Материалдар / Анимациялық графиканы құру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Анимациялық графиканы құру

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен 5-сыныпқа Анимациялық графиканы құру презентатция
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қырқүйек 2019
531
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Б әйдібек ауданы Б.Момышұлы атындағы негізгі орта мектебі Миятов Жандос Нышанович Тақырыбы: Анимация құру. Осы сабақта қол жетк

1 слайд
Б әйдібек ауданы Б.Момышұлы атындағы негізгі орта мектебі Миятов Жандос Нышанович Тақырыбы: Анимация құру. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : : Сабақтың мақсаты: Бағалау критерийі 5.6.31.1 ойын ортасындағы программа кезіндегі (лого scratch) нысандары мен оқиғалардың анимациясын құру. Барлық оқушылар: Ойын программасында әр блогтың командаларымен жұмыс жасау; Оқушылардың басым бөлігі: Программада қадам санын енгізіп өзгерту. . Кейбір оқушылар: Ойын программасында нысандар мен оқиғаларды қолдана отырып анимация құру Ойын программасында әр блогтың командаларымен жұмыс жасай алады. Программада қадам санын енгізіп өзгертуді біледі. Ойын программасында нысандар мен оқиғаларды қолдана отырып анимация құра алады. Ойлау дағдылары Қолдану Талдау Жинақтау Тілдік мақсат Scratch бағдарламасында оқушылар әр түрлі нысандарды пайдалана отырып анимация құра алады. Лексика және терминология: Жан кірген графика, Лого scratch бағдарламасы Термин: Grafik Графика жазамын, сызамын, саламын Құндылықтарға баулу Сабыр лыққа , жауапкершілікке тәрбиелеу.Жан-жақты болуға, Өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Бәсекелестікке дағдыландыруПәнаралық байланыс: Бейнелеу , ағылшын, орыс тілі,музыка

Сабақтын басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Шаттық шеңбері» әдісі «Мазайка» әдісі «Шыбын ұрғыш» әдісі Миға шабуыл бейне

2 слайд
Сабақтын басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Шаттық шеңбері» әдісі «Мазайка» әдісі «Шыбын ұрғыш» әдісі Миға шабуыл бейне көрініс «Джигсо» әдісі Әр топты «көңіл күй» әдісі арқылы бағалау Қолдану Практикалық тапсырма Кейбір балаларға арналған тапсырма Көз жаттығулары Талдау «Желпуіш» әдісі Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Үй жұмысы: Жан кірген графика. Саралау Үй тапсырмасын «Шыбын ұрғыш »әдісі арқылы үй тапсырмасын қортындыладым. «Джигсо» әдісі арқылы постер қорғатып смайлик арқылы бағалаттым. Практикалық жұмыста компьютерде қабілеті жоғары оқушыларға деңгейіне қарап Scratch бағдарламмасы арқылы тапсырмаларды орындаттым . «Желпуіш » әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындыладым. «Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс орындаттым. Бағалау • Дескриптор арқылы өзін-өзі бағалайды. • Мадақтау; • Әр оқушының іс - әрекетін сырттай бақылауға алып,бағдаршам әдісімен бағалаттым. • Күлегештер арқылы бағалау. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау • Техника қауіпсіздік ережесін еске түсіреді. • Көзді ашып жұмып , алыс бір нүктеге қарау.