Материалдар / Ашық сабақ. 11-сынып.Қазақстан тарихы. 1940- 1950 жылдардағы ұлттық зиялы қауымға қарсы қуғын- сүргін.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. 11-сынып.Қазақстан тарихы. 1940- 1950 жылдардағы ұлттық зиялы қауымға қарсы қуғын- сүргін.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға керек болып қалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Шілде 2018
609
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
1940- 1950 жылдардағы ұлттық зиялы қауымға қарсы қуғын- сүргін. Сабақтың тақырыбы:

1 слайд
1940- 1950 жылдардағы ұлттық зиялы қауымға қарсы қуғын- сүргін. Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Терминдермен жұмыс жасап, анықтамасын бере алады. Жылдарды ажыратып, нақты болған оқиға

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:  Терминдермен  жұмыс  жасап, анықтамасын бере алады. Жылдарды ажыратып, нақты болған оқиға уақытын біледі. Саяси қуғын-сүргіннің негізгі кезеңдерін  көрсете алады. Оқушылардың басым бөлігі:   Ұлы адамдардың  өмірбаянынан  мағлұмат келтіріп , оларға баға бере алады.Саяси қуғын –сүргіннің  сипатын, барысын, нәтижесін   түсіндіре алады.Жазалау лагерлері туралы  мағлұматтар мен  жұмыс жасап, сұрақтарға жауап береді Кейбір оқушылар:  Фактілермен  жұмыс жасай алады. Тақырыпқа қатысты сандық мәліметтерді саралай біледі.Ұлы адамдарға  жеке қасиеттеріне  толық сипаттама жасап, тұжырым жасай біледі. Сабақ барысындағы толық тапсырмаларды орындап, алған білімі негізінде өзіндік қорытынды жасай біледі.

Термин сөздердің мағынасын ашу : Бюрократия – қоғам мүшелеріне белгілі бір артықшылықтары бар өкімет аппаратының көмегімен

3 слайд
Термин сөздердің мағынасын ашу : Бюрократия – қоғам мүшелеріне белгілі бір артықшылықтары бар өкімет аппаратының көмегімен іске асырылатын басқару жүйесі, шенеунік билігі. Репрессия – мемлекеттік органдар қолданатын жазалау шаралары. Геноцид – қандай да болсын ұлттың этностың немесе діни топтарды толық немесе жартылай жойып жіберу. Тоталитаризм – әрбір азаматтың, қоғам өмірінің барлық саласы мемлекет тарапынан толық бақылауға алынған мемлекеттің саяси құрылыс түрі. Гулаг – Лагерлер Бас Басқармасы Үштіктер -үш адамнан құралған комиссия. БМСБ (ОГПУ)- Біріккен мемлекеттік саяси басқарма

Топтық жұмыс: 1. 1940-1950ж.ж саяси қуғын-сүргінді баяндайды.

4 слайд
Топтық жұмыс: 1. 1940-1950ж.ж саяси қуғын-сүргінді баяндайды.

. “ Жедел жәрдем” ойыны

5 слайд
. “ Жедел жәрдем” ойыны

Венн жүйесі: 1937-1938 ж.ж қуғын-сүргін, 1940-50 ж.ж қуғын-сүргіннің ерекшелігі мен ұқсастығын түсіндіреді.

6 слайд
Венн жүйесі: 1937-1938 ж.ж қуғын-сүргін, 1940-50 ж.ж қуғын-сүргіннің ерекшелігі мен ұқсастығын түсіндіреді.

«Мағынаны тану» әдісі: 10 1010 20 20 20 30 30 30

7 слайд
«Мағынаны тану» әдісі: 10 1010 20 20 20 30 30 30

1). Президент Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан -2050» стратегиялық жолдауы қай жылы жарияланды және мақсаты не? (30-ұпай)

8 слайд
1). Президент Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан -2050» стратегиялық жолдауы қай жылы жарияланды және мақсаты не? (30-ұпай)

2). Президент Н.Ә.Назарбаевтың 2017 ж 31 қаңтарда қандай Жолдауы жарияланды? (30 – ұпай)

9 слайд
2). Президент Н.Ә.Назарбаевтың 2017 ж 31 қаңтарда қандай Жолдауы жарияланды? (30 – ұпай)

3). Президент Н.Ә.Назарбаевтың биылғы дәстүрлі Жолдауы қашан жарияланды? (30 – ұпай)

10 слайд
3). Президент Н.Ә.Назарбаевтың биылғы дәстүрлі Жолдауы қашан жарияланды? (30 – ұпай)

1). Елбасы жарлығымен 1997 жылы қандай атаулы жыл деп аталды? (20 – ұпай)

11 слайд
1). Елбасы жарлығымен 1997 жылы қандай атаулы жыл деп аталды? (20 – ұпай)

2).1937-38ж саяси қуғын-сүргінге биыл неше жыл толды? (20 – ұпай)

12 слайд
2).1937-38ж саяси қуғын-сүргінге биыл неше жыл толды? (20 – ұпай)

3). Оңтүстік Қазақстан облысынан саяси қуғын-сүргінге ұшыраған зиялылар жайлы қандай мәліметтер білесің? (20 – ұпай)

13 слайд
3). Оңтүстік Қазақстан облысынан саяси қуғын-сүргінге ұшыраған зиялылар жайлы қандай мәліметтер білесің? (20 – ұпай)

1.Саяси қуғын-сүргін оқиғалары туралы жазылған қандай шығармаларды білесің? (10 – ұпай)

14 слайд
1.Саяси қуғын-сүргін оқиғалары туралы жазылған қандай шығармаларды білесің? (10 – ұпай)

2.Қазақ зиялыларының қуғын-сүргінге ұшырауына себеп болған И.Сталин туралы не білесің? (10 – ұпай)

15 слайд
2.Қазақ зиялыларының қуғын-сүргінге ұшырауына себеп болған И.Сталин туралы не білесің? (10 – ұпай)

3.Саяси қуғын-сүргін құрбандарына арналған ескерткіштер қай қалаларда қойылды? (10 – ұпай)

16 слайд
3.Саяси қуғын-сүргін құрбандарына арналған ескерткіштер қай қалаларда қойылды? (10 – ұпай)

Үйге тапсырма: 1 - деңгей (білу, түсіну): Қазақстанның 1920 - 1940 жылдардағы қоғамдық - саяси жағдайы жайындағы тақырыпты оқ

17 слайд
Үйге тапсырма: 1 - деңгей (білу, түсіну): Қазақстанның 1920 - 1940 жылдардағы қоғамдық - саяси жағдайы жайындағы тақырыпты оқып келу. 2 - деңгей (қолдану, талдау):Өзін - өзі тексеру сұрақтарына жауап жазу, тест тапсырмаларын орындау, терминологиялық сөздерді жаттап келу. 3 - деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми - зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) 1940-50 жылдардағы жаппай саяси қуғын - сүргін, оның зардаптары жайында қосымша материалдар тауып, шығармашылықпен айналысу.

Қ\с Оқушының аты-жөні Үй тапсырмас ы Баянда у «Жедел жәрдем» ойыны Венн жүйесі Мағынан ы тану Тест тапсырмас ы Жалпы топ

18 слайд
Қ\с Оқушының аты-жөні Үй тапсырмас ы Баянда у «Жедел жәрдем» ойыны Венн жүйесі Мағынан ы тану Тест тапсырмас ы Жалпы топ ұпайы 1 2 3 4 5 БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

КЕРІ БАЙЛАНЫС: 1.Маған бүгінгі сабақтан ұнаған үш жағдай... 2.Мені бүгінгі сабақта ойландырған екі жағдай... 3.Менің бір ұсыны

19 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС: 1.Маған бүгінгі сабақтан ұнаған үш жағдай... 2.Мені бүгінгі сабақта ойландырған екі жағдай... 3.Менің бір ұсынысым немесе сұрағым...