Материалдар / Аспан денелері туралы ғылым.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Аспан денелері туралы ғылым.

Материал туралы қысқаша түсінік
физикке керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2019
447
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ АСПАН ДЕНЕЛЕРІ ТУРАЛЫ ҒЫЛЫМ Нургалиева.А.Н.

1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ АСПАН ДЕНЕЛЕРІ ТУРАЛЫ ҒЫЛЫМ Нургалиева.А.Н.

Осы сабақта қол жеткізілетің оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелерді салыстыру С

2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетің оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелерді салыстыру Сабақтың мақсаты  Геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелерді анықтау ;  Геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелерді салыстыру ;  Геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйелерді түсіндіру.

Сабақтың басы  Оқушылармен амандасу;  Оқушыларды түгендеу;  Оқу құралдарын байқау ;  “ Жедел тест” әдісі бойынша

3 слайд
Сабақтың басы  Оқушылармен амандасу;  Оқушыларды түгендеу;  Оқу құралдарын байқау ;  “ Жедел тест” әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау. Тесттің нәтижесін тақтадан көрсетемін.оқушылар өздерін тексереді. Көңіл-күй арқылы бағалау. тапсырманың барлығы дұрыс тапсырманың басым бөлігі дұрыс тапсырманың жартысынан көбі дұрыс емес

Сабақтың ортасы Сабақ мақсаты: геоцентрлік және гелиоцентрлік жйелерді анықтау  Күн жүйесі туралы видеоролик көрсет

4 слайд
Сабақтың ортасы Сабақ мақсаты: геоцентрлік және гелиоцентрлік жйелерді анықтау  Күн жүйесі туралы видеоролик көрсету. Проблемалық сұрақ қойылады “ Бұл көріністен нені байқадыңдар? ” Оқушылардың жауаптарын тыңдағаннан кейін жаңа тақырыпты ашамын. оқушыларды Күн және Жер деп екі топқа бөлемін. 1-топқа тапсырма: геоцентрлік жүйе туралы мәлімет топтау 2-топқа тапсырма: гелиоцентрлік жүйе туралы мәлімет топтау Әр топқа планеталардың суреттері, плакат, маркерлер беріледі. Әр топқа постер қорғауға нұсқау беремін.  “ Галереяны аралау” әдісі бойынша постерлерін қорғайды. Қойылған сұрақтар бойынша жауап береді.  “ Сэндвия тәсілі” бойынша топтар бірін-бірі бағалайды.  Екі ұсыныс, бір тілек айтады.

СӘЙКЕСТЕНДІРУ ТЕСТІ САБАҚ МАҚСАТЫ: ГЕОЦЕНТРЛІК ЖӘНЕ ГЕЛИОЦЕНТРЛІК ЖУЙЕЛЕРДІ САЛЫСТЫРУ Дұрыс жауабын тапқан оқушы қалған оқушыл

5 слайд
СӘЙКЕСТЕНДІРУ ТЕСТІ САБАҚ МАҚСАТЫ: ГЕОЦЕНТРЛІК ЖӘНЕ ГЕЛИОЦЕНТРЛІК ЖУЙЕЛЕРДІ САЛЫСТЫРУ Дұрыс жауабын тапқан оқушы қалған оқушыларға жауабын оқиды Геоцентрлік жүйені кім жасады Беруни Гелиоцентрлік жүйені кім жасады 2 Күн жүйесінде неше планета бар Коперник Төменгі планеталарға неше планета кіреді 8 Алғаш рет жер қозғалады деген шығыс ғалымы 6 Коперник ілімі бойынша күн жүйесіне неше планета енеді Птолемей

КОНВЕРТТЕГІ СУРАҚ ТӘСІЛІ Сабақ мақсаты: Геоцентрлік және гелиоцентрлік жуйелерді тусіндіру  Птолемейдің пікірі неліктен қ

6 слайд
КОНВЕРТТЕГІ СУРАҚ ТӘСІЛІ Сабақ мақсаты: Геоцентрлік және гелиоцентрлік жуйелерді тусіндіру  Птолемейдің пікірі неліктен қәте болды?  Джордано Бруноның отқа өртелуәнәі себебі?  Әл-Хорезми, әл-Беруни және Джордано Бруноның пікірлерін Коперник қалай дәлелдеп шықты?

Бағалау критерийлері Дескриптор Геоцентрлік және гелиоцентрлік жуйелерді анықтайды 1. жуйелер бойынша мәліметтерді топтайды

7 слайд
Бағалау критерийлері Дескриптор Геоцентрлік және гелиоцентрлік жуйелерді анықтайды 1. жуйелер бойынша мәліметтерді топтайды 2. жуйелерді ажыратады. Геоцентрлік және гелиоцентрлік жуйелерді салыстыру 1. геоцентрлік және гелиоцентрлік жуйелерді айыра біледі. 2. сабақ барысында өтілген мәліметтерді есте сақтайды. Геоцентрлік және гелиоцентрлік жуйелерді тусіндіру 1. әлем жуйелерінің тарихын біледі. 2. ғалымдардың аттары, ой-пікірлері мен тужырымдамаларын біледі.

Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқұшыларға қандай тапсырмалар бе

8 слайд
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқұшыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқұшылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отрсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Галерея араласу әдісі Сэндвич тәсілі Сәйкестендіру тесті Кері байланыс Баспалдақ әдісі Бейне материал бойынша тапсырмалар. Логикалық сұрақтар қою Физика кабинетінде қауіпсіздік техникасын сақтау ережесін білу.Психология лық ахуал.

Сабақ соңы  Үйге тапсырма беру  Рефлексия  Баспалдақ әдісі

9 слайд
Сабақ соңы  Үйге тапсырма беру  Рефлексия  Баспалдақ әдісі