Материалдар / Ақпаратты шифырлау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ақпаратты шифырлау

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2020
440
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Әйтеке би ауданы Аралтөбе ауылы Жақия Сәрсенов атындағы орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Кешутаева Меңтай Әкімжан

1 слайд
Әйтеке би ауданы Аралтөбе ауылы Жақия Сәрсенов атындағы орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Кешутаева Меңтай Әкімжанқызы Сбақтың тақырыбы: Ақпаратты шифрлау Оқу мақсаттары: 6.2.1.1. Мәтіндік ақпаратты кодтау Сабақтың мақсаттары: -- мәтіндік ақпаратты кодтау принциптерін көрсете алады және қолданады -мәтіндік ақпаратты кері кодтау принциптерін көрсете алады және қолданады

. Т іл дік м ақ саттар Оқушылар жасай алады: - мәтіндік ақпаратты кодтау мен кері кодтау ұғымын түсінеді. - ақпаратты әр түрл

2 слайд
. Т іл дік м ақ саттар Оқушылар жасай алады: - мәтіндік ақпаратты кодтау мен кері кодтау ұғымын түсінеді. - ақпаратты әр түрлі тәсілдер арқылы кодтайды және кері кодтайды. Пәндік лексика және терминалогия: Кодтау –Декадирование-Decoding Сұхбат немесе хаттар алмасуға арналған пайдалы сөз тіркестері: Кодтау – бұл ... Кодтық кесте – бұл ... Кодтық кестесінің қандай түрлері болады?. Құндылықтарға баулу Оқушылардың қойылған есептерді шешу стандарттық емес тәсілдерді табу дағдысы арқылы шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту. Пәнаралық байланыс Ағылшын, орыс тілі, қазақ тілі – үш тілділік, математика – арифетикалық амалдарды қолдану

Белсенді оқыту әдістері.Ж еке жұмыс. «С ерпілген сауал» әдісі М ақсаты: А лдыңғы білімді тексеру Н ұсқау: доп лақтыру ар

3 слайд
Белсенді оқыту әдістері.Ж еке жұмыс. «С ерпілген сауал» әдісі М ақсаты: А лдыңғы білімді тексеру Н ұсқау: доп лақтыру арқылы әр түрлі деңгейдегі сұрақтар қойылады. «Қы зы қты бейнефильм» әдісі М ақсаты : жаңа білімді бастауда қызығуш ылықты арттыру Н ұсқау: оқуш ылар бейнефильмді қарай отырып, ой түйеді, жаңа тақырыпты аш ады Bilim land.kz сайтынан ақпаратты кодтау тәсілдері туралы бейнефильм қарау. Топты қ жұмы с. «Автобус аялдамасы » М ақсаты : жаңа білімді игеру Н ұсқау: екі топ көрген видеоролик бойынш а постер дайындап қорғайды. Қалы птасты руш ы бағалау: оқуш ы лар бағдар ш ам әдісімен бағалайды . Жұптық жұмыс. Анаграмма Мақсаты : кодтау тәсілін анықтау. Нұсқау: Таратылған кесте бойынша жұптық жұмыс жасайды

Жеке тапсырма. Саралау тапсырмалары Мақсаты: әр оқушы деңгейіне байланысты тапсырмалар орындау Нұсқау: берілген 3 деңгейлі та

4 слайд
Жеке тапсырма. Саралау тапсырмалары Мақсаты: әр оқушы деңгейіне байланысты тапсырмалар орындау Нұсқау: берілген 3 деңгейлі тапсырманы өз қабілетіне қарай таңдап, орындау. А. Деңгей: 1. Компьютерде мәтіндік ақпараттарды кодтаудың қандай принциптері қолданылады? 2. Символдарды кодтаудың халықаралық кестесі қалай аталады? 3. Ең танымал кодтардың кестесі қалай аталады? В-деңгей: word мәтіндік редакторын іске қосыңдар. Alt пернесін басып тұрып, қосымша сандық пернетақтадағы кодтарды теріңдер: С-деңгей : Дескриптор: 1. Шифрлаудың не екенін біледі 2. Кесте бойынша символдарды шифрлай алады. 3. Ен танымал шифрлау кестелерін таниды 4. Мәтінмен жұмыс жасау барысында пернелерді ауыстыра алады (қазақшадан –орысшаға және ағылшын тілдеріне)

К ері бай л ан ы с: М ақ саты : О қуш ы ларды ң ж аңа тақы ры пты түсіну д

5 слайд
К ері бай л ан ы с: М ақ саты : О қуш ы ларды ң ж аңа тақы ры пты түсіну деңгейлерін аны қтау. А яқ тал м аған сөй л ем дер» әдісі Б үгін м ен .................................. білдім . ...................................... қы зы қт ы болды . ....................................... қиы н болды . М ен ...................................... үйрендім . М ен т апсы рм аларды ................................ оры ндады м . ............................ оры ндап көрем ін. ............................... м ені т аң қалды рды . Ө м ір үш ін сабақ м аған ...................... берді. ......................... м ен оры ндай алды м . Е нді м ен .............................іст ей алам ы н.Бағалау – оқушылардың оқуда жетістіктеріне жетуіне және алға ілгерілеуіне тікелей ықпал ететін және оқушы мен мұғалімнің арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін оқушы мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі болып табылады.

6 слайд