1 слайд
№ 40
“Ынтымақ ”
ЖОМ КММ Бастауыш
сынып мұғалімі :
Тынгозиева
Акжан Жаратылыстану
3 сынып
Тақырыбы: Суды
қалай тазартады
3.3.3.4 суды тазартудың түрлі тәсілдерін ұсыну;
3.3.3.3.5 суды тазартуға арналған фильтрдің өз
моделін ұсыну
Барлығы: суды тазартудың түрлі тәсілдерін
анықтайды.
Көпшілігі: суды тазартуға арналған сүзгіні
қолданып зерттейді және фильтрдің өз моделін
ұсынады.
Кейбірі: су қоймаларындағы және өзі тұтынатын
сулардың тазалау тәсілдеріне мысалдар келтіреді,
дәлелдейдіОқу
мақсаты
Сабақ
мақсаттары
2 слайд
1-тапсырма. « Кезбе тілші » әдісі.
Ұжымдық жұмыс
Ішуге жарамды ауызсуды ажыратады.
Суқоймаларын сипаттайды,
салыстырады
2-тапсырма «Болжам » әдісі
Суды ластаушы заттарды анықтайды
Суды ластайтын орындарды
сипаттайды
. 3- тапсырма «Зерттейік» әдісі
арқылы зертеу жұмысын
жасайды
Суды тазарту тәсілдері н ұсынады
4 - тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
Суды тазарту тәсілдерін айтады
Ауызсу қорларының көздерін анықтайды
Сұрақ қою және
талқылау
Зерделеу және
зерттеу
Зерделеу және
зерттеу
Зерделеу және
зерттеу Белсенді оқу әдістері•
Суды ластаушы заттарды анықтайды
•
Суды ластайтын орындарды сипаттайды
3 слайд
Саралау әдістері
1.Диалог
және қолдау
көрсету
4.Бағалау2. Қарқын
3. Қортынды
Ұжымдық
жұмыс «Кезбе тілші »
әдісі Ішуге жарамды
ауызсуды
ажыратады.
Суқоймаларын
сипаттайды,
салыстырады
. «Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі
Топтық жұмыс .
Суды тазарту
тәсілдерін айтады
Ауызсу қорларының
көздерін анықтайды
«Болжам » әдісі.
Өзіндік жұмыс .
Оқушылар оқулықтағы
суреттерге мұқият
қарап,олардың
сұрақтарына жауап
береді.
Суды тазарту
тәсілдерін
талқылайды «Айналма бекет»
әдісі.
Сүзгінің құрау
бөліктерін атайдыБарлығы КейбіріКөпшілігі
4 слайд
«мұғалімнің
мадақтау
сөздері »«Болжам» әдісі «Ойлан жұптас
бөліс » «Зерттейік »
әдісі «Кезбе тілші »
әдісі.
Дескриптор
- Ішуге жарамды
ауызсуды ажыратады.
- Суқоймаларын
сипаттайды,
салыстырады Дескриптор
- Оқушылар оқулықтағы
суреттерге мұқият
қарап,олардың
сұрақтарына жауап
береді.
- Суды тазарту тәсілдерін
талқылайды
Дескриптор
- Зертеу
жұмысын
жасайды
- Суды тазарту
тәсілдері н
ұсынады
Дескриптор
- Суды тазарту
тәсілдерін айтады
- Ауызсу
қорларының
көздерін анықтай ды
- .
Критериалды бағалау
Тапсырмалар
«Кезбе тілші » әдісі
ұжымдық жұмыс
суқоймаларды
сипаттайды « Болжам » әдісі. Өзіндік жұмыс
Оқушылар оқулықтағы суреттерге
мұқият қарап,олардың
сұрақтарына жауап береді.
Суды тазарту тәсілдерін
талқылайды «Зерттейік» әдісі. Топтық
жұмыс
Зертеу жұмысын жасайды
Суды тазарту тәсілдері н
ұсынады « Ойлан жұптас бөліс» әдісі
Суды тазарту тәсілдерін
айтады
Ауызсу қорларының көздерін
анықтайды
Бағалау критерийлері
су қоймаларындағы және
өзі тұтынатын сулардың
тазалау тәсілдеріне
мысалдар келтіреді,
дәлелдейді суды тазартудың түрлі
тәсілдерін анықтайды суды тазартуға арналған
сүзгіні қолданып
зерттейді және фильтрдің
өз моделін ұсынады. - .
•
Тазалау тәсілдеріндегі
заласыздандыруды анықтайды
Ауызсу су тазарту қорларының
көздерін түсіндіреді
5 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы
Қысқа мерзімді
жоспар жасауда не
қиын болды?
Қысқа мерзімді
жоспар жасауда
сараланған
тапсырмаларға жаңа
әдістер енгізу мен
оқушының
әрекеттеріне сәйкес
дескрипторлар қою
қиын болды.
Қысқа мерзімді
жоспар жасауда
не жаңалық
болды?
Критериалды
бағалау жүйесін
сабақ енгізу
жаңалық болды.
Келешекте
оқушылар біліп
қана қоймай
алған білімдерін
өмірде қолдана
алатын,кең
ауқымды
дағдылары
дамыған жеке
тұлғаны
қалыптастыру
деп білемін.
6 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз