1 слайд
Авторы : Алдекова Роза Керимовна
Жамбыл облысы Байзақ ауданы Түймекент ауылы
Сабақтың тақырыбы:Асан қайғы
өмірі мен толғаулары
XV ғасырдағы тарихи жағдай, Асан қайғының
өміріне тоқталу және жыраудың ой-
толғауларындағы философиялық ойларының мән-
мағынасын білу.
1.Жыраулар поэзиясының құрылымдық ерекшелігі
қандай екенін білу.
2. Жыраулар поэзиясының тәлім-тәрбиелік маңызын
айтып береді.
3. Жыраудың дүние танымындағы адам, қоғам, табиғат
мәселелерінің көркем жинақталуын оқып біледі.Мақсаты :
Күтілетін
нәтиже:
2 слайд
Әдіс-
тәсілдер: Жұмыс
түрлері: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау
және оқытуды бағалау, оқушылардың жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу, сыни тұрғыдан
ойлануға үйрету, АКТ Модульдер, әдіс- тәсілдер
«Конверт сұрақтра» әдісі, «миға шабуыл», «автобус
аялдамасы», семантикалық кесте, «Екі жұлдыз, бір
тілек»
3 слайд
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Кері байланыс Ұйымдастыру кезеңі
«Менің көңіл-күйім»
4 слайд
1
топ 2 топ
3
топ 4
топ
Топқа ұйымдастыру
5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау
(Білу кезеңі)
«Миға шабуыл». Конверт-сұрақ әдісі
6 слайд
Кейіп
кер
Өмірге
қызығушы
лығы Адамгер
шілік
қасиеттер
і Кейіпке
р
әрекетін
е баға
Жаңа сабақ
( түсіну кезеңі)
Тақырып: Асан қайғы өмірі және толғаулары
7 слайд
Қолдану кезеңі
Оқулықпен жұмыс
«Автобус аялдамасы» әдісі
1.Асан жырларындағы ел бірлігін сақтау жайлы қоныс іздеу идеясын
тұжырымдап айтыңдар.
2 Жер, ел халық қадірін түсінуге үндеген «Көлде жүзген қоңыр қаз»
толғауының мағынасын ашып, түсініп оқыңдар.
3.Асан толғауларының достық, адамгершілік, ынтымақ, береке-бірлік
тақырыптарындағы нақыл, ғибырат сөздерге айналып кетуінің себептерін
түсіндіріңдер.
4. Асан қайғы жырларының тақырыптық ерекшеліктері және ондағы
философиялық сарын туралы ой қозғаңдар.
5.Асан қайғы жыраудың «Құйрығы жоқ, жалы жоқ» жырының идеялық
мәнін қалай түсінесіңдер?
6.Адам өмірі мен мінезі, оның өзгерімпаздығы туралы Асан қалай
айтқан?
7. Асан қайғы жырларының көркемдік- философиялық сипаттарына
мысалдар келтіріп дәйектеңдер.
8 слайд
Анализ-талдау
Өлең құрлысына талдау.
9 слайд
Синтез жаңаны жасау
Кейіпкер
Өмірге
қызығушылығы Адамгершілік
қасиеттері Кейіпкер
әрекетіне
баға
Семантикалық кесте
10 слайд
Кері байланыс:
Екі жұлдыз, бір тілек
Аты-жөні:
?
11 слайд
«Байшынар неге күңіренеді» тақырыбына эссе жазу.
Ш. Мұртазаның «Ай мен Айша»романын оқу.
Үйге тапсырма
Жыраудың толғауын
жаттау.
12 слайд
Бағалау кезеңі. Бағалау шкаласы
7 -6 ұпай -«5»
5-4 ұпай -«4»
3-2 ұпай -«3»
№ Критерийле
р Балл Дескрипторлар
1 Білу 1
1
* Сұрақтарға жауап бере алдым
* Үй тапсырмасын толық орындадым.
2 Түсіну 1
Асан қайғы өмірі және толғаулары туралы
түсіндім
3 Қолдану 1 Постер қорғай алдым.
4 Талдау 1
1 Өлең құрлысына талдау жасай аламын.
Кестені толтыра аламын
5 Жинақтау 1 Сұрақтарға жауап бердім.
6 Бағалау Өзімді –өзім бағалай аламын
Барлығы
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз