1 слайд
Әл-Фарабидің математикалық
мұралары бойынша
білім беру порталын жасап
пайдаланудың негіздеріУразымбетов Мухит Серикбаевич
2 слайд
«Мәдени мұра» мемлекеттік
бағдарламасы – елдің тарихи-
мәдени мұрасын зерттеу, қалпына
келтіру, сақтау, тарихи-мәдени
дәстүрлерді қайтару, шет елде
Қазақстанның мәдени мұрасын
үгіттеу - Елбасымыздың Қазақстан
халқына жолдауында тапсырған
болатын.
3 слайд
Зерттеу өзектілігі:
Физика-математикалық пәндер әл-
Фарабидің ғылыми қызметінде үлкен
орын алады. Әл-Фарабидің
математикалық мұраларын едәуір
жақсы зерттеген ғалым, қазақстандық
математик Ауданбек Көбесов .
Әл-Фарабидің математикалық
мұрасының ақиқаттығы, арадан мың
жыл өтсе де, қазіргі мектеп математикасының
мазмұнына жақындығы, оның Фарабиге тән баяндалу
әдістерінің қолжетімділігі таңғалдырмай қоймайды.
Сондықтан, қазіргі өскелең ұрпаққа әл-Фарабидің
математикалық мұралары бойынша білім беру
порталын жасау көкейкесті мәселе болып отыр .
4 слайд
Зерттеу мақсаты:
Әл-Фарабидің математикалық мұралары
бойынша білім беру порталын жасап пайдаланудың
әдістемесін жетілдіру .
Зерттеу нысаны:
Жоғары оқу орындарында «Информатика»
мамандығы студенттеріне «Білім беру порталын
жасау» курсын оқыту үдерісі .
Зерттеу пәні:
Әл-Фарабидің математикалық мұралары бойынша
білім беру порталын жасап және пайдалану .
5 слайд
Міндеттері:
жа лпы білім беру порталдарын талдай отырып, оларды
құрылымдаудың негізгі принциптерін, жасауға және
пайдалануға қойылатын талаптар түрлерін айқындау;
әл-Фарабидің математикалық мұралары бойынша білім
беру порталының құрылымы мен мазмұнын айқындау;
әл-Фарабидің математикалық мұралары бойынша
порталды жасаудың кезеңдері мен технологияларын
анықтау және оны жүзеге асыру;
әл-Фарабидің математикалық мұралары бойынша білім
беру порталын оқытуда пайдаланудың әдістемелік
нұсқаулығын ұсыну.
6 слайд
Жаңалығы:
Жалпы білім беру порталдарына талдау жасалынып,
оларды құрылымдаудың негізгі принциптерінің негізінде
жасауға және пайдалануға қойылатын талаптар жүйеге
келтірілді;
әл-Фарабидің математикалық мұралары бойынша білім
беру порталының құрылымы мен мазмұнынының
анықталуы;
әл-Фарабидің математикалық мұралары бойынша білім
беру порталын жасауға арналған компьютерлік
бағдарламалардың және анықталған технология негізінде
«Әл-Фарабидің математикалық мұралары бойынша білім
беру порталы» және оны оқытуда пайдаланудың
әдістемелік нұсқаулығы жасалынды.
7 слайд
Білім беру порталдарының негізгі принциптері
Бағдарламалардың ұлғайтудың мүмкіндіктері;
Барлық пайдаланушылары үшін ақпаратқа еркін қол
жеткізу;
Барлық оқу орындарының тең құқылы қатысуы;
Оқу орындарының шығармашылық күштері мен
қызметкерлердің бірлестіктері;
Білім порталының мазмұнын авторлар мен сарапшылар
ретінде толтыруға тарту мүмкіндіктері.
8 слайд
Білім беру порталдарын жасауға және
пайдалануға қойылатын талаптар жүйесі
Порталдың тиімді, сенімді және икемді жұмыс істеуі үшін,
сондай-ақ жеткілікті ұзақ өмірлік циклге ие болу үшін оның
бағдарламалық-техникалық платформасына қойылатын
талаптар жүйесі;
Портал функцияларына қойылатын талаптар жүйесі;
Бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз ету талаптар
жүйесі.
9 слайд
Кітаптың қолжазбалық нұсқасы Щвецияның Торнберг
қаласындағы Упсала университетінің кітапханасынан алынды Әл-Фарабидің «Геометриялық фигуралардың
жұмбақтары жайлы рухани айлалы тәсілдер мен
табиғи сырлар кітабының» алғашқы беті
10 слайд
Білім беру порталының болжалды құрылымы
Блогтар
(пайдаланушылар
мақалары,
комментарийлер) Математика
Геометрия
Тригонометрия
Музыка және т.б. Комментарийлер,
талқылаулар Жалпы спиаттағы
материалдар
(биография, тарихи
мәліметтер)
11 слайд
Білім беру порталын жасау кезеңдері
Дизайнер Программист Лингвист Педагог информатик Веб - б еттеушіБасқарушы
Портал атауыДизайн
жасау Мәлімет
қорын
құру Прогр а мма
жазу Контент
дайындау
Домен атауын таңдау Серверге
орнату
12 слайд
«Әл-Фарабидің математикалық мұралары»
білім беру порталы
http://al-farabi.kaznpu.kz
13 слайд
Қорытынды
Жұмысты орындау барысында қойылған міндеттер орындалды:
•
білім беру порталдарын жасаудың негізгі принциптері мен оларға
қойылатын талаптар жүйеге келтірілді;
•
білім беру порталын жасауға мүмкіндік беретін компьютерлік
программалық жабдықтар іріктелініп алынды;
•
қойылатын талаптар жүйесіне сүйене отырып, анықталған портал
жасаудың технологиясы бойынша кезеңдер біртіндеп іске
асырылды;
•
Әл-Фарабидің математикалық мұралары бойынша порталды
жасау қажеттілігі негізделді, порталдың анықталған құрлымы мен
мазмұны бойынша «Әл-Фарабидің математикалық мұралары»
атты ғылыми - білім беру порталы жасалынды, порталға
http://al-farabi.kaznpu.kz адресі бойынша қол жеткізуге болады;
•
анықталған мазмұн бойынша әл-Фарабидің математикалық
мұраларын білім беру порталы негізінде оқытудың әдістемелік
нұсқаулығы жасалынып ұсынылды.
14 слайд
Сонымен қорыта айтқанда зерттеу жұмысының
нәтижесін қамтитын «Әл-Фарабидің математикалық
мұралары» атты бабамыздың математикалық мұралары
жайлы мақалаларды және қазіргі математик
ғалымдарымыздың ғылыми еңбектерін жариялап,
ортаға салып, онлайн режимде талқылауға мүмкіндік
беретін және әл-Фараби математикалық мұраларын
оқытуға арналған ғылыми-білім беру порталы жасалды.
Білім беру порталы Әл-Фарабидің математикалық
мұраларын, соның ішінде геометриялық салу есептерін,
тригонометриясын және музыка теориясының
арифметикасын оқытуға тиімді бола отырып, оларды
насихаттауға мүмкіндік береді.
15 слайд
Назарларыңызға рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз