Материалдар / Ашық сабақ 4 сынып С. Торайғыров “Арыстан мен тышқан” (мысал)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 4 сынып С. Торайғыров “Арыстан мен тышқан” (мысал)

Материал туралы қысқаша түсінік
мысалдан түйгеніміз – Нағыз дұшпан жаман досыңнан артық. Тығырыққа тірелер жаныңа жақын жан ғана көмек созатыны мәлім. Сол секілді көкірегін керген Арыстанда тышқан алдын бас иіп көмек сұрайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2019
424
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
С . Торайғыров “Арыстан мен тышқан” (мысал)

1 слайд
С . Торайғыров “Арыстан мен тышқан” (мысал)

Мақсаты: Мысал мазмұнымен таныстыра отырып, негізгі ойды ұғындыру. Міндеттері: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін да

2 слайд
Мақсаты: Мысал мазмұнымен таныстыра отырып, негізгі ойды ұғындыру. Міндеттері: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ауызша диалогты сөйлеу машығын жетілдіру. Қойылған мәселеге нақты өз сөзімен еркін жауап беруге үйрену.

Соғылды міне, қоңырау Біз сабақты бастаймыз Партамызға отырып , Табыс тілеп өзгеге, Жаңа білім алуға, Алға қадам тастаймыз.ПСИХО

3 слайд
Соғылды міне, қоңырау Біз сабақты бастаймыз Партамызға отырып , Табыс тілеп өзгеге, Жаңа білім алуға, Алға қадам тастаймыз.ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ

Ш.Уәлиханов “Абылай хан”Үй тапсырмасы

4 слайд
Ш.Уәлиханов “Абылай хан”Үй тапсырмасы

Қайталау сұрақтары І топ 1. Қазақ жеріне кімдер шабуыл жасады? 2. Халық неден қатты қиналды? 3. 1730 ж. Шабуыл жасаған Жоңға

5 слайд
Қайталау сұрақтары І топ 1. Қазақ жеріне кімдер шабуыл жасады? 2. Халық неден қатты қиналды? 3. 1730 ж. Шабуыл жасаған Жоңғар қонтайшысы кім? Мақсаты не еді?

ІІ топ 1. Абылай кім? 2.Неге қазақ халқы Абылайға сенеді? 3.Қалдан Серен қайтыс болған соңғы жағдай

6 слайд
ІІ топ 1. Абылай кім? 2.Неге қазақ халқы Абылайға сенеді? 3.Қалдан Серен қайтыс болған соңғы жағдайды айт

ІІІ топ 1. Абылай өсиетінде кімнен байланысты үзбеу керек деді? 2. Абылайдың денесі қайда жерленді?

7 слайд
ІІІ топ 1. Абылай өсиетінде кімнен байланысты үзбеу керек деді? 2. Абылайдың денесі қайда жерленді? 3. Халық Абылайды неге пір тұтты?

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ Айбарлы сұсы бар, Қанжардай тісі бар. Тұла бойында, Тасыған күші бар, Күжірейген жалды, Білсең айт бұл аңды?

8 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ Айбарлы сұсы бар, Қанжардай тісі бар. Тұла бойында, Тасыған күші бар, Күжірейген жалды, Білсең айт бұл аңды? Арыстан

Үй ішін аралап, Түнде көп жортады. Қаптарды жарып, Мысықтан қорқады. Тышқан

9 слайд
Үй ішін аралап, Түнде көп жортады. Қаптарды жарып, Мысықтан қорқады. Тышқан

10 слайд

Торайғыровтың 2 жасында шешесі қайтыс болып, 6 жасына дейін әжесінің тәрбиесінде болған. Кейін әкесі екі ұлымен Баянауылға кө

11 слайд
Торайғыровтың 2 жасында шешесі қайтыс болып, 6 жасына дейін әжесінің тәрбиесінде болған. Кейін әкесі екі ұлымен Баянауылға көшіп, Торайғыр кентіне таяу жерге қоныстанған. Торайғыров алғаш әкесінен ескіше хат танып, 13 жасынан Мұқан, Әбдірахман, Тортай деген молдалардан дәріс алды. Өлеңге үйір, шығыстық сюжеттер негізінде жырлар туындатқан Мұқан молда тәлімінің Торайғыровтың ақын ретінде қалыптасуына игі әсері болғанымен, баянауылдық Әбдірахман молданың (1908) қаталдығы, өлең шығарғаны үшін жас қаламгерді жазалауы оның дін мен молдалар жайлы теріс көзқарасының қалыптасуына негіз болған.МАҒЫНАНЫ ТАНУ

Мысал деп адам бойындағы кемшіліктерді сынап, адалдық, қайырымдылық сияқты жақсы қасиеттерді мадақтап жазатын шығарманы атайд

12 слайд
Мысал деп адам бойындағы кемшіліктерді сынап, адалдық, қайырымдылық сияқты жақсы қасиеттерді мадақтап жазатын шығарманы атайды.Мұндай шығармада өсімдіктер мен жануарлар, аңдар мен құстар кейіпкер ретінде алынады.Мысал дегеніміз не? ОЙ ШАҚЫРУ

Оқулықпен жұмыс І. Мәнерлеп оқу ІІ. Шумақтап оқу ІІІ. Тауып оқу

13 слайд
Оқулықпен жұмыс І. Мәнерлеп оқу ІІ. Шумақтап оқу ІІІ. Тауып оқу

Сергіту сәті

14 слайд
Сергіту сәті

Сейіл құру – қыдыру, бой жазу Зиян – залал, зақым Азат қыл – еркіндікке

15 слайд
Сейіл құру – қыдыру, бой жазу Зиян – залал, зақым Азат қыл – еркіндікке жібер, босат Сөздік жұмыс

Топтық жұмыс І топ Мысалды бөліктерге бөл ІІ топ Мысал мазмұнына сәйкес мақал- мәтел жаз ІІІ топ Адам бойын- да

16 слайд
Топтық жұмыс І топ Мысалды бөліктерге бөл ІІ топ Мысал мазмұнына сәйкес мақал- мәтел жаз ІІІ топ Адам бойын- дағы жақсы, жаман қасиет- терді ата

17 слайд

Венн диограмасы Арыстан Тышқан

18 слайд
Венн диограмасы Арыстан Тышқан

1. “Түркістан” өлеңінің авторы кім? а) М.Жұмабаев ә) О.Әубәкіров б) А.Байтұрсынов 2. “Ара мен шыбын” шығарманың

19 слайд
1. “Түркістан” өлеңінің авторы кім? а) М.Жұмабаев ә) О.Әубәкіров б) А.Байтұрсынов 2. “Ара мен шыбын” шығарманың қай түріне жатады? а)ертегі ә) мысал б) аңыз 3. Диалог деген не? а) шығармада кейіпкерлердің кезектесіп сөйлесуі ә) кейіпкердің ішкі сезімін білдіру үшін өзімен-өзі сөйлесуі б) бір нәрсені күшейтіп айту 4. С. Торайғыров кім а) ақын ә) суретші б) жазушы 5. Мысалдың мазмұнына сәйкес мақалды тап а) Тіл жоқ жерде-ұлт жоқ ә) Көз - қорқақ, қол – батыр б) Тәкаппарды Тәңірі сүймес Сауалнама

САУАЛНАМА КІЛТІ 1.А 2.Ә 3.А 4.А 5.Б

20 слайд
САУАЛНАМА КІЛТІ 1.А 2.Ә 3.А 4.А 5.Б

Қорытындылау 1. Мысалдағы оқиға нелер арасында болған? 2. Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек болды? 3. Тышқан арыстанға берген у

21 слайд
Қорытындылау 1. Мысалдағы оқиға нелер арасында болған? 2. Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек болды? 3. Тышқан арыстанға берген уәдесін өалай орындады? Балалар бүгін біз кімнің шығармасымен таныстық? Шығарманың қандай түрімен таныстық? Тышқанның іс-әрекетін қалай бағалайсыі? Осы мысалдан қандай сабақ алдыңдар?

Түйін Үлкен сабақ түйгеніміз мысалдан – Нағыз дұшпан артық жаман досыңнан. Тығырыққа тірелер күн туғанда, Арыстан да көмек сұра

22 слайд
Түйін Үлкен сабақ түйгеніміз мысалдан – Нағыз дұшпан артық жаман досыңнан. Тығырыққа тірелер күн туғанда, Арыстан да көмек сұрат тышқаннан

Үйге тапсырма: “Арыстан мен Тышқан” мысалын мәнерлеп оқу Бағалау

23 слайд
Үйге тапсырма: “Арыстан мен Тышқан” мысалын мәнерлеп оқу Бағалау

НАЗАР ҚОЙЫП, ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

24 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП, ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!