1 слайд
2 слайд
Психологиялық ахуал
Оқушылар тұрып,бір-біріне қарап айтады. Сәттілік
тілейді.
-кел,жаныма тұр сыныптас,
Өз алақаныңды маған аш.
Міне,менің қолым бос,
Жылуыма жылу қос!
Оқушылар қарсы тұрып,басбармақтан бастап кезек-
кезек саусақтарының ұштарын бір-біріне тигізеді.
1-барлық
2-істе
3-саған
4-сәттілік
5-тілеймін.
6-алақандарын қосады. РАХМЕТ!
3 слайд
Табиғатқа саяхат
4 слайд
Алдыңғы білімді еске түсіру.
Бұл мәлімет. Шындық па, жалған ба?
1.Ж қатаң дауыссыз дыбыс.
2.Дыбыстар екіге бөлінеді.
3.Жуан сөзіне қарама-қарсы сөз қалың.
4.Жақын сөзіне қарама-қарсы сөз алыс.
5.Жолға шығатын адамды жүргізуші дейді.
6.Жолаушыға айтылатын тілек.
Жолың болсын!
5 слайд
6 слайд
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және сөздерге
дыбыстық талдау жаса
11.1.2.1. Мұғалімнің көмегімен сөздердің
мағынасын түсіну.Оқу мақсаты:
7 слайд
Критерий:
1) П дыбысы дауысты,дауыссыз екенін ажырата
алады.
2.Шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.
3.Тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.
8 слайд
9 слайд
10 слайд
11 слайд
12 слайд
Түсіріп қақпанға,
Жыланды ол ұстайды.
Тып-тыныш жатқанда,
Щөткеге ұқсайды.
Авторы: Көмек Ыбыраев
Ғажайып сәт:
13 слайд
“ Кір жайғыш” әдісі
Сөздердің ортақ қасиетін табу.
14 слайд
15 слайд
16 слайд
Сергіту сәті
17 слайд
Д ә п т е р м е н ж ұ м ы с .
1 .А у а д а ж а з у
2 .Т а қ т а ғ а ж а з у
3 . Д ә п т е р г е ж а з у
18 слайд
Д ә п т е р м е н ж ұ м ы с .
1 .А у а д а ж а з у
2 .Т а қ т а ғ а ж а з у
19 слайд
Топтық жұмыс.
Берілген суреттерге сөйлем
құрау.
20 слайд
Жұптық жұмыс.
Текшелердегі буындардан сөз
құрастыру.
21 слайд
Ереже құрастыру.
П – дауыссыз дыбыс.
Көк текшемен белгілейміз-
П
22 слайд
Кері байланыс:
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз