Материалдар / Ашық сабақ А.Байтұрсынов "Егіннің бастары 5класс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ А.Байтұрсынов "Егіннің бастары 5класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ А.Байтұрсынов "Егіннің бастары 5 класс қысқа мерзімді жоспары. Негізгі және орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Маусым 2019
501
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қ а з а қ т іл і м е н ә д е б и е т і п ә н ін ің м ұ ғ а л ім і:Г.Ж.Сламғалиева

1 слайд
Қ а з а қ т іл і м е н ә д е б и е т і п ә н ін ің м ұ ғ а л ім і:Г.Ж.Сламғалиева

Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынов “ Егіннің бастары” мысал өлеңі

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынов “ Егіннің бастары” мысал өлеңі

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5 Т/Ж1) Сабақ

3 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5 Т/Ж1) Сабақ мақсаттары   Барлық оқушылар орындай алады: әдеби шығарманы түсініп, жанрын анықтай алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби шығарманың жанры мен сюжетін табады Кейбір оқушылар орындай алады: әдеби шығарманың фабуласы мен сюжетін түсініп сипаттайды Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: мұқият тыңдайды, диалогке түседі, өз пікірін айтады Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология: Шекірейіп, кекірейіп, тәкапар, фабула, сюжет т.б Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: «Менің пікірімше», Әйтсе де... Талқылауға арналған сұрақтар: Неліктен адам бойына тәкаппарлық, өзімшілдік, мақтаншақтық қасиеттер кездеседі? Бағалау критерийлері *оқу мақсатына сәйкес әдеби шығарманың жанры мен сюжеттің дамуын сипаттай алады. *диалогке түсу барысында өзіндік ой, пікірін білдіреді. Құндылыққа баулу Еңбекті қадірлеуге, әке өсиетін құрметтеуге, үлкенді қадірлеуге баулу. «Мәңгілік Ел» идеясы негізінде оқушыны еңбекке тарту, еңбекті бағалауға үйрету.... Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, өзін-өзі тану Алдыңғы оқу: «Қарлы кесек» әдісі негізінде өткен тақырыпты пысықтау

Ой шақыру. • Адамгершілік қасиеттерге қандай жақсы қасиеттер жатады? Топтастыру. «Мақтаншақ», «Адамгершілік», «Тәкаппар» сөзд

4 слайд
Ой шақыру. • Адамгершілік қасиеттерге қандай жақсы қасиеттер жатады? Топтастыру. «Мақтаншақ», «Адамгершілік», «Тәкаппар» сөздері жазылған қима қағаздарды алу арқылы бөлінеді. 1-топ «Мақтаншақ» 2-топ «Адамгершілік» 3-топ «Тәкаппар»

1-тапсырма ТЖ «Кезбе тілші» әдісі • Мысал өлеңді түсініп оқы, фабуласын тап. • Өлеңді негізге ала отырып, диалог құр. • Мысал

5 слайд
1-тапсырма ТЖ «Кезбе тілші» әдісі • Мысал өлеңді түсініп оқы, фабуласын тап. • Өлеңді негізге ала отырып, диалог құр. • Мысалды негізге ала отырып, өзіндік пікіріңді білдір. • Дескриптор: • * Өлеңнің фабуласын айтады; • *Шығарманың сюжетін айқындап, диалогқа түседі;

2-тапсырма ЖЖ «Жұптық әңгіме» әдісі А-тыңдайды Б - сөйлейді Б. 1 . Мысалды ертегі деуге бола ма? 2. Мысалдың кейі

6 слайд
2-тапсырма ЖЖ «Жұптық әңгіме» әдісі А-тыңдайды Б - сөйлейді Б. 1 . Мысалды ертегі деуге бола ма? 2. Мысалдың кейіпкерлері кім болған? 3. Диалогта әке мен бала қандай тұжырым жасайды? 1. Бидай арқылы қандай адамның мінезін көрсеткен? 2. Барлық бидайдың ішінде неге бір бидай ерекше көрінді? Дескриптор: • Сұрақтарға жауап бере отырып, өзара қарым-қатынасқа түседі; • *Ойын жинақтап, сыни пікірін білдіре алады;

«Интервью» әдісі Мысал өлеңді оқи отырып, қандай тәрбие алдық ? /мақтаншаққа жол бермеу.../

7 слайд
«Интервью» әдісі Мысал өлеңді  оқи  отырып,  қандай  тәрбие  алдық ? /мақтаншаққа  жол  бермеу.../

Кері байланыс

8 слайд
Кері байланыс

Назарларыңызға рахмет!

9 слайд
Назарларыңызға рахмет!