Материалдар / ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
«Мүмкіндігі шектеулі балалар үшін ойынның маңызы» Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істейтін мұғалімнің ұстанымдары: 1. Мұғалім мен бала арасындағы педагогикалық әдеп пен ынтымақтастықтың сақталуы; 2.Ұсынылған ойындар - бала зердесіне әсер етуі, қабылдауы, есте сақтауы, т.б; 3.Балаларға берілген ойын тапсырманың шектен тыс ауыр болмауы; 4.Ойын - баланың денсаулығын нығайтуға әсер ететіндей болуы шарт;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2021
247
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Мүмкіндігі шектеулі балалар үшін ойынның маңызы»

1 слайд
«Мүмкіндігі шектеулі балалар үшін ойынның маңызы»

«Кез келген баланың бойында ойынға деген қызығушылық, ынта-жігер болады, міне осыны қанағаттандырып отыру керек. Бала ө

2 слайд
«Кез келген баланың бойында ойынға деген қызығушылық, ынта-жігер болады, міне осыны қанағаттандырып отыру керек. Бала өмірі - ойын арқылы дамиды.»                                             А.С. Макаренко  

Ойын - мүмкіндігі шектеулі баланың зейінін, есте сақтау қабілетін, ойлауын, ауыз екі сөйлеу мәдениетін дамытуға арналған,

3 слайд
Ойын -   мүмкіндігі шектеулі баланың зейінін, есте сақтау қабілетін, ойлауын, ауыз екі сөйлеу мәдениетін дамытуға арналған, адамгершілік сезімін оятуға, адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауға, басқа ұлт өкілдеріне достық сезімін тәрбиелеуге үйретеді.

Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істейтін мұғалімнің ұстанымдары: 1. М ұғалім мен бала арасындағы педагогикалық әдеп пен

4 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істейтін мұғалімнің ұстанымдары: 1. М ұғалім мен бала арасындағы педагогикалық әдеп пен ынтымақтастықтың сақталуы; 2.Ұсынылған ойындар - бала зердесіне әсер етуі, қабылдауы, есте сақтауы, т.б; 3.Балаларға берілген ойын тапсырманың шектен тыс ауыр болмауы; 4.Ойын - баланың денсаулығын нығайтуға әсер ететіндей болуы шарт; 5. Ойын тәсілдерінің тиімділігі іс-әрекеті жүйелі, мазмұн сабақтастығын сақтай отырып бірнеше компоненттерін құру. 6.Балалардың мүмкіндік деңгейлерін ескеру.

Д и д а к ти к а л ы қ Сюжеттік Д а м ы ту ш ы л ы қ Тіл дамыту Қозғалыс Ойын түрлер і

5 слайд
Д и д а к ти к а л ы қ Сюжеттік Д а м ы ту ш ы л ы қ Тіл дамыту Қозғалыс Ойын түрлер і

Дидактикалық ойындар 1.Заттық дидактикалық ойындар- дидактикалық ойыншықтармен және түрлі ойын материалдарымен ұйымдасты

6 слайд
Дидактикалық ойындар 1.Заттық дидактикалық ойындар- дидактикалық ойыншықтармен және түрлі ойын материалдарымен ұйымдастырылады.2.Үстел үстін д е о й н ал аты н д и д акти кал ы қ о й ы н д ар - « Л о то » , « Д о м и н о » ж ән е тағы б асқ а. 3 .С ө зд ік д и д а к ти к а л ы қ о й ы н д а р

Дидактикалық ойындардың негізгі бағыты - балаларға білім-білік, іскерлік, әдет –дағдыларды игерту мен оны бекітуге, ақыл-ой қа

7 слайд
Дидактикалық ойындардың негізгі бағыты - балаларға білім-білік, іскерлік, әдет –дағдыларды игерту мен оны бекітуге, ақыл-ой қабілеттерінің дамуына ықпал ету. Дидактикалық ойындардағы негізгі міндеті - балалардың ақыл-ойын дамыту, білімін байыту. Дидактикалық ойынның маңыздылығы - балалардың қоршаған тілін дамытуда ауызекі сөйлеу, тілдің дыбысталу мәдениетіне тәрбиелеуде байланыстырып сөйлеу, сөздік қорын дамыту үшін сабақта және сабақтан тыс уақытта ойналатын дидактикалық ойындардың маңызы зор.

Сюжетті рольді ойындар – мүмкіндігі шектеулі балаларға тән, ең сипатты ойындар болып табылады. Ол балалар өмірінде маңызды о

8 слайд
Сюжетті рольді ойындар – мүмкіндігі шектеулі балаларға тән, ең сипатты ойындар болып табылады. Ол балалар өмірінде маңызды орын алады. Сюжетті рольді ойындардың ерекшелігі сол, оны балалардың өздері жасайды. Ойынның дербес әрекеті айқын өнерпаздық және шығармашылық сипатта болады. Бұл ойындар ұзақ та қысқа да болуы мүмкін. Сюжетті рольді ойында бейнелеу құралы мен ойын әрекеттері болып табылады.

Дамытушы ойындар - танымдық сезімді оятады, яғни балада тану іздену әрекетін дамыта отырып, ойдың, талдау мен әрекеттің логик

9 слайд
Дамытушы ойындар - танымдық сезімді оятады, яғни балада тану іздену әрекетін дамыта отырып, ойдың, талдау мен әрекеттің логикасын ойлау процесінің икемділігін, жаттығуын және тапқырлығын, қиял ұшқырлығын қалыптастырады. Бұл жағдайда сөзжұмбақтар мен ребустар көп септігін тигізеді. Өз шығармашылығымен құрастырылған сөзжұмбақтар баланың аса қызығушылығын тудырады. Балалар еркін сөздерді буынға бөліп, ойлау қабілеті дамиды, есеп сабағынан білім дейгейі кеңейеді. Ребустың бір түрі. Қағаз бетінде заттық суреттер ( екі суреттер, төрт сурет т.б. болуы мүмкін) арқылы белгілі бір заңдылыққа сүйене отырып, ретімен орналастырғанда жасырынып тұрған сөзді табуға болады.

Қорыта келе - ойын өмірде пайдасыз көрінгенмен аса қажетті көрініс-құбылыс. Сабақта тиімді қолданылған ойын түрлері — мұғалім

10 слайд
Қорыта келе - ойын өмірде пайдасыз көрінгенмен аса қажетті көрініс-құбылыс. Сабақта тиімді қолданылған ойын түрлері — мұғалімнің түсіндіріп отырған материалын оқушылардың аса зор ілтипатпен тыңдап, жемісті, сапалы меңгеруіне сенімді көмекші бола алады. Өйткені, кіші жастағы оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты ойынға өте ынталы келеді. Балалар тез сергіп, тапсырмаларды тез, әрі қызығып орындайтын болады. Ойын балалардың оқуға, еңбекке деген белсенділігін, қызығушылығын арттырудағы басты құрал. Ойын барысында балалардың белсенділігі, шығармашылығы дамиды.

1. ңақарт 2. пақна 3.уарзын 4. рымма 5. мысума 6. рқүқыйке 7. арқаша 8. зақан 9.лежсантоқ 10.мазыт 11.деліш 12.суірәОйын: «Кім т

11 слайд
1. ңақарт 2. пақна 3.уарзын 4. рымма 5. мысума 6. рқүқыйке 7. арқаша 8. зақан 9.лежсантоқ 10.мазыт 11.деліш 12.суірәОйын: «Кім тез?» ай аттарын дұрыс жаз.

2. Төрт қорап дайындайсыз. Әр қорап сыртында жыл мезгіліне сай сурет болады, ай аттарын ауыстырып саласыз, оқушы әр айды жыл

12 слайд
2. Төрт қорап дайындайсыз. Әр қорап сыртында жыл мезгіліне сай сурет болады, ай аттарын ауыстырып саласыз, оқушы әр айды жыл мезгіліне сай тауып салады. Бұл ойынды уақытпен ойнатуға болады. Ойын оқушының тез оқу, қимылдау дағдысын қалыптастырады. Мұғалім оқушының ай аттарын, жыл мезгілін есінде қалай сақтағанын бағалайды.

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 А М В Е К О С И П Т

13 слайд
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 А М В Е К О С И П Т                                                                                                                                                                                                                                                                                             МО – О =10 С + МК = 20 МП - Т = 9 И + О = 12      1 тапсырма «Сыйқырлы есептер» Ойлан да, есепте К ілті

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Ү Р А Л С К Т І Ы Қ 60357

14 слайд
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Ү Р А Л С К Т І Ы Қ                                                          60357 924981 218462Н 057 329 571П7 60357 (түлкі) 924981 (қасқыр) 218462Н (арыстан) 057 (Үкі) 329 (лақ) 571П7 (Кірп і ) 1 тапсырма «Тығылған сөзді тап»

Бұл ойындар балалардың тез ойлану, дұрыс жазу дағдыларын қалыптастырады. Сабақтарда қолданатын ойын элементтері мүмкіндігі ш

15 слайд
Бұл ойындар балалардың тез ойлану, дұрыс жазу дағдыларын қалыптастырады. Сабақтарда қолданатын ойын элементтері мүмкіндігі шектеулі оқушылардың белсенділігін арттырып, оларды ынталандырады, теориялық білімдерін практикада қолдануға үйретеді. Кез келген ойын элементі сабақта екі түрлі мақсатқа бағытталады. Оның біріншісі – оқушының сабаққа қызығушылығын, ынтасын арттыру, тілін дамыту, екіншісі – оқушыларды тапқырлыққа баулып, зейінін, ойлау қабілетін, есте сақтауын арттыру.

Әріптерді тауып кәрзеңкеге сал 1А Б Д У И ОТЛ Ш Р Ю М ПЖ Щ 2 4 68 12 2445 86 9 7755 6 4 6

16 слайд
Әріптерді тауып кәрзеңкеге сал 1А Б Д У И ОТЛ Ш Р Ю М ПЖ Щ 2 4 68 12 2445 86 9 7755 6 4 6

Ойынды жалғастырБуратиноға керек азық – түлікті есіңе сақта және дүкеннен сатып ал.

17 слайд
Ойынды жалғастырБуратиноға керек азық – түлікті есіңе сақта және дүкеннен сатып ал.

Кәрзеңкеге тек Буратиноға керекті азық – түлікті сал.

18 слайд
Кәрзеңкеге тек Буратиноға керекті азық – түлікті сал.

19 слайд

Кысқа белдемше шалбар шәпкі Қысқа шалбар футболка тон Ойынды жалғастыржауабы

20 слайд
Кысқа белдемше шалбар шәпкі Қысқа шалбар футболка тон Ойынды жалғастыржауабы

Ұшақ автобус кеме

21 слайд
Ұшақ автобус кеме

Ойынды жалғастырЖауабы

22 слайд
Ойынды жалғастырЖауабы

Ойынды жалғастыр жауабы

23 слайд
Ойынды жалғастыр жауабы

шәйнек шанышқы стақан тарелка бөтелке жауабы

24 слайд
шәйнек шанышқы стақан тарелка бөтелке жауабы

Бір суретті алып таста

25 слайд
Бір суретті  алып  таста

Ойынды жалғастыр жауабы

26 слайд
Ойынды жалғастыр жауабы

Бір суретті алып таста

27 слайд
Бір суретті  алып  таста

Ойынды жалғастыр жауабы

28 слайд
Ойынды жалғастыр жауабы

29ЖАНУАРЛАРДЫ ТАП

29 слайд
29ЖАНУАРЛАРДЫ ТАП

СИЫР ЕШ КІ ИТ ҚОЙ ТЫШҚАН МЫСЫҚ ТОРАЙ

30 слайд
СИЫР ЕШ КІ ИТ ҚОЙ ТЫШҚАН МЫСЫҚ ТОРАЙ

«Не жоғалды?» Бір суретті алып таста«Не жоғалды?»

31 слайд
«Не жоғалды?» Бір суретті  алып  таста«Не жоғалды?»

Ойынды жалғастыржауабы«Не жоғалды?»

32 слайд
Ойынды жалғастыржауабы«Не жоғалды?»

Бір суретті алып таста«Не жоғалды?»

33 слайд
Бір суретті  алып  таста«Не жоғалды?»

«Не жоғалды?» Ойынды жалғастыржауабы

34 слайд
«Не жоғалды?» Ойынды жалғастыржауабы

Дымбілместің 5 бүтін алмасы, 6 жартылай алмасы, 8 жартысының жартысы алмасы болыпты. Бірақ Дымбілмес өзінде басында неше

35 слайд
Дымбілместің 5 бүтін алмасы, 6 жартылай алмасы, 8 жартысының жартысы алмасы болыпты. Бірақ Дымбілмес өзінде басында неше алма болғанын есептей алмады, қане көмектесейік? 35

ЖАУАБЫ: 10 АЛМА

36 слайд
ЖАУАБЫ: 10 АЛМА

СЕРГІТУ СӘТІ

37 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ

КӨКӨНІСТЕР Не артық?

38 слайд
КӨКӨНІСТЕР Не артық?

39 слайд

ЖЕМІСТЕР Не артық?

40 слайд
ЖЕМІСТЕР Не артық?

ЖИДЕКТЕР Не артық?

41 слайд
ЖИДЕКТЕР Не артық?

ҮЙ ЖАНУАРЛАРЫ Не артық?

42 слайд
ҮЙ ЖАНУАРЛАРЫ Не артық?

ЖАБАЙЫ АҢДАР Не артық?

43 слайд
ЖАБАЙЫ АҢДАР Не артық?

ДАЛА ҚҰСТАРЫ Не артық?

44 слайд
ДАЛА ҚҰСТАРЫ Не артық?

АЯҚ КИІМДЕР Не артық?

45 слайд
АЯҚ КИІМДЕР Не артық?

КИІМДЕР Не артық?

46 слайд
КИІМДЕР Не артық?

ЖИҺАЗДАР Не артық?

47 слайд
ЖИҺАЗДАР Не артық?

ЫДЫС - АЯҚТАР Не артық?

48 слайд
ЫДЫС - АЯҚТАР Не артық?

КӨЛІКТЕР Не артық?

49 слайд
КӨЛІКТЕР Не артық?

Жасырынған сөзді тауып, артық сөзді алып таста КЕРЙҮ ҚЫСЫМ

50 слайд
Жасырынған сөзді  тауып,  артық  сөзді   алып  таста КЕРЙҮ ҚЫСЫМ ҚЫУАТ ЗАҚ ҮЙРЕК МЫСЫҚ ТАУЫҚ ҚАЗ

Әріптерді тауып сөз құра және қазақшаға аудар! СТУЛ - ОРЫНДЫҚ ОЙЫНДЫ ЖАЛҒАСТЫРЖАУАБЫ

51 слайд
Әріптерді тауып сөз құра және қазақшаға аудар! СТУЛ - ОРЫНДЫҚ ОЙЫНДЫ ЖАЛҒАСТЫРЖАУАБЫ

ЧАСЫ - САҒАТ ОЙЫНДЫ ЖАЛҒАСТЫРЖАУАБЫӘріптерді тауып сөз құра және қазақшаға аудар!

52 слайд
ЧАСЫ - САҒАТ ОЙЫНДЫ ЖАЛҒАСТЫРЖАУАБЫӘріптерді тауып сөз құра және қазақшаға аудар!

МЕТРО - МЕТРО Ойынды жалғастыржауабы Әріптерді тауып сөз құра және қазақшаға аудар!

53 слайд
МЕТРО - МЕТРО Ойынды жалғастыржауабы Әріптерді тауып сөз құра және қазақшаға аудар!

Графикалық диктант

54 слайд
Графикалық диктант

Жартысын сал

55 слайд
Жартысын сал

Қарандашпен ойындар

56 слайд
Қарандашпен ойындар

Лаберинт

57 слайд
Лаберинт

Бірдей суретті тап

58 слайд
Бірдей суретті тап

Айырмашылығын тап

59 слайд
Айырмашылығын тап

60 слайд

61 слайд

Ненің көлеңкесі

62 слайд
Ненің көлеңкесі

Суретші нені ұмытты?

63 слайд
Суретші нені ұмытты?

Суретші нені айырбастап салып қойды?

64 слайд
Суретші нені айырбастап салып қойды?

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

65 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!