Материалдар / Арифметикалық прогрессия
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Арифметикалық прогрессия

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
404
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
1)Тізбектің мүшелері дегеніміз не? 2)Тізбек мүшелері қалай белгіленеді? 3)Тізбектің берілуі тәсілдері? 4) Шектеулі және шексі

1 слайд
1)Тізбектің мүшелері дегеніміз не? 2)Тізбек мүшелері қалай белгіленеді? 3)Тізбектің берілуі тәсілдері? 4) Шектеулі және шексіз тізбек дегеніміз не? 5) Өспелі және кемімелі тізбек дегеніміз не? 6) Тұрақты тізбек дегеніміз не? Сұрақтар

2 слайд

Тема урока «Арифметическая прогрессия» Арифметикалық прогрессия формуласын қолданып 100- ші Олимпиада ойындарының қай жылы бо

3 слайд
Тема урока «Арифметическая прогрессия» Арифметикалық прогрессия формуласын қолданып 100- ші Олимпиада ойындарының қай жылы болатынын табыңыздар

Арифметикалық прогрессия

4 слайд
Арифметикалық прогрессия

 сандық тізбектер ішінен арифметикалық прогрессияны танып біледі;  арифметикалық прогрессияның n –ші мүшесінің формулас

5 слайд
 сандық тізбектер ішінен арифметикалық прогрессияны танып біледі;  арифметикалық прогрессияның n –ші мүшесінің формуласын қорытып шығарадыОҚУ МАҚСАТТАРЫ:

Анықтама . Егер тізбекте қатар тұрған мүшелердің айырымы тұрақты болса, онда мұндай сандар тізбегі арифметикалық прогрессия

6 слайд
Анықтама . Егер тізбекте қатар тұрған мүшелердің айырымы тұрақты болса, онда мұндай сандар тізбегі арифметикалық прогрессия деп аталады

Қосылатын тұрақты сан айырымы арифметикалық прогрессияның айырымы деп аталады және d - деген әріппен белгіленеді

7 слайд
Қосылатын тұрақты сан айырымы арифметикалық прогрессияның айырымы деп аталады және d - деген әріппен белгіленеді

O ҚУЛЫҚПЕ Н ЖҰМЫС 13.1. тізбектің қайсысы шекті арифметикалық прогрессия болады: 1) 2;7;12;17;22;27; 2) -200;-100;

8 слайд
O ҚУЛЫҚПЕ Н ЖҰМЫС 13.1. тізбектің қайсысы шекті арифметикалық прогрессия болады: 1) 2;7;12;17;22;27; 2) -200;-100;-50;-25;-12,5; 3) 4;20;100;500;2500; 4) -11;-1;9;19;29 5) 1,35; 1,6; 1,85; 2,1; 2,35; 6) -1,3; 0,13; -0,013; 0,0013; 7) 1\2; 1\3; 1\6; 0; -1\6; 8) 1\2; 1\6; 1\18; 1\54; 1\162? 13.2. егер: 1) a1=7, d=3; 2) a1=1,3; d=-0,2; 3) a1=-2,5; d=0,7; 4) a1=2\7; d=1\3 болса, онда ( an ) арифметикалық прогрессияның алғашқы алты мүшесін жазыңдар. 13.3. (an) тізбегі – арифметикалық прогрессия. Егер: 1) а1=-3, d=2 болса, онда а7 - ні; 2) а1=2,3, d= -1, 2 болса, онда а5 - ті; 3) а1=-2,1, d= - 2 ,3 болса, онда а11 - ді; 4) а1=0,6, d= 1,0 2 болса, онда а9 - ды табыңдар.

КЕРІ БАЙЛАНЫС:  1.Қай есеп оңай болды, неге ______________________________________________________ ____ ______________________

9 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС:  1.Қай есеп оңай болды, неге ______________________________________________________ ____ ______________________________________________________ _____________________________  2.Қай есеп қиын болды, неге ______________________________________________________ ____ ______________________________________________________ _____________________________  3.Қай есеп сізді қызықтырды ______________________________________________________ ____ ______________________________________________________ _____________________________