1 слайд
С . Торайғыров
“Арыстан мен тышқан”
(мысал)
2 слайд
Мақсаты: Мысал мазмұнымен
таныстыра отырып, негізгі ойды
ұғындыру.
Міндеттері: Оқушылардың ойлау,
есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Ауызша диалогты сөйлеу машығын
жетілдіру.
Қойылған мәселеге нақты өз сөзімен
еркін жауап беруге үйрену.
3 слайд
Соғылды міне, қоңырау
Біз сабақты бастаймыз
Партамызға отырып ,
Табыс тілеп өзгеге,
Жаңа білім алуға,
Алға қадам тастаймыз.ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ
4 слайд
Ш.Уәлиханов
“Абылай хан”Үй тапсырмасы
5 слайд
Қайталау сұрақтары
І топ
1. Қазақ жеріне кімдер шабуыл
жасады?
2. Халық неден қатты қиналды?
3. 1730 ж. Шабуыл жасаған Жоңғар
қонтайшысы кім? Мақсаты не еді?
6 слайд
ІІ топ
1. Абылай кім?
2.Неге қазақ халқы Абылайға
сенеді?
3.Қалдан Серен қайтыс болған
соңғы жағдайды айт
7 слайд
ІІІ топ
1. Абылай өсиетінде кімнен
байланысты үзбеу керек деді?
2. Абылайдың денесі қайда
жерленді?
3. Халық Абылайды неге пір тұтты?
8 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ
ОЯТУ
Айбарлы сұсы бар,
Қанжардай тісі бар.
Тұла бойында,
Тасыған күші бар,
Күжірейген жалды,
Білсең айт бұл аңды?
Арыстан
9 слайд
Үй ішін аралап,
Түнде көп жортады.
Қаптарды жарып,
Мысықтан қорқады.
Тышқан
10 слайд
11 слайд
Торайғыровтың 2 жасында шешесі қайтыс
болып, 6 жасына дейін әжесінің тәрбиесінде
болған. Кейін әкесі екі ұлымен Баянауылға
көшіп, Торайғыр кентіне таяу жерге
қоныстанған. Торайғыров алғаш әкесінен
ескіше хат танып, 13 жасынан Мұқан,
Әбдірахман, Тортай деген молдалардан дәріс
алды. Өлеңге үйір, шығыстық сюжеттер
негізінде жырлар туындатқан Мұқан молда
тәлімінің Торайғыровтың ақын ретінде
қалыптасуына игі әсері болғанымен,
баянауылдық Әбдірахман молданың (1908)
қаталдығы, өлең шығарғаны үшін жас
қаламгерді жазалауы оның дін мен молдалар
жайлы теріс көзқарасының қалыптасуына негіз
болған.МАҒЫНАНЫ ТАНУ
12 слайд
Мысал деп адам бойындағы кемшіліктерді
сынап, адалдық, қайырымдылық сияқты
жақсы қасиеттерді мадақтап жазатын
шығарманы атайды.Мұндай шығармада
өсімдіктер мен жануарлар, аңдар мен
құстар кейіпкер ретінде алынады.Мысал дегеніміз не? ОЙ ШАҚЫРУ
13 слайд
Оқулықпен жұмыс
І. Мәнерлеп оқу
ІІ. Шумақтап оқу
ІІІ. Тауып оқу
14 слайд
Сергіту сәті
15 слайд
Сейіл құру – қыдыру, бой жазу
Зиян – залал, зақым
Азат қыл – еркіндікке
жібер, босат Сөздік жұмыс
16 слайд
Топтық жұмыс
І топ
Мысалды
бөліктерге
бөл
ІІ топ
Мысал
мазмұнына
сәйкес мақал-
мәтел жаз ІІІ топ
Адам бойын-
дағы жақсы,
жаман қасиет-
терді ата
17 слайд
18 слайд
Венн диограмасы
Арыстан
Тышқан
19 слайд
1. “Түркістан” өлеңінің авторы кім?
а) М.Жұмабаев ә) О.Әубәкіров б) А.Байтұрсынов
2. “Ара мен шыбын” шығарманың қай түріне жатады?
а)ертегі ә) мысал б) аңыз
3. Диалог деген не?
а) шығармада кейіпкерлердің кезектесіп сөйлесуі
ә) кейіпкердің ішкі сезімін білдіру үшін өзімен-өзі сөйлесуі
б) бір нәрсені күшейтіп айту
4. С. Торайғыров кім
а) ақын ә) суретші б) жазушы
5. Мысалдың мазмұнына сәйкес мақалды тап
а) Тіл жоқ жерде-ұлт жоқ ә) Көз - қорқақ, қол – батыр
б) Тәкаппарды Тәңірі сүймес
Сауалнама
20 слайд
САУАЛНАМА КІЛТІ
1.А
2.Ә
3.А
4.А
5.Б
21 слайд
Қорытындылау
1. Мысалдағы оқиға нелер арасында болған?
2. Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек
болды?
3. Тышқан арыстанға берген уәдесін өалай
орындады?
Балалар бүгін біз кімнің шығармасымен
таныстық?
Шығарманың қандай түрімен таныстық?
Тышқанның іс-әрекетін қалай бағалайсыі?
Осы мысалдан қандай сабақ алдыңдар?
22 слайд
Түйін
Үлкен сабақ түйгеніміз мысалдан –
Нағыз дұшпан артық жаман досыңнан.
Тығырыққа тірелер күн туғанда,
Арыстан да көмек сұрат тышқаннан
23 слайд
Үйге тапсырма:
“Арыстан мен Тышқан”
мысалын мәнерлеп оқу
Бағалау
24 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП,
ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз