1 слайд
1940- 1950 жылдардағы ұлттық зиялы
қауымға қарсы қуғын- сүргін. Сабақтың тақырыбы:
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: Терминдермен жұмыс жасап, анықтамасын
бере алады.
Жылдарды ажыратып, нақты болған оқиға уақытын біледі.
Саяси қуғын-сүргіннің негізгі кезеңдерін көрсете алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Ұлы адамдардың өмірбаянынан
мағлұмат келтіріп , оларға баға бере алады.Саяси қуғын –сүргіннің
сипатын, барысын, нәтижесін түсіндіре алады.Жазалау лагерлері
туралы мағлұматтар мен жұмыс жасап, сұрақтарға жауап береді
Кейбір оқушылар: Фактілермен жұмыс жасай алады. Тақырыпқа
қатысты сандық мәліметтерді саралай біледі.Ұлы адамдарға жеке
қасиеттеріне толық сипаттама жасап, тұжырым жасай біледі. Сабақ
барысындағы толық тапсырмаларды орындап, алған білімі негізінде
өзіндік қорытынды жасай біледі.
3 слайд
Термин сөздердің мағынасын ашу :
Бюрократия – қоғам мүшелеріне белгілі бір артықшылықтары бар
өкімет аппаратының көмегімен іске асырылатын басқару жүйесі,
шенеунік билігі.
Репрессия – мемлекеттік органдар қолданатын жазалау шаралары.
Геноцид – қандай да болсын ұлттың этностың немесе діни топтарды
толық немесе жартылай жойып жіберу.
Тоталитаризм – әрбір азаматтың, қоғам өмірінің барлық саласы
мемлекет тарапынан толық бақылауға алынған мемлекеттің саяси
құрылыс түрі.
Гулаг – Лагерлер Бас Басқармасы
Үштіктер -үш адамнан құралған комиссия.
БМСБ (ОГПУ)- Біріккен мемлекеттік саяси басқарма
4 слайд
Топтық жұмыс:
1. 1940-1950ж.ж саяси қуғын-сүргінді баяндайды.
5 слайд
.
“ Жедел жәрдем” ойыны
6 слайд
Венн жүйесі:
1937-1938 ж.ж қуғын-сүргін,
1940-50 ж.ж қуғын-сүргіннің
ерекшелігі мен ұқсастығын
түсіндіреді.
7 слайд
«Мағынаны тану» әдісі:
10 1010
20 20 20
30 30
30
8 слайд
1). Президент Н.Ә.Назарбаевтың
«Қазақстан -2050» стратегиялық
жолдауы қай жылы жарияланды және
мақсаты не?
(30-ұпай)
9 слайд
2). Президент Н.Ә.Назарбаевтың
2017 ж 31 қаңтарда қандай Жолдауы
жарияланды?
(30 – ұпай)
10 слайд
3). Президент Н.Ә.Назарбаевтың
биылғы дәстүрлі Жолдауы қашан
жарияланды?
(30 – ұпай)
11 слайд
1). Елбасы жарлығымен 1997 жылы
қандай атаулы жыл деп аталды?
(20 – ұпай)
12 слайд
2).1937-38ж саяси қуғын-сүргінге
биыл неше жыл толды?
(20 – ұпай)
13 слайд
3). Оңтүстік Қазақстан облысынан
саяси қуғын-сүргінге ұшыраған
зиялылар жайлы қандай мәліметтер
білесің?
(20 – ұпай)
14 слайд
1.Саяси қуғын-сүргін оқиғалары туралы
жазылған қандай шығармаларды
білесің?
(10 – ұпай)
15 слайд
2.Қазақ зиялыларының қуғын-сүргінге
ұшырауына себеп болған И.Сталин
туралы не білесің?
(10 – ұпай)
16 слайд
3.Саяси қуғын-сүргін құрбандарына
арналған ескерткіштер қай қалаларда
қойылды?
(10 – ұпай)
17 слайд
Үйге тапсырма:
1 - деңгей (білу, түсіну): Қазақстанның 1920 - 1940 жылдардағы
қоғамдық - саяси жағдайы жайындағы тақырыпты оқып келу.
2 - деңгей (қолдану, талдау):Өзін - өзі тексеру сұрақтарына
жауап жазу, тест тапсырмаларын орындау, терминологиялық
сөздерді жаттап келу.
3 - деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми - зерттеушілікке
бағытталған тапсырмалар) 1940-50 жылдардағы жаппай саяси
қуғын - сүргін, оның зардаптары жайында қосымша материалдар
тауып, шығармашылықпен айналысу.
18 слайд
Қ\с Оқушының
аты-жөні Үй
тапсырмас
ы Баянда
у «Жедел
жәрдем»
ойыны Венн
жүйесі Мағынан
ы тану Тест
тапсырмас
ы Жалпы
топ
ұпайы
1
2
3
4
5 БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
19 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС:
1.Маған бүгінгі сабақтан ұнаған үш
жағдай...
2.Мені бүгінгі сабақта ойландырған екі
жағдай...
3.Менің бір ұсынысым немесе сұрағым...
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз