Материалдар / А.Кемелбаева "Шашты" әңгімесіне презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

А.Кемелбаева "Шашты" әңгімесіне презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға көмек ретінде ұсынып отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2020
7231
19 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесі Оқу мақсаттары: 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақт

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесі Оқу мақсаттары: 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. 10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру.

Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады : көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды мен даралайды.

2 слайд
Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады : көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды мен даралайды. Көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау жасайды; шығармадағы көтерілген мәселені таба алады; Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Негізгі идеяны бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; мәселеге өзіндік көзқарасымен баға.

Бағалау критерийі - Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау жасайды; шығармадағы көтерілген мәсел

3 слайд
  Бағалау критерийі - Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау жасайды; шығармадағы көтерілген мәселені таба алады; - Негізгі идеяны бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; мәселеге өзіндік көзқарасымен баға береді.

« Бүгінгі күнді түсініп-түйсіну үшін де, болашақтың дидарын көзге елестету үшін де кешегі кезеңге көз жіберуіміз керек»

4 слайд
« Бүгінгі күнді түсініп-түйсіну үшін де, болашақтың дидарын көзге елестету үшін де кешегі кезеңге көз жіберуіміз керек» Н. Ә. Назарбаев

Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу Кенжебек Тас

5 слайд
Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу Кенжебек Тасқұл Атажан ТЖ. І топ. «Концептуалдық кесте» стратегиясы

ІІ топ. «FILA толтыру» әдісі . (Тасқұл ) F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір/ – кейіпк

6 слайд
ІІ топ. «FILA толтыру» әдісі . (Тасқұл ) F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір/ – кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі; L /Сұрақ/ – кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар; A /Іс-әрекет/ – автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі . Дерек (Ғ) Пікір (І) Сұрақ(L) Іс – әрекет(А)

Кейіпкерлер Кенжебек Тасқұл Атажан Ерекшеліктері Өмірлік мақсаттары Шығармадағы көтерілген мәселе ІІІ топ. «Үшжақты күнде

7 слайд
Кейіпкерлер Кенжебек Тасқұл Атажан Ерекшеліктері Өмірлік мақсаттары Шығармадағы көтерілген мәселе ІІІ топ. «Үшжақты күнделік» әдісі

І топ - Кейіпкердің іс-әрекеті мінезін сипаттайды. - Автордың кейіпкерге көзқарасын дәлелдейді. ІІ топ - Кейіпкер бейнесін ашад

8 слайд
І топ - Кейіпкердің іс-әрекеті мінезін сипаттайды. - Автордың кейіпкерге көзқарасын дәлелдейді. ІІ топ - Кейіпкер бейнесін ашады; - Кейіпкер туралы пікірін білдіреді; -Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар дайындайды. -Автордың кейіпкерді суреттеудегі тәсілін анықтайды. ІІІ топ -Кейіпкердің өзіне тән ерекшелігін сипаттайды; -Өмірлік мақсатын анықтайды; -Шығармадағы көтерілген мәселені талдайды. Дескрипторлары: ҚБ. «Бір сөйлеммен түйіндеу»

2-тапсырма. ЖЖ. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

9 слайд
2-тапсырма. ЖЖ. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

Дескрипторлар: • Мәтін үзінділеріне талдау жасай алады, • Өзіндік көзқарасы арқылы баға бере алады. «Мадақтау сэндвичі» әдіс

10 слайд
Дескрипторлар: • Мәтін үзінділеріне талдау жасай алады, • Өзіндік көзқарасы арқылы баға бере алады. «Мадақтау сэндвичі» әдісі бойынша бағалайды. 1-бөлік: Позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік: Сындарлы сын, нені жақсарту керек; 3-бөлік: Келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы...

СЖ. «Керемет пікірталас» Топ мүшелерімен қима қағазда жазылған: «адамзат бойындағы ізгілік пен зұлымдық», «жақсылық пен жаманд

11 слайд
СЖ. «Керемет пікірталас» Топ мүшелерімен қима қағазда жазылған: «адамзат бойындағы ізгілік пен зұлымдық», «жақсылық пен жамандық», «ақыл мен парасат»,«рух пен рухани күйреу» ұғымдарының маңызын анықтап, шығарманың жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға беріп айтады. «Шығарманың жаңашылдығы неде?» деген сұраққа сыныппен жауап береді. Дескрипторы: Сұраққа сыни көзқараспен жауап береді; Ой- пікірін дәлелдей алады; Шығарманың жаңашылдығына баға береді. ҚБ. «Мадақтау сөздер»

«Бағдаршам» арқылы кері байланыс жасайды. Жасыл – бәрі түсінікті; Сары – әлі де қосымша ізденуім керек; Қызыл – сұрағым б

12 слайд
«Бағдаршам» арқылы кері байланыс жасайды. Жасыл – бәрі түсінікті; Сары – әлі де қосымша ізденуім керек; Қызыл – сұрағым бар, түсінбедім.

13 слайд

14 слайд