Материалдар / Ашық сабақ Асан қайғы өмірі және толғаулары 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Асан қайғы өмірі және толғаулары 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
XV ғасырдағы тарихи жағдай, Асан қайғының өміріне тоқталу және жыраудың ой-толғауларындағы философиялық ойларының мән- мағынасын білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2020
482
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Авторы : Алдекова Роза Керимовна Жамбыл облысы Байзақ ауданы Түймекент ауылы Сабақтың тақырыбы:Асан қайғы өмірі мен толғаула

1 слайд
Авторы : Алдекова Роза Керимовна Жамбыл облысы Байзақ ауданы Түймекент ауылы Сабақтың тақырыбы:Асан қайғы өмірі мен толғаулары XV ғасырдағы тарихи жағдай, Асан қайғының өміріне тоқталу және жыраудың ой- толғауларындағы философиялық ойларының мән- мағынасын білу. 1.Жыраулар поэзиясының құрылымдық ерекшелігі қандай екенін білу. 2. Жыраулар поэзиясының тәлім-тәрбиелік маңызын айтып береді. 3. Жыраудың дүние танымындағы адам, қоғам, табиғат мәселелерінің көркем жинақталуын оқып біледі.Мақсаты : Күтілетін нәтиже:

Әдіс- тәсілдер: Жұмыс түрлері: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқушылардың жас

2 слайд
Әдіс- тәсілдер: Жұмыс түрлері: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін  бағалау және оқытуды бағалау, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу, сыни тұрғыдан ойлануға үйрету, АКТ Модульдер, әдіс- тәсілдер «Конверт сұрақтра» әдісі, «миға шабуыл», «автобус аялдамасы», семантикалық кесте, «Екі жұлдыз, бір тілек»

Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау Кері байланыс Ұйымдастыру кезеңі «Менің көңіл-күйім»

3 слайд
Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау Кері байланыс Ұйымдастыру кезеңі «Менің көңіл-күйім»

1 топ 2 топ 3 топ 4 топ Топқа ұйымдастыру

4 слайд
1 топ 2 топ 3 топ 4 топ                 Топқа ұйымдастыру

Үй тапсырмасын сұрау (Білу кезеңі) «Миға шабуыл». Конверт-сұрақ әдісі

5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау (Білу кезеңі) «Миға шабуыл». Конверт-сұрақ әдісі

Кейіп кер Өмірге қызығушы лығы Адамгер шілік қасиеттер і Кейіпке р әрекетін е баға Жаңа сабақ ( түсіну кезеңі) Та

6 слайд
Кейіп кер   Өмірге қызығушы лығы Адамгер шілік қасиеттер і Кейіпке р әрекетін е баға          Жаңа сабақ ( түсіну кезеңі) Тақырып: Асан қайғы өмірі және толғаулары

Қолдану кезеңі Оқулықпен жұмыс «Автобус аялдамасы» әдісі 1.Асан жырларындағы ел бірлігін сақтау жайлы қоныс іздеу идеясын тұжы

7 слайд
Қолдану кезеңі Оқулықпен жұмыс «Автобус аялдамасы» әдісі 1.Асан жырларындағы ел бірлігін сақтау жайлы қоныс іздеу идеясын тұжырымдап айтыңдар. 2 Жер, ел халық қадірін түсінуге үндеген «Көлде жүзген қоңыр қаз» толғауының мағынасын ашып, түсініп оқыңдар. 3.Асан толғауларының достық, адамгершілік, ынтымақ, береке-бірлік тақырыптарындағы нақыл, ғибырат сөздерге айналып кетуінің себептерін түсіндіріңдер. 4. Асан қайғы жырларының тақырыптық ерекшеліктері және ондағы философиялық сарын туралы ой қозғаңдар. 5.Асан қайғы жыраудың «Құйрығы жоқ, жалы жоқ» жырының идеялық мәнін қалай түсінесіңдер? 6.Адам өмірі мен мінезі, оның өзгерімпаздығы туралы Асан қалай айтқан? 7. Асан қайғы жырларының көркемдік- философиялық сипаттарына мысалдар келтіріп дәйектеңдер.

Анализ-талдау Өлең құрлысына талдау.

8 слайд
Анализ-талдау Өлең құрлысына талдау.

Синтез жаңаны жасау Кейіпкер Өмірге қызығушылығы Адамгершілік қасиеттері Кейіпкер әрекетіне баға Семантикалық кес

9 слайд
Синтез жаңаны жасау Кейіпкер   Өмірге қызығушылығы Адамгершілік қасиеттері Кейіпкер әрекетіне баға          Семантикалық кесте

Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек Аты-жөні: ?

10 слайд
Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек Аты-жөні:         ?  

«Байшынар неге күңіренеді» тақырыбына эссе жазу. Ш. Мұртазаның «Ай мен Айша»романын оқу. Үйге тапсырма Жыраудың толға

11 слайд
«Байшынар неге күңіренеді» тақырыбына эссе жазу. Ш. Мұртазаның «Ай мен Айша»романын оқу.   Үйге тапсырма Жыраудың толғауын жаттау.

Бағалау кезеңі. Бағалау шкаласы 7 -6 ұпай -«5» 5-4 ұпай -«4» 3-2 ұпай -«3» № Критерийле р Балл Дескрипторла

12 слайд
Бағалау кезеңі. Бағалау шкаласы 7 -6 ұпай -«5» 5-4 ұпай -«4» 3-2 ұпай -«3» № Критерийле р Балл Дескрипторлар 1 Білу 1 1   * Сұрақтарға жауап бере алдым * Үй тапсырмасын толық орындадым. 2 Түсіну 1   Асан қайғы өмірі және толғаулары туралы түсіндім 3 Қолдану 1 Постер қорғай алдым. 4 Талдау 1 1 Өлең құрлысына талдау жасай аламын. Кестені толтыра аламын 5 Жинақтау 1 Сұрақтарға жауап бердім. 6 Бағалау   Өзімді –өзім бағалай аламын Барлығы