1 слайд
«Мүмкіндігі шектеулі балалар
үшін ойынның маңызы»
2 слайд
«Кез келген баланың бойында
ойынға деген қызығушылық,
ынта-жігер болады,
міне осыны
қанағаттандырып отыру керек.
Бала өмірі - ойын арқылы
дамиды.»
А.С. Макаренко
3 слайд
Ойын - мүмкіндігі шектеулі баланың
зейінін, есте сақтау қабілетін,
ойлауын, ауыз екі сөйлеу мәдениетін
дамытуға арналған, адамгершілік
сезімін оятуға, адамдармен дұрыс
қарым-қатынас жасауға, басқа ұлт
өкілдеріне достық сезімін
тәрбиелеуге үйретеді.
4 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс
істейтін мұғалімнің ұстанымдары:
1. М ұғалім мен бала арасындағы педагогикалық
әдеп пен ынтымақтастықтың сақталуы;
2.Ұсынылған ойындар - бала зердесіне әсер етуі,
қабылдауы, есте сақтауы, т.б;
3.Балаларға берілген ойын тапсырманың шектен
тыс ауыр болмауы;
4.Ойын - баланың денсаулығын нығайтуға әсер
ететіндей болуы шарт;
5. Ойын тәсілдерінің тиімділігі іс-әрекеті
жүйелі, мазмұн сабақтастығын сақтай отырып
бірнеше компоненттерін құру.
6.Балалардың мүмкіндік деңгейлерін ескеру.
5 слайд
Д и д а к ти к а л ы қ Сюжеттік Д а м ы ту ш ы л ы қ Тіл дамыту
Қозғалыс Ойын түрлер і
6 слайд
Дидактикалық ойындар
1.Заттық дидактикалық
ойындар- дидактикалық
ойыншықтармен
және түрлі ойын
материалдарымен
ұйымдастырылады.2.Үстел үстін д е
о й н ал аты н д и д акти кал ы қ о й ы н д ар -
« Л о то » , « Д о м и н о » ж ән е
тағы б асқ а.
3 .С ө зд ік
д и д а к ти к а л ы қ
о й ы н д а р
7 слайд
Дидактикалық ойындардың негізгі бағыты -
балаларға білім-білік, іскерлік, әдет –дағдыларды
игерту мен оны бекітуге, ақыл-ой қабілеттерінің
дамуына ықпал ету.
Дидактикалық ойындардағы негізгі міндеті -
балалардың ақыл-ойын дамыту, білімін
байыту.
Дидактикалық ойынның маңыздылығы -
балалардың қоршаған тілін дамытуда ауызекі
сөйлеу, тілдің дыбысталу мәдениетіне
тәрбиелеуде байланыстырып сөйлеу, сөздік қорын
дамыту үшін сабақта және сабақтан тыс
уақытта ойналатын дидактикалық ойындардың
маңызы зор.
8 слайд
Сюжетті рольді ойындар – мүмкіндігі
шектеулі балаларға тән, ең сипатты
ойындар болып табылады. Ол балалар
өмірінде маңызды орын алады. Сюжетті
рольді ойындардың ерекшелігі сол, оны
балалардың өздері жасайды. Ойынның дербес
әрекеті айқын өнерпаздық және
шығармашылық сипатта болады. Бұл
ойындар ұзақ та қысқа да болуы мүмкін.
Сюжетті рольді ойында бейнелеу құралы мен
ойын әрекеттері болып табылады.
9 слайд
Дамытушы ойындар - танымдық сезімді оятады, яғни
балада тану іздену әрекетін дамыта отырып, ойдың, талдау
мен әрекеттің логикасын ойлау процесінің икемділігін,
жаттығуын және тапқырлығын, қиял ұшқырлығын
қалыптастырады. Бұл жағдайда сөзжұмбақтар мен ребустар
көп септігін тигізеді.
Өз шығармашылығымен құрастырылған сөзжұмбақтар
баланың аса қызығушылығын тудырады. Балалар еркін
сөздерді буынға бөліп, ойлау қабілеті дамиды, есеп сабағынан
білім дейгейі кеңейеді.
Ребустың бір түрі. Қағаз бетінде заттық суреттер ( екі
суреттер, төрт сурет т.б. болуы мүмкін) арқылы белгілі бір
заңдылыққа сүйене отырып, ретімен орналастырғанда
жасырынып тұрған сөзді табуға болады.
10 слайд
Қорыта келе - ойын өмірде пайдасыз көрінгенмен
аса қажетті көрініс-құбылыс.
Сабақта тиімді қолданылған ойын түрлері —
мұғалімнің түсіндіріп отырған материалын
оқушылардың аса зор ілтипатпен тыңдап,
жемісті, сапалы меңгеруіне сенімді көмекші бола
алады. Өйткені, кіші жастағы оқушылар жас
ерекшеліктеріне байланысты ойынға өте ынталы
келеді. Балалар тез сергіп, тапсырмаларды тез,
әрі қызығып орындайтын болады.
Ойын балалардың оқуға, еңбекке деген
белсенділігін, қызығушылығын арттырудағы
басты құрал. Ойын барысында балалардың
белсенділігі, шығармашылығы дамиды.
11 слайд
1. ңақарт
2. пақна
3.уарзын
4. рымма
5. мысума
6. рқүқыйке
7. арқаша
8. зақан
9.лежсантоқ
10.мазыт
11.деліш
12.суірәОйын: «Кім тез?» ай аттарын дұрыс жаз.
12 слайд
2. Төрт қорап дайындайсыз. Әр қорап
сыртында жыл мезгіліне сай сурет
болады, ай аттарын ауыстырып
саласыз, оқушы әр айды жыл мезгіліне сай
тауып салады. Бұл ойынды уақытпен
ойнатуға болады. Ойын оқушының тез
оқу, қимылдау дағдысын
қалыптастырады. Мұғалім оқушының ай
аттарын, жыл мезгілін есінде қалай
сақтағанын бағалайды.
13 слайд
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
А М В Е К О С И П Т
МО – О =10
С + МК = 20
МП - Т = 9
И + О = 12
1 тапсырма «Сыйқырлы есептер»
Ойлан да, есепте
К ілті
14 слайд
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ү Р А Л С К Т І Ы Қ
60357 924981
218462Н 057
329 571П7
60357 (түлкі) 924981 (қасқыр)
218462Н (арыстан) 057 (Үкі)
329 (лақ) 571П7 (Кірп і )
1 тапсырма «Тығылған сөзді тап»
15 слайд
Бұл ойындар балалардың тез ойлану,
дұрыс жазу дағдыларын қалыптастырады.
Сабақтарда қолданатын ойын
элементтері мүмкіндігі шектеулі
оқушылардың белсенділігін арттырып,
оларды ынталандырады, теориялық
білімдерін практикада қолдануға үйретеді.
Кез келген ойын элементі сабақта екі
түрлі мақсатқа бағытталады. Оның
біріншісі – оқушының сабаққа
қызығушылығын, ынтасын арттыру, тілін
дамыту, екіншісі – оқушыларды
тапқырлыққа баулып, зейінін, ойлау
қабілетін, есте сақтауын арттыру.
16 слайд
Әріптерді тауып кәрзеңкеге сал
1А
Б
Д
У
И ОТЛ
Ш
Р
Ю
М ПЖ Щ
2
4
68
12 2445
86
9
7755
6
4 6
17 слайд
Ойынды жалғастырБуратиноға керек азық – түлікті есіңе сақта
және дүкеннен сатып ал.
18 слайд
Кәрзеңкеге тек Буратиноға керекті
азық – түлікті сал.
19 слайд
20 слайд
Кысқа белдемше
шалбар
шәпкі
Қысқа шалбар
футболка
тон
Ойынды жалғастыржауабы
21 слайд
Ұшақ
автобус
кеме
22 слайд
Ойынды жалғастырЖауабы
23 слайд
Ойынды жалғастыр
жауабы
24 слайд
шәйнек
шанышқы
стақан
тарелка
бөтелке
жауабы
25 слайд
Бір суретті алып таста
26 слайд
Ойынды жалғастыр жауабы
27 слайд
Бір суретті алып таста
28 слайд
Ойынды жалғастыр жауабы
29 слайд
29ЖАНУАРЛАРДЫ ТАП
30 слайд
СИЫР
ЕШ КІ
ИТ
ҚОЙ
ТЫШҚАН
МЫСЫҚ
ТОРАЙ
31 слайд
«Не жоғалды?»
Бір суретті алып таста«Не жоғалды?»
32 слайд
Ойынды жалғастыржауабы«Не жоғалды?»
33 слайд
Бір суретті алып таста«Не жоғалды?»
34 слайд
«Не жоғалды?»
Ойынды жалғастыржауабы
35 слайд
Дымбілместің 5 бүтін
алмасы, 6 жартылай
алмасы, 8 жартысының
жартысы алмасы
болыпты. Бірақ
Дымбілмес өзінде
басында неше алма
болғанын есептей
алмады, қане
көмектесейік?
35
36 слайд
ЖАУАБЫ: 10 АЛМА
37 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ
38 слайд
КӨКӨНІСТЕР
Не артық?
39 слайд
40 слайд
ЖЕМІСТЕР
Не артық?
41 слайд
ЖИДЕКТЕР
Не артық?
42 слайд
ҮЙ ЖАНУАРЛАРЫ
Не артық?
43 слайд
ЖАБАЙЫ АҢДАР
Не артық?
44 слайд
ДАЛА ҚҰСТАРЫ
Не артық?
45 слайд
АЯҚ КИІМДЕР
Не артық?
46 слайд
КИІМДЕР
Не артық?
47 слайд
ЖИҺАЗДАР
Не артық?
48 слайд
ЫДЫС - АЯҚТАР
Не артық?
49 слайд
КӨЛІКТЕР
Не артық?
50 слайд
Жасырынған сөзді тауып, артық сөзді
алып
таста
КЕРЙҮ
ҚЫСЫМ
ҚЫУАТ
ЗАҚ
ҮЙРЕК
МЫСЫҚ
ТАУЫҚ
ҚАЗ
51 слайд
Әріптерді тауып сөз құра және қазақшаға
аудар!
СТУЛ - ОРЫНДЫҚ
ОЙЫНДЫ ЖАЛҒАСТЫРЖАУАБЫ
52 слайд
ЧАСЫ - САҒАТ
ОЙЫНДЫ ЖАЛҒАСТЫРЖАУАБЫӘріптерді тауып сөз құра және қазақшаға
аудар!
53 слайд
МЕТРО - МЕТРО
Ойынды жалғастыржауабы Әріптерді тауып сөз құра және қазақшаға
аудар!
54 слайд
Графикалық диктант
55 слайд
Жартысын сал
56 слайд
Қарандашпен ойындар
57 слайд
Лаберинт
58 слайд
Бірдей суретті тап
59 слайд
Айырмашылығын тап
60 слайд
61 слайд
62 слайд
Ненің көлеңкесі
63 слайд
Суретші нені ұмытты?
64 слайд
Суретші нені айырбастап салып
қойды?
65 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП
ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз