1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесі
Оқу мақсаттары:
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін
жинақтау мен даралау.
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген
мәселелердің жаңашылдығына баға беру.
2 слайд
Сабақ мақсаттары:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады : көркем
шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды мен
даралайды. Көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің
жаңашылдығына баға береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау
жасайды; шығармадағы көтерілген мәселені таба алады;
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Негізгі
идеяны бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; мәселеге
өзіндік көзқарасымен баға.
3 слайд
Бағалау критерийі
- Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау
жасайды; шығармадағы көтерілген мәселені таба алады;
- Негізгі идеяны бүгінгі өмірмен байланыстыра алады;
мәселеге өзіндік көзқарасымен баға береді.
4 слайд
« Бүгінгі күнді түсініп-түйсіну үшін де, болашақтың дидарын көзге
елестету үшін де кешегі кезеңге көз жіберуіміз керек»
Н. Ә. Назарбаев
5 слайд
Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге
көзқарасын шығармадағы
тілдік қолданысы арқылы
дәлелдеу
Кенжебек
Тасқұл
Атажан ТЖ. І топ. «Концептуалдық кесте» стратегиясы
6 слайд
ІІ топ.
«FILA толтыру» әдісі . (Тасқұл )
F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер
жинау;
I /Пікір/ – кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі;
L /Сұрақ/ – кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар;
A /Іс-әрекет/ – автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған
тәсілі .
Дерек (Ғ) Пікір (І) Сұрақ(L) Іс – әрекет(А)
7 слайд
Кейіпкерлер Кенжебек Тасқұл Атажан
Ерекшеліктері
Өмірлік мақсаттары
Шығармадағы
көтерілген мәселе ІІІ топ. «Үшжақты күнделік» әдісі
8 слайд
І топ - Кейіпкердің іс-әрекеті мінезін сипаттайды.
- Автордың кейіпкерге көзқарасын дәлелдейді.
ІІ топ - Кейіпкер бейнесін ашады;
- Кейіпкер туралы пікірін білдіреді;
-Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар дайындайды.
-Автордың кейіпкерді суреттеудегі тәсілін анықтайды.
ІІІ топ -Кейіпкердің өзіне тән ерекшелігін сипаттайды;
-Өмірлік мақсатын анықтайды;
-Шығармадағы көтерілген мәселені талдайды. Дескрипторлары:
ҚБ. «Бір сөйлеммен түйіндеу»
9 слайд
2-тапсырма. ЖЖ. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
10 слайд
Дескрипторлар:
•
Мәтін үзінділеріне талдау жасай алады,
•
Өзіндік көзқарасы арқылы баға бере алады.
«Мадақтау сэндвичі» әдісі бойынша бағалайды.
1-бөлік: Позитивті комментарий, не ұнады;
2-бөлік: Сындарлы сын, нені жақсарту керек;
3-бөлік: Келешекке арналған комментарий: маған
ұнады, бірақ келесі жолы...
11 слайд
СЖ. «Керемет пікірталас»
Топ мүшелерімен қима қағазда жазылған: «адамзат бойындағы ізгілік
пен зұлымдық», «жақсылық пен жамандық», «ақыл мен
парасат»,«рух пен рухани күйреу» ұғымдарының маңызын анықтап,
шығарманың жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға беріп айтады.
«Шығарманың жаңашылдығы неде?» деген сұраққа сыныппен жауап
береді.
Дескрипторы:
Сұраққа сыни көзқараспен жауап береді;
Ой- пікірін дәлелдей алады;
Шығарманың жаңашылдығына баға береді.
ҚБ. «Мадақтау сөздер»
12 слайд
«Бағдаршам» арқылы кері байланыс жасайды.
Жасыл – бәрі түсінікті;
Сары – әлі де қосымша ізденуім керек;
Қызыл – сұрағым бар, түсінбедім.
13 слайд
14 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз