1 слайд
Оқу мақсаты: 7.3.2.1-Батыс Еуропадағы бужуазиялық революцияның
себептерін сипаттайды;
Барлық оқушылар:
Француз абсолютизмі және
оның ерекшеліктерін, ХҮІІІғ
ортасындағы Францияның
әлеуметтік-экономикалық
дамуын, елдегі буржуазиялық
революцияның басталу
себептерін түсіндіру; Басым бөлігі:
Франциядағы
абсолютизмнің
ерекшеліктерін сипаттау
арқылы 1789-1799
жылдар аралығында
Францияда қандай
өзгерістер орын алғанын
анықтау; Кейбір оқушылар:
Батыс Еропадағы
буржуазиялық
революцияның
ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын
салыстыру;
Бағалау критерийлері: Батыс Еуропадағы бужуазиялық революцияның
себептерін анықтайды және тарихи маңызын сипаттайды;Ордабасы ауданы “Атамекен” жом Тарих пәнінің мұғалімі Бегимова Сандугаш
Сабақтың тақырыбы :
1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алды?
Сабақ мақсаты:
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
“ IDEAL”тәсілі
I- мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтайды;
D - проблеманы сипаттайды;
E - проблеманың шешу жолдарын анықтайды;
A - проблеманы шешу үшін әрекет жасайды,
L- қорытынды жасайды, атқарылған жұмысқа
рефлексия жасайды;
3 слайд
Таныстырылым. Бағалау критерийі:
-Француз абсолютизмінің ерекшеліктерін көрсетеді;
-ХҮІІІғ ортасындағы Францияның әлеуметтік дамуын сипаттайды;
-ХҮІІІғ ортасындағы Францияның экономикалық дамуын сипаттайды;
-Буржуазиялық революцияның басталу себептерін толық түсіндіреді;
-1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алғанын анықтап
жеткізеді;
Зерттеу сұрағы: 1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алды?
Дискриптор:
•
Француз абсолютизмінің ерекшеліктерін көрсетеді;
•
ХҮІІІғ ортасындағы Францияның әлеуметтік дамуын сипаттайды;
•
ХҮІІІғ ортасындағы Францияның экономикалық дамуын сипаттайды;
•
Буржуазиялық революцияның басталу себептерін түсіндіреді;
•
1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алғанын анықтайды; “ IDEAL”тәсілі “ Кубизм” әдісі:
Үй тапсырмасын еске түсіруге арналған сұрақтар:
Қ. Геометриялық фигуралар арқылы жеке оқушыларды ауызша бағаладым.
4 слайд
САРАЛАУ
1. Жіктеу -
мүдделері ұқсас
оқушылар, 2.Диалог және қолдау көрсету -
тапсырманы орындау барысында
жоғары деңгейлі оқушыны төмен
деңгейлі оқушыға көмектесуге
нұсқау беру.
3.Дереккөздер -кейбір оқушыларға ХҮІІІғ ортасындағы
Францияның әлеуметтік дамуын сипаттайды;
- Кейбір оқушылар-қосымша электронды баспадан шыққан
деректермен жұмыс істей алады.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз