Материалдар / ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Дескриптор: - әдеби шығармамен танысады; - әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды. слайд, «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»әдісі Берілген тапсырмаларды орыңда, жекеше өз ойларыңмен пікіріңді (2-3 минут) қағазға түсір. 7 - тапсырма
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2022
232
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қазақ әдебиеті 9 «ә» классАшы қ сабақ

1 слайд
Қазақ әдебиеті 9 «ә» классАшы қ сабақ

Психологиялық ахуал

2 слайд
Психологиялық ахуал

Үй тапсырмасын пысықтау «Тарсия» әдісі бойынша

3 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау «Тарсия» әдісі бойынша

Жаңа сабақ: «Өлең, мен сені аялап өтемін...»

4 слайд
Жаңа сабақ: «Өлең, мен сені аялап өтемін...»

«DEAL» әдісі арқылы топтағы оқушыларға Фариза Оңғарсынованың «Өлең, мен сені аялап өтем» өлеңін талдауға тапсырмаларды бөліп

5 слайд
«DEAL» әдісі арқылы топтағы оқушыларға Фариза Оңғарсынованың «Өлең, мен сені аялап өтем» өлеңін талдауға тапсырмаларды бөліп беремін. D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді, сипаттау, сынау, өлшеу). E – Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу). A – Anallyse – талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау, себептерін атау). L – Links – байланыс (болжамдар немесе қорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру. I топ - оқушылары « DEAL» әдісі бойынша тыңдалған өлеңді өз қөзқарастарымен баяндап, суреттейді II топ – оқушылары « DEAL» әдісі бойынша «Өлең, мен сені аялап өтем» өлеңін өз ойларымен түсіндіреді, топпен талдайды III топ - оқушылары « DEAL» әдісі бойынша «Өлең, мен сені аялап өтем» өлеңін өмірмен байланыстырып , өз ойларын жазады, айтады.

Дескриптор: - әдеби шығармамен танысады; - әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды.

6 слайд
Дескриптор: - әдеби шығармамен танысады; - әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды.

2-тапсырма Оқулықпен жұмыс. Әр топқа тапсырма беріледі.

7 слайд
2-тапсырма Оқулықпен жұмыс. Әр топқа тапсырма беріледі.

1-топ «Өлең» тобына «Класстер» әдісі. Жазушының тіл шеберлігіндегі көркемдегіш тәсілдерді қолдануы бойынша сызбаны толтырың

8 слайд
1-топ «Өлең» тобына «Класстер» әдісі. Жазушының тіл шеберлігіндегі көркемдегіш тәсілдерді қолдануы бойынша сызбаны толтырыңдар. Көркемдеу тәсілі Шығармадан үзінді Қайталау Теңеу Эпитет Ассонанс

2- тапсырма «Поэзия» тобына «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»әдісі Берілген тапсырмаларды орыңда, жекеше өз ойларыңмен пікіріңді (2-3 м

9 слайд
2- тапсырма «Поэзия» тобына «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»әдісі Берілген тапсырмаларды орыңда, жекеше өз ойларыңмен пікіріңді (2-3 минут) қағазға түсір. 7 - тапсырма

3-топ «Лирика» Оқулықпен жұмыс 6-тапсырма

10 слайд
3-топ «Лирика» Оқулықпен жұмыс 6-тапсырма

Керібайланыс: «ТИР» әдісі.  Қызыл- түсінбедім,  Сары – қиындықтар кездесті,  Жасыл – түсіндім

11 слайд
Керібайланыс: «ТИР» әдісі.  Қызыл- түсінбедім,  Сары – қиындықтар кездесті,  Жасыл – түсіндім

Рефлексия: « Бір ауыз сөз » Әр оқушы бүгінгі сабақтан түсінгендерін стикерге жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын

12 слайд
Рефлексия: « Бір ауыз сөз » Әр оқушы бүгінгі сабақтан түсінгендерін стикерге жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады (оларды тақтаға алдын-ала тақтаға жазып қойған дұрыс): ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым.

Үйге тапсырма: « Өлең, мен сені аялап өтем… » өлеңін жаттау

13 слайд
Үйге тапсырма: « Өлең, мен сені аялап өтем… » өлеңін жаттау