Материалдар / Ашық сабақ " Ұлттық тағамдар. Әліпби" Сауат ашу 1-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ " Ұлттық тағамдар. Әліпби" Сауат ашу 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материял бастауыш сынып мұғалімдеріне өз көмегін тигізеді деп сенемін!
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Шілде 2019
1011
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Пәні: Сауат ашу Сабақтың тақырыбы: Ұлттық тағамдар. Әліпби 1.2.7.1.Әліпби ретімен құрылған дереккөздерден (сөздіктер,анықт

1 слайд
Пәні: Сауат ашу Сабақтың тақырыбы: Ұлттық тағамдар. Әліпби 1.2.7.1.Әліпби ретімен құрылған дереккөздерден (сөздіктер,анықтамалар,суретті кітаптар) ақпараттарды табу; 1.2.2.1.мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну; Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: оқылған мәтіннің мазмұнын түсінеді. Ұлттық тағамдармен танысады. Кейбір білім алушылар: Өзіне қажетті ақпаратты тауып, оны өмірде қолдаана алады. Көптеген білім алушылар: мәтіннің мазмұны мен негізгі ойын анықтайды. Наурыз көже құрамын біледі.Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыМаңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, «Абай орта мектебі» КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі: Кожахарова Гүлнарай Оңғарқызы

Бағалау критерийлері Видеоны көру,аудионы тыңдау арқылы «Наурыз көже» тағамдар құрамын біледі. Ресурстар арқылы «Наурыз кө

2 слайд
Бағалау критерийлері Видеоны көру,аудионы тыңдау арқылы «Наурыз көже» тағамдар құрамын біледі. Ресурстар арқылы «Наурыз көжеге» қажетті тағамды таңдай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. Үш тілділік мақсат Тағам-питание- nutrition Мерек е -праздник- celebration Құндылықтарды дарыту: Ұлттық тағамдарды тану арқылы, қазақи тәрбиені сіңіру. Бір-бірін тыңдау,көмектесу, татулық сезімдерін қалыптастыру Акт қолдану дағдылары: Видеоролик, аудиожазба,интербе лсінді тақта Коммуникативтік дағдылар: Тыңдалым Айтылым Оқылым Жазылым Алдыңғы оқу Біздің кафеде. Тасымал

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Психологиялық ахуал: «Ассоцация» әдісі. Үй жұмы

3 слайд
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Психологиялық ахуал: «Ассоцация» әдісі. Үй жұмысын сұрау. «Қаламсап әдісі» Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі арқылы. 1-топ: Наурыз көже 2-топ: Бешбармақ 3-топ: Бауырсақ Білу.Түсіну.Тыңдалым. Қолдану (Айтылым,оқылым, жазылым ) “ Өз ойыңмен бөліс” әдісі “ Ойлан,жұптас , бөліс” әдісі. Дәптермен жұмыс Сергіту сәті Мұғалім сыйы Рефлексия « Смайл» әдісі Кері байланыс «Ашық микрофон” әдісі Бағалау

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Оқу мақсаты « Ассоцация » әдісі. (Қызықтыруды ояту үшін, ой тудыруды күшейту үшін қолданылады.) Сынып

4 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Оқу мақсаты « Ассоцация » әдісі. (Қызықтыруды ояту үшін, ой тудыруды күшейту үшін қолданылады.) Сыныпты қалпына келтіру. «Қаламсап әдісі» (Оқушылар өткен тақырыпты қаламдарын ортаға жинайды, сол қаламдардың біреуін таңдап, сол оқушыға сұрақ қою.) Жарнама деген не? -Сен бауырсақтың дастарханға қалай келетінің білесің бе? -Қандай сөздерді тасымалдауға болмайды? Дескриптор: -үй жұмысы қорытылады. -Жарнаманың таныстыру екенін біледі. -Бауырсақтың қандай еңбекпен дайындалатынын біледі. -Сөздерді оңай тасымалдауға дағды қалыптасады. Қ.Б. “Бас бармақ” әдісі Жоғары көтерілген – керемет,бәрі түсінікті. Көлденең тұрса- ұсынысым бар . Төмен қарап тұрса – келіспеймін. « Мозайка » әдісі арқылы. Білім алушылар сурет қиындыларын құрап, шыққан сурет атауымен топтың аты солай аталады. “ Ойлан,жұптас, бөліс”әдісі. Оқушылар берілген мәтінді оқып,түсінгендерін айтады.Құрылымдық бөліктерін анықтайды.Ұлттық тағам түрлерін тауып,әліпби ретімен жазады. “ Егер оқушы бірдемені түсінбейтін болса, онда оқытушы оны кінәлауға тиісті емес. Оларға түсіндіре алмай отырған өзін кінәлауға тиіс.” Ы. Алтынсарин Қ.Б. “От шашу” Дескриптор: Оқушылар мәтінді оқып,түсінеді, ұлттық тағам түрлерін таба алады.

Мұғалім сыйы Жаңа сабақты бағыттау мақсатын да ұлттық тағам түрлері туралы бейнежазба көрсету

5 слайд
Мұғалім сыйы Жаңа сабақты бағыттау мақсатын да ұлттық тағам түрлері туралы бейнежазба көрсету

Саралау әдістері Сабақ мақсаты Топтық тапсырмалар 1-топ: ұлттық тағамның суретін салады,сол туралы әңгімелейді . 2-топ: “На

6 слайд
Саралау әдістері Сабақ мақсаты Топтық тапсырмалар 1-топ: ұлттық тағамның суретін салады,сол туралы әңгімелейді . 2-топ: “Наурыз көженің” рецебін жасайды . 3-топ: Тағамның пайдасы мен зиянын анықтайды Дескриптор: Ұлттық тағам суретін салып,әңгімелей алады.”Наурыз көже”рецебін жасай алады.Тағам пайдасын анықтайды ҚБ. “Қол шапалақтау” Осы тапсырмаларды оқушыларға саралап бергеннен кейін оқушылар тақырыпта өздерінің түсінбеген тұстарын анықтап алды. № 4 жаттығу. Өлеңді қатесіз көшіріп жаз. Дескриптор : Білім алушылар дәптерге әдемі, қатесіз жазу дағдысы қалыптасады Қ.Б. “ Жұлдызша” Дәптермен жұмыс № 2 жаттығу. Көркем жаз . Блум таксаномиясыБілу Түсіну Қолдану Талдау жинақтау Барлық оқушылар орындай алады: оқылған мәтіннің мазмұнын түсінеді. Ұлттық тағамдармен танысады. Кейбір білім алушылар: Өзіне қажетті ақпаратты тауып, оны өмірде қолдана алады . Көптеген білім алушылар: мәтіннің мазмұны мен негізгі ойын анықтайды. Наурыз көже құрамын біледі.

Коммуникативтік төрт дағды Жазылым Дәптермен жұмыс жүргізу арқылы наурыз мерекесі туралы түсінік қалыптасады.Тыңдалым Ұлттық

7 слайд
Коммуникативтік төрт дағды Жазылым Дәптермен жұмыс жүргізу арқылы наурыз мерекесі туралы түсінік қалыптасады.Тыңдалым Ұлттық тағамдар туралы түсінік беру. Ұлттық тағамның табиғилығы, пайдасы. Ұлттық тағамның бірі- наурыз көже. “Наурыз көженің”рецебін айту. Айтылым “ Ашық сұрақ” Өз ойыңмен бөліс: -Наурыз қандай мереке? -Наурызкөже қалай жасалады? -Наурыз көже саған ұнай ма? -оның құрамын жаза аласың ба? Оқылым Оқушылар берілген мәтінді оқып, түсінгендерін айтады. Құрылымдық бөліктерін анықтайды. Сергіту сәті

Критериалды бағалауБағал а у критерийлері * Видеоны көру,аудионы тыңдау арқылы «Наурыз көже» тағамдар құрамын біледі. * Рес

8 слайд
Критериалды бағалауБағал а у критерийлері * Видеоны көру,аудионы тыңдау арқылы «Наурыз көже» тағамдар құрамын біледі. * Ресурстар арқылы «Наурыз көжеге» қажетті тағамды таңдай алады. * Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. Сабақ мақсатына жетуге негізделген “ Ашық сұрақ” арқылы - Наурыз ұлттық мереке екенін біледі. - Наурызкөже 7 түрлі тағамнан жасалатынын біледі. - Адам ағзасына қандай тағамның пайдалы немесе, зиян екенін біледі. Бағалау критерийлері негізінде оқушылар сабақ мақсатына дескрипторлар арқылы жетеді. ҚБ. “Басбармақ” ҚБ. “Қол шапалақтау” Қ.Б. “Жұлдызша” Қ.Б. “От шашу” Топты қ жұмыс - -ұлттық тағамның суретін салады,сол туралы әңгімелейді. - - “Наурыз көженің” рецебін жасай алады. - - Тағамның пайдасы мен зиянын анықтайды . Өзара, жұптық, топтық және өзін-өзі бағалау жүреді Рефлексия. Бүгінгі сабақта болған көңіл- күйді бет әлпеті салынған суреттерді таңдау арқылы білдіру. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім Кері байланыс “ Ашық микрофон”

Ықшам сабақтың ықпалы Кедергілер Дағдылар ЖоспарлауБастауыш мектеп білім алушыларының сабаққа ынтасын арттыру мақсатын да жаңа

9 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы Кедергілер Дағдылар ЖоспарлауБастауыш мектеп білім алушыларының сабаққа ынтасын арттыру мақсатын да жаңа әдістерді пайдалану. Тренердің ықпалы мен білім беру бағдарламасның жаңаша әдіс-тәсілдерін меңгердім. Әріптестерімнің көмегімен ықшам сабақты жоспарлап өту мен талдауды үйрендім. Алдаға уақытта оқу жоспарының, қысқа мерзімді жоспарларын құру барысында қалыптастырушы бағалауды, тиімді әдіс- тәсілдерді қолдана отырып ұйымдастырамын.