1 слайд
«Мен үшін ..... қымбат»
2 слайд
:
.
3 слайд
4 слайд
Тақырыбы: «Қобланды батыр» жыры және
тарихи шындық
Мақсаты:
•
Шығарманың тарихи шындықпен қаншалықты
жақын екендігі және көркемдік құндылығы.
•
Шығармадағы эпизодтар арқылы оның тарихи
құндылығын бағалау.
•
Көркем шығармадан алған әсерлерін хат, эссе,
өлең түрінде жеткізу.
•
5 слайд
1 Ұқсастық -
тары ЕртегілерБатырлар жыры Венн диаграммасы бойынша салыстыр
Критерийлер:
1. Тапсырманы топ болып орындау;
2. Батырлар жыры мен ертегілерді ВЕНН диаграммасына салып
салыстыра алу;
3 . Батырлар жыры мен ертегілерді салыстырып, ұқсастығы мен
ерекшелігін айта алу.Ұқсастық -
тары Ертегілер Батырлар жыры
6 слайд
:
.
2 тапсырма Жұппен жұмыс
Критерийлері :
1. Мәтінді түсініп оқу.
2. Дәлел болатын тірек сөздердің астын сызу.
3. Қобыландының тарихи кейіпкер екенін
дәлелдеу.
7 слайд
Шығарманың тарихи
құндылығын
анықт айтын эпизодтар3-тапсырма Топпен жұмыс
«Кластер» арқылы шығарманың тарихи құндылығын
көрсететін эпизодтарды жіктеу.
Критерийлері :
1.Жырдағы тарихи құндылығы бар эпизодтарды жинақтай алады.
2.Шынайы өмірмен салыстыра байланыстыру арқылы өз ой-тұжырымдарын жасай
алады.
8 слайд
: .
4 Шығармашылық тапсырма
·«Қобыланды батыр» жыры кез келген адамның ұлтжандылығын оятып,
сезіміне әсер ете алады ма?
·Сендер Қобыланды батыр сияқты батыр болсам ,өз еліме қорған болсам деп
армандайсыңдар ма?
Олай болса, осы жырдан алған әсерлеріңді хат түрінде, эссе түрінде, өлең
түрінде жазып көрсетейік.
Критерийлері :
1. Өлең болса, ұйқасын сақтау. Мазмұнды болу.
2. Эссе не хат жазса, 5-6 c өйлемнен аспау. Негізгі ойды ашу.
9 слайд
5-тапсырма.
«Балық қаңқасы» графикалық органайзер арқылы
жырда кездесетін құндылықтар ды жазып шығып, өзіндік ой-тұжырым
жасайды
◊ Бас қаңқасы – тақырып
◊ Қабырға қаңқалары – құндылықтар
◊ Құйрық қаңқасы – өзіндік ой-тұжырым
10 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз