экологиялық байланысы . - Өсімдік тірі ағза және оның . байланысы Студент : Турсынбек Ырысты : -19 -2 Группа Дов К

Өсімдіктер – тірі ағза, олардың сан алуан түрлері түрлі ортада тіршілік етеді. Ғалымдардың есептеуі бойынша жер бетінде тек

2 слайд
Өсімдіктер – тірі ағза, олардың сан алуан түрлері түрлі ортада тіршілік етеді. Ғалымдардың есептеуі бойынша жер бетінде тек гүлді өсімдіктердің ғана 300 мыңға жуық түрі өседі. Кейінгі кездері мектеп, балабақша, салтанат сарайында, әсем ғимарат орындарында гүл өсіру мәселесіне аса мән берілетінін көріп жүрміз. Түрлері де көп. Ендеше гүлді тек жердің көркі деп түсінбей, үй жайларда өсіріп, шұғылданумен айналыссақ еш артықтық етпейді. Оларды аялап, күтсең оның да саған деген пайдасы болмақ. Адам баласының өсімдік өсіруге ерте кезден-ақ әуестенгені бізге мәлім. Өсімдіктерді бірнеше мақсатпен өсіреді, соның бірі — бөлме өсімдіктерінің сәндік мақсатта өсірілуі. Тіршілік үшін өсімдіктің алатын маңызы зор.

ЖАЛПЫ М ӘЛІМЕТ  Өсімдіктердің 375 000- ға . жуық түрі бар Өсімдіктер тұқымтобының ең - үлкені гүлдейтін

3 слайд
ЖАЛПЫ М ӘЛІМЕТ  Өсімдіктердің 375 000- ға . жуық түрі бар Өсімдіктер тұқымтобының ең - үлкені гүлдейтін немесе жабық тұқымды . өсімдіктер Олардың 250 000- нан астам түрі . бар Өсімдіктер күн сәулесінің көмегімен ( ) фотосинтез өз қорегін . табады Саңырауқұлақтар бұрын өсімдіктер қатарына , жатқызылатын алайда өз қорегін өндірмейтін , болғандықтан қазір олар жеке класқа . жіктелген Олардың 100 000- ға жуық түрі бар

Өсімдіктердің тыныс алуы  Күн радиациясы энергиясын пайдаланып, фотосинтез процесінде органикалық заттарда жинақталған энер

4 слайд
Өсімдіктердің тыныс алуы  Күн радиациясы энергиясын пайдаланып, фотосинтез процесінде органикалық заттарда жинақталған энергия екі түрлі жолмен босатылады, олар тыныс алу және ашу. Тыныс алу — бұл органикалық заттардың аэробты жағдайда оттегінің қатысуымен тотығып, энергия бөлінуі және жай, органикалық емес заттарға дейін ыдырауы. Бұл жағдайда электрондар акцепторы ролін оттегі атқарады.

Өсімдіктерді қорғау жолдары  : 1) Көгалдар мен жайылымдарды сақтау үшін жер ; 2) бетіп лас нәрселерден та

5 слайд
Өсімдіктерді қорғау жолдары  : 1) Көгалдар мен жайылымдарды сақтау үшін жер ; 2) бетіп лас нәрселерден тазарту керек топырақ ; 3) құнарлылығын сактау керек улы өсімдіктермен тұрақты күресу . - керек Өсімдіктіердің түр түрінің көп болуы . адамдарға байланысты Олар өсімдікті қолдан , өсіру арқылы оның түрлерін көбейтуге де дұрыс пайдаланбау нәтижесінде кейбір бағалы өсімдік . түрлерін жойып жіберуге де мүмкіндігі бар , Мысалы адамдардың дұрыс карамау 30 нәтижесінде дүние жүзіндегі өсімдіктердің , 25 мың түрі жоғалып кетті казір оның мың түрі . құрып кету дәрежесінде түр Елімізде өсімдіктің 20 , 5.6 мың түрі болса оның мыңнан астамы . 300- « Қазақстанда өседі ден астамы Қызыл » . 600- кітапқа енгізілген Біздің елімізде өсімдіктің дей жабайы түрі жаңа өсімдіктер түрін жасау .. үшін пайдаланылады Осыншама айтылған — , бағалы табиғат байлығы орманды өсімдіктерді — қорғау еліміздің экономикасын нығайта , берудің экологияны жақсарта берудің басты . шарты

Өсімдіктер жамылғысы  . Құрлық бетінде өсімдіктер жамылғысы бірдей емес Олар жерге түсетін ылғалдың

6 слайд
Өсімдіктер жамылғысы  . Құрлық бетінде өсімдіктер жамылғысы бірдей емес Олар жерге түсетін ылғалдың мөлшеріне және осы ылғалдың маусымға байланысты қаншалықты жауатыңдығына қарай мәңгі жасыл ( ) , , жаңбырлы ормандар ылғалдығы құбылмалы болып келетін , жапырақтары түсіп отыратын ормандар ксерофильді сирек , , ағашты ормандар мен бүталарды саванналарды ал суы тасып — отыратын теңіздің жағалауларында мангр ағаштарынан . тұратын ормаңдар түзеді Экватордан солтүстікке қарай жасыл , өсімдіктердің жолағынан кейін аса үлкен ормансыз кеңістіктер — , , . шөл шөлейт приерии орналасады Біршама биік ендікте . қайтадан мәңгі жасыл ормаңдардың жолағы кездеседі Бірақ олар тропиктердегі секілді жапырақты ормандар емес қылқан ( ) . жапырақты тайга ормаңдар болып келеді Тайгадан солтүстікке , ( ), қарай полюстың айналасында цикумполярно тундра мен . солтүстік мұзды мұхиттың салқын суы созылып жатады . Экватордан оңтүстікке қарай құрлық біршама аз болады Полюстерге жақын жерлерде және биік таулардың басында . - мәңгі мұздар мен қарлар жатады Мүңдай түрлі түсті өсімдіктер , , жылдың әртүрлі кезеңдеріне қарай әсіресе қыста құрлықтың ( ) , 40° . . континенттің үлкен кеңістігін шамамен с е және одан , . жоғары қарай қар басқан кезде көп өзгеріске ұшырайды

Қоршаған ортамен байланысы  Өсімдіктердің өмірі қоршаған , ортамен әсіресе топырақпен және климатпен тығыз .

7 слайд
Қоршаған ортамен байланысы  Өсімдіктердің өмірі қоршаған , ортамен әсіресе топырақпен және климатпен тығыз . байланыста болады Жасыл өсімдіктер ауадан , көмірқышқыл газын күннен — , энергияны ал топырақтан — су мен минералдық . тұздарды алады Көмір қьшқыл газының ауадағы 0,03%- , мөлшері тен аспайды ал өсімдікке қажетті тұздар мен судың мөлшері топырақтың құрамында өте аз және . шашыраңқы түрде болады

ҚОРЫТЫНДЫ ОЙ  , Қорыта келгенде тіршілік атаулыны өсімдіксіз елестетуге . – « » болмайды Өсімдік жер шар

8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ ОЙ  , Қорыта келгенде тіршілік атаулыны өсімдіксіз елестетуге . – « » болмайды Өсімдік жер шарының өкпесі деп бекер . айтылмаған Сирек және дәрілік өсімдіктерді де қорғау . баршаның ісі Біздің жеріміз дәрілік өсімдіктерге өте . бай Орман мен өсімдіктерді қорғау ересектермен қатар . мектеп оқушыларының да міндеті Өсімдік әлемінің адамға . берері көп десе де болады  – Өсімдіктерді сақтап қалудың ең басты жолы адам , баласының саналы жауапкершілігі экологиялық білімі және . мәдениеті Әрине өсімдіктердің тірі ағза екендігі мұнымен , шектелмейді жұмысымның көлемінің шектелуіне .  байланысты өісмдіктердің кейбір мәселелері ғана сөз болды , Өсімдіктердің тірі ағза екендігін аша түсу оның табиғатқа , — қосқан үлесін анықтап лайықты бағасын беру алдағы . күннің міндеті Әрбір азамат өзінің туған өлкесі мен оның , байлығының иесі ретінде сезіне отырып табиғатты қорғау ережелерін қатаң сақтаған жағдайда болашақ ұрпақ . алдындағы борышын ақтаған болар еді

 :Пайдаланған әдебиеттер тізімі  , « » 2- А Құралұлы Ұлттық дүниетаным сыныпқа , « » 2002, 25 . арналған оқу

9 слайд
 :Пайдаланған әдебиеттер тізімі  , « » 2- А Құралұлы Ұлттық дүниетаным сыныпқа , « » 2002, 25 . арналған оқу құралы Алматы Өнер бет  - , 5 , Шаңырақ үй тұрмыс энциклопедиясы том Алматы 2003, 598 . бет  http://www.tarbie.kz/

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАҚМЕТ !

10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАҚМЕТ !