Материалдар / Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ағзаның бейімділік қабілеттерін дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерім сабаққа қолданады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
415
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ыл Саламатсыңдарма балалар. ҚР білім беру жаңарту аясында Дене шынықтыру пәні бойынша Жалпы Білім Беру Стандарт ж

1 слайд
Ыл Саламатсыңдарма балалар. ҚР білім беру жаңарту аясында Дене шынықтыру пәні бойынша Жалпы Білім Беру Стандарт жасалынған Оқу бағдарламасының ұзақ және орта мерзімді жоспарлау негізінде қысқа мерзімді жоспар. № 39 . М. Жұмабаев атындағы жалпы орта мектеп Уразалиев Анарбек Серикович

5 - сынып Сабақтың тақырыбы : Ойын стратегиясын құрудағы дағдыны дамыту .

2 слайд
5 - сынып Сабақтың тақырыбы : Ойын стратегиясын құрудағы дағдыны дамыту .

5.2.8.1 - түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай білу 5.1.6.1 - қимыл-қозғалыс белс

3 слайд
5.2.8.1 - түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай білу 5.1.6.1 - қимыл-қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және қауіп- қатерге жауап қайтара білудің қарапайым дағдыларын білу және анықтау Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме

Жүгіру элементтері бар эстафета ойындарын оқушыларға орындату. Жүгіру кезінде қосымша жаттығулар орындауға үйрету. Ойындар

4 слайд
Жүгіру элементтері бар эстафета ойындарын оқушыларға орындату. Жүгіру кезінде қосымша жаттығулар орындауға үйрету. Ойындар арқылы күш, иілгіштік, секіргіштік, тез аңғару және шапшаңдық сияқты дене қасиеттерін дамыту .

Бағалау критерийлері Қауіпсіздік ережесін және жаттығу жасау барысында техникасын түсінеді. Ойынынның әр кезенінде бірлесе ойл

5 слайд
Бағалау критерийлері Қауіпсіздік ережесін және жаттығу жасау барысында техникасын түсінеді. Ойынынның әр кезенінде бірлесе ойлана отырып бірлесе жұмыс жасайды. Окушылар спорттық ойындар арқылы оқу,тәрбие,сауықтыру және дене шынықтыруға қызығады. Ойын аяқталысымен бағалау және топты бағалау мен өзара түсінік жүргізеді. Көшбашылық қабілетті дамыту үшін оқушылар пікір талас ұйымдастырады.

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі  Сапқа тұр «түзел - тік тұр»  Сәлемдесу «Еркін тұр» рапорт қабылдау журнал бойынша бір шол

6 слайд
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі  Сапқа тұр «түзел - тік тұр»  Сәлемдесу «Еркін тұр» рапорт қабылдау журнал бойынша бір шолып өту.  Спорттық киімдерін түгелдеу.  Жаңа сабақтың мақсатын, мазмұнын,әдісімен тәсілін түсіндіру.  Бір орында бұрыл «оң-ға,сол-ға,кері ай-нал» орындалу тәсілін қайталау

Уйге тапсырма  Еркін жүріс, қол белде аяқ ұшымен жүріс және қолды алға созу аяқ өкшесімен жүріс  Еркін жүгіріс, екі жанымен ж

7 слайд
Уйге тапсырма  Еркін жүріс, қол белде аяқ ұшымен жүріс және қолды алға созу аяқ өкшесімен жүріс  Еркін жүгіріс, екі жанымен және артпен жүгіру,қайшылай жүгіру  Аяқты алға, артқа тастап жүгіру.  Тізені көтеріп жүру,еркін жүріс  Кеңінен демалу, қолды жоғары көтеру және түсіру жаттығулары.

Жылдам қатарға оқушыларды тұрғызып, ентікпелерін басу үшін арналған жаттығуларын жасатамын. Сабақты жақсы, ынталы қатысқан о

8 слайд
Жылдам қатарға оқушыларды тұрғызып, ентікпелерін басу үшін арналған жаттығуларын жасатамын. Сабақты жақсы, ынталы қатысқан оқушыларды басбармақ арқылы бағалау.