Материалдар / Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2019
396
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
№ 40 “Ынтымақ ” ЖОМ КММ Бастауыш сынып мұғалімі : Тынгозиева Акжан Жаратылыстану 3 сынып Тақырыбы: Суды қалай тазартады

1 слайд
№ 40 “Ынтымақ ” ЖОМ КММ Бастауыш сынып мұғалімі : Тынгозиева Акжан Жаратылыстану 3 сынып Тақырыбы: Суды қалай тазартады 3.3.3.4 суды тазартудың түрлі тәсілдерін ұсыну; 3.3.3.3.5 суды тазартуға арналған фильтрдің өз моделін ұсыну Барлығы: суды тазартудың түрлі тәсілдерін анықтайды. Көпшілігі: суды тазартуға арналған сүзгіні қолданып зерттейді және фильтрдің өз моделін ұсынады. Кейбірі: су қоймаларындағы және өзі тұтынатын сулардың тазалау тәсілдеріне мысалдар келтіреді, дәлелдейдіОқу мақсаты Сабақ мақсаттары

1-тапсырма. « Кезбе тілші » әдісі. Ұжымдық жұмыс Ішуге жарамды ауызсуды ажыратады. Суқоймаларын сипаттайды, салыстырады 2

2 слайд
1-тапсырма. « Кезбе тілші » әдісі. Ұжымдық жұмыс Ішуге жарамды ауызсуды ажыратады. Суқоймаларын сипаттайды, салыстырады 2-тапсырма «Болжам » әдісі Суды ластаушы заттарды анықтайды Суды ластайтын орындарды сипаттайды . 3- тапсырма «Зерттейік» әдісі арқылы зертеу жұмысын жасайды Суды тазарту тәсілдері н ұсынады 4 - тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Суды тазарту тәсілдерін айтады Ауызсу қорларының көздерін анықтайды Сұрақ қою және талқылау Зерделеу және зерттеу Зерделеу және зерттеу Зерделеу және зерттеу Белсенді оқу әдістері• Суды ластаушы заттарды анықтайды • Суды ластайтын орындарды сипаттайды

Саралау әдістері 1.Диалог және қолдау көрсету 4.Бағалау2. Қарқын 3. Қортынды Ұжымдық жұмыс «Кезбе тілші » әдісі Ішуге ж

3 слайд
Саралау әдістері 1.Диалог және қолдау көрсету 4.Бағалау2. Қарқын 3. Қортынды Ұжымдық жұмыс «Кезбе тілші » әдісі Ішуге жарамды ауызсуды ажыратады. Суқоймаларын сипаттайды, салыстырады . «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Топтық жұмыс . Суды тазарту тәсілдерін айтады Ауызсу қорларының көздерін анықтайды  «Болжам » әдісі. Өзіндік жұмыс . Оқушылар оқулықтағы суреттерге мұқият қарап,олардың сұрақтарына жауап береді. Суды тазарту тәсілдерін талқылайды «Айналма бекет» әдісі. Сүзгінің құрау бөліктерін атайдыБарлығы КейбіріКөпшілігі

«мұғалімнің мадақтау сөздері »«Болжам» әдісі «Ойлан жұптас бөліс » «Зерттейік » әдісі «Кезбе тілші » әдісі. Дескриптор

4 слайд
«мұғалімнің мадақтау сөздері »«Болжам» әдісі «Ойлан жұптас бөліс » «Зерттейік » әдісі «Кезбе тілші » әдісі. Дескриптор - Ішуге жарамды ауызсуды ажыратады. - Суқоймаларын сипаттайды, салыстырады Дескриптор - Оқушылар оқулықтағы суреттерге мұқият қарап,олардың сұрақтарына жауап береді. - Суды тазарту тәсілдерін талқылайды Дескриптор - Зертеу жұмысын жасайды - Суды тазарту тәсілдері н ұсынады Дескриптор - Суды тазарту тәсілдерін айтады - Ауызсу қорларының көздерін анықтай ды - . Критериалды бағалау Тапсырмалар «Кезбе тілші » әдісі ұжымдық жұмыс суқоймаларды сипаттайды « Болжам » әдісі. Өзіндік жұмыс Оқушылар оқулықтағы суреттерге мұқият қарап,олардың сұрақтарына жауап береді. Суды тазарту тәсілдерін талқылайды «Зерттейік» әдісі. Топтық жұмыс Зертеу жұмысын жасайды Суды тазарту тәсілдері н ұсынады « Ойлан жұптас бөліс» әдісі Суды тазарту тәсілдерін айтады Ауызсу қорларының көздерін анықтайды Бағалау критерийлері су қоймаларындағы және өзі тұтынатын сулардың тазалау тәсілдеріне мысалдар келтіреді, дәлелдейді суды тазартудың түрлі тәсілдерін анықтайды суды тазартуға арналған сүзгіні қолданып зерттейді және фильтрдің өз моделін ұсынады. - . • Тазалау тәсілдеріндегі заласыздандыруды анықтайды Ауызсу су тазарту қорларының көздерін түсіндіреді

Ықшам сабақтың ықпалы Қысқа мерзімді жоспар жасауда не қиын болды? Қысқа мерзімді жоспар жасауда сараланған тапсырмаларға

5 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы Қысқа мерзімді жоспар жасауда не қиын болды? Қысқа мерзімді жоспар жасауда сараланған тапсырмаларға жаңа әдістер енгізу мен оқушының әрекеттеріне сәйкес дескрипторлар қою қиын болды. Қысқа мерзімді жоспар жасауда не жаңалық болды? Критериалды бағалау жүйесін сабақ енгізу жаңалық болды. Келешекте оқушылар біліп қана қоймай алған білімдерін өмірде қолдана алатын,кең ауқымды дағдылары дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру деп білемін.

6 слайд