1 слайд
Қ а з а қ т іл і м е н ә д е б и е т і п ә н ін ің м ұ ғ а л ім і:Г.Ж.Сламғалиева
2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Ахмет Байтұрсынов
“ Егіннің бастары” мысал өлеңі
3 слайд
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары) Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5
Т/Ж1)
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:
әдеби шығарманы түсініп, жанрын анықтай алады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
әдеби шығарманың жанры мен сюжетін табады
Кейбір оқушылар орындай алады:
әдеби шығарманың фабуласы мен сюжетін түсініп сипаттайды
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: мұқият тыңдайды, диалогке түседі, өз пікірін
айтады
Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология:
Шекірейіп, кекірейіп, тәкапар, фабула, сюжет т.б
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
«Менің пікірімше», Әйтсе де...
Талқылауға арналған сұрақтар:
Неліктен адам бойына тәкаппарлық, өзімшілдік, мақтаншақтық қасиеттер
кездеседі?
Бағалау критерийлері *оқу мақсатына сәйкес әдеби шығарманың жанры мен сюжеттің дамуын
сипаттай алады.
*диалогке түсу барысында өзіндік ой, пікірін білдіреді.
Құндылыққа баулу Еңбекті қадірлеуге, әке өсиетін құрметтеуге, үлкенді қадірлеуге баулу.
«Мәңгілік Ел» идеясы негізінде оқушыны еңбекке тарту, еңбекті бағалауға
үйрету....
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, өзін-өзі тану
Алдыңғы оқу: «Қарлы кесек» әдісі негізінде өткен тақырыпты пысықтау
4 слайд
Ой шақыру.
•
Адамгершілік қасиеттерге қандай жақсы қасиеттер
жатады?
Топтастыру.
«Мақтаншақ», «Адамгершілік»,
«Тәкаппар» сөздері жазылған қима қағаздарды алу
арқылы бөлінеді.
1-топ «Мақтаншақ»
2-топ «Адамгершілік»
3-топ «Тәкаппар»
5 слайд
1-тапсырма ТЖ «Кезбе тілші»
әдісі
•
Мысал өлеңді түсініп оқы, фабуласын тап.
•
Өлеңді негізге ала отырып, диалог құр.
•
Мысалды негізге ала отырып, өзіндік
пікіріңді білдір.
•
Дескриптор:
•
* Өлеңнің фабуласын айтады;
•
*Шығарманың сюжетін айқындап,
диалогқа түседі;
6 слайд
2-тапсырма ЖЖ
«Жұптық әңгіме» әдісі
А-тыңдайды
Б - сөйлейді
Б. 1 . Мысалды ертегі деуге бола ма?
2. Мысалдың кейіпкерлері кім болған?
3. Диалогта әке мен бала қандай тұжырым жасайды?
1. Бидай арқылы қандай адамның мінезін көрсеткен?
2. Барлық бидайдың ішінде неге бір бидай ерекше көрінді?
Дескриптор:
•
Сұрақтарға жауап бере отырып, өзара қарым-қатынасқа түседі;
•
*Ойын жинақтап, сыни пікірін білдіре алады;
7 слайд
«Интервью» әдісі
Мысал өлеңді оқи отырып,
қандай тәрбие алдық ?
/мақтаншаққа жол бермеу.../
8 слайд
Кері байланыс
9 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз