Материалдар / Ашық сабақ Әйтеке би " Қасқакөл дауы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Әйтеке би " Қасқакөл дауы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге керек,сабақ жоспар жасауға үлгі ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2020
1519
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ақтау қаласы « № 12 ЖББОМ» КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Сәрсембаева Ә.Б. Оқу мақсаты О қу мақсаты: Саба

1 слайд
Ақтау қаласы « № 12 ЖББОМ» КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Сәрсембаева Ә.Б. Оқу мақсаты О қу мақсаты: Сабақтың мақсаты: аппр 9.1.3.1– к өркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау Барлық оқуш ы лар ор ы ндай а л а д ы : Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлерді табады. О қуш ы лар д ың к ө п ш і л ігі о р ындай алады: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлерге мінездеме береді. Ке й бір оқушылар о р ы н дай а лады: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлерді салыстырады, бағалайды,қорытындылайды.   Тақырыбы: Әйтеке би «Қасқакөл дауы»

Белсенді оқу әдістері Сәлемдесу «Жақсы көңіл - күй жан азығы», Психологиялық ахуал Топқа бөлу. « Кім шапшаң?» әдісі, «Миға

2 слайд
Белсенді оқу әдістері Сәлемдесу «Жақсы көңіл - күй жан азығы», Психологиялық ахуал Топқа бөлу. « Кім шапшаң?» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Жапондық бағалау» әдісі, «Сұхбат» әдісі, «Пирамида» әдісі Оқылым ға дейін Оқылым кезінде Оқылым нан кейін Ашық және жабық сұрақтар «Кім шапшаң ? » әдісі «Миға шабуыл» әдісі «Жапондық бағалау» әдісі «Сұхбат» әдісі « Миға шабуыл» әдісі Дескриптор:  термин сөздерді табады;  сөздіктен мағынасын ашады;  шешендік сөздермен танысады;  шығармалардан кейіпкерлерді табады;  Көркем шығармаға өз көзқарасын білдіреді « Сұқбат» әдісі Дескриптор:  Бейнежазбаны түсініп тыңдайды;  тыңдалым нәтижесінде өз ойларын ортаға салып ,диалогқа түседі ;  сұрақтарға тез,әрі нақты жауап беріп кейіпкерлерін табады.«Кім шапшаң?» әдісі Дескриптор : өз ойын айта біледі ; сабақта сұраққа дұрыс жауап береді.

Критериалды ба ғалау Бағалау критерийі  Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлерді табады ;  Көркем шығарманың идеясына са

3 слайд
Критериалды ба ғалау Бағалау критерийі  Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлерді табады ;  Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлерге мінездеме береді ;  Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлерді салыстырады,бағалайды,қорытындылайды. «Кім шапшаң ? » әдісі «Сұхбат» әдісі «Миға шабуыл» әдісі «Жапондық бағалау» әдісі

Саралау О қу мақсатына жету , оқылым алды сұрақтарын қойып жаңа тақырыпқа болжам жасалады.Нақты мақсатқа сай алынған т

4 слайд
Саралау О қу мақсатына жету , оқылым алды сұрақтарын қойып жаңа тақырыпқа болжам жасалады.Нақты мақсатқа сай алынған тапсырмалар тиімді әдістермен жүзеге асырылады. «Миға шабуыл» әдісімен оқылым мәтінін меңгеру үшін топтық жұмыс жүргізіледі. Кейбір оқушылар мәтінде көтерілген мәселені сұрыптап, өз көзқарасын білдіреді. «Сұхбат»әдісі бойынша ақпарат таныстырылады.Жұптық жұмыс арқылы көпшілік оқушылар көрсетілген бейнежазба бойынша ,өз ойларын бөлісіп,диалогқа түседі.Оқылымнан кейін эссе жұмысын орындайды.Ал,кейбір оқушылар өз ойларын дәлелдеп,аргументативті эссе жұмысын жазады..

Ықшам сабақ Жоспарлау кезінде Оқушылардың алдыңғы оқуларын қолданудың маңыздылығын байқадым. Дескрипторлар негізі

5 слайд
Ықшам сабақ Жоспарлау кезінде Оқушылардың алдыңғы оқуларын қолданудың маңыздылығын байқадым. Дескрипторлар негізінде критерий бойынша бағалауды тиімді қолдануды,тапсырм алар дайындаудың тиімділігіне көз жеткіздім. Жоспарлаудан кейін Жаңартылған бағдарлама бойынша мұғалім мен оқушы әрекетін өзгерту бағытындағы әдістерді дұрыс таңдау жөнінде тренердің және әріптестердің кері байланысы негізінде түсіндім. Жоспарлау алдында Оқушының мақсатқа жету жолында сабақ мақсаттарын оқу мақсатына айналдыра отырып,оқушы әрекетін саралауды жетілдіруді түсіндім.