Материалдар / Ашық сабақ Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейорганикалық қосылыстар туралы алған білімдерін бекіту,заттардың құрамын,қасиеттерін танып-салыстыра білуге,заттарды жіктеп олардың арасындағы генетикалық байланыс туралы білімдерін қолдана білуге,ізденіс ахуалын қалыптастыру арқылы әрбір оқушының табысқа жетуіне мүмкіндік беру мақсаты алға қойылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2019
933
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Бейорганикалық қосылыстардың маңыз

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары Білімдік мақсаты: Бейорганикалық қосылыстар туралы алған білімдерін бекіту,заттардың құрамын,қасиеттерін танып-салыстыра білуге,заттарды жіктеп олардың арасындағы генетикалық байланыс туралы білімдерін қолдана білуге,ізденіс ахуалын қалыптастыру арқылы әрбір о қушының табысқа жетуіне мүмкіндік беру мақсаты алға қойылады. Заман ағымына байланысты жасөспірімдердің ой-өрісін дамыту,тиімді жолды таңдай білуге баулу. Экономикалық,экологиялық сауаттылыққа тәрбиелеу. Ел экономикасын дамытуға үлес қосуға баулу. Түрі: іскерлік-ойын сабағы Әдісі: топпен жұмыс,сұрақ-жауап Пән аралық байланыс: экономика,математика,география,әдебиет. Көрнекілігі: Түрлі-түсті слайдтар Өткізген : химия пәні мұғалімі: Боранова Л

Сабақтың барысы І. Ұйымдастыру кезеңі Класс оқушыларын топқа бөлу ІІ. Қайталау сабағының мақсаты мен барысын танысты

2 слайд
Сабақтың барысы І. Ұйымдастыру кезеңі Класс оқушыларын топқа бөлу ІІ. Қайталау сабағының мақсаты мен барысын таныстыру ІІІ. “ Бай болғың келсе...” іскерлік-ойын сабағының жүру барысы: 1-капиталды табу 2- капиталды табу 3- капиталды табу Супер капитал ІУ. Қорытындылау: “Ең үздік табыскерлер тобын” анықтау У. Оқушылар білімін бағалау УІ. Үйге тапсырма беру

1. Адамның басшысы – ақыл. 2. Жетекшісі – талап. 3. Жолаушысы – ой. 4. Қорғаны – сабыр. 5. Қорғаушысы – м і нез. 6. Жолдасы –

3 слайд
1. Адамның басшысы – ақыл. 2. Жетекшісі – талап. 3. Жолаушысы – ой. 4. Қорғаны – сабыр. 5. Қорғаушысы – м і нез. 6. Жолдасы – кәсіп. 7. Сынаушысы – халық. Саққұлақ би

Шарты: Тақырыпқа сәйкес тапсырмаларға (белгіленген құнға сәйкес) жауап бере отырып табыс табу. Тапқан табыстарын (капит

4 слайд
Шарты: Тақырыпқа сәйкес тапсырмаларға (белгіленген құнға сәйкес) жауап бере отырып табыс табу. Тапқан табыстарын (капиталын) тиімді жолды таңдай отырып молайту , өсіру. “ Капитал” -табыс әкеле алатын нәрселердің барлығы. “ Құн” - тауар өндіруге жұмсалған шығындар сомасы.

1. Бейорганикалық маңызды қосылыстар түрлері? ( 50 теңге) 2. Қышқылдар дегеніміз не, қалай жіктеледі? ( 100 теңге) 3. Негіздерді

5 слайд
1. Бейорганикалық маңызды қосылыстар түрлері? ( 50 теңге) 2. Қышқылдар дегеніміз не, қалай жіктеледі? ( 100 теңге) 3. Негіздердің қышқылдардан айырмашылығы? ( 50 теңге) 4. Тұздар дегеніміз не, қышқылдардан айырмашылығы? ( 100 теңге) 5. Екідайлы негіздерді атап, ерекшелігін түсіндіріңдер? ( 100 теңге) 6. Қышқыл тұзбен орта тұздың ұқсастығы, айырмашылығы? (100 теңге) 7. Сілтілер деген не, олар қалай түзіледі? ( 50 теңге) 8. Индикатор деген не,түрлерін атаңдар? ( 50 теңге) 9. Оксидтер қандай заттар, олар қалай жіктеледі? ( 100 теңге) 10. Бейтараптану реакциясы деген не, қандай қосылыстарға тән? (100 теңге)

Банктегі депозитке салу Бизнеспен айналысу “ Банк” –кәсіпорындар мен азаматтардың ақшалары сақталатын

6 слайд
Банктегі депозитке салу Бизнеспен айналысу “ Банк” –кәсіпорындар мен азаматтардың ақшалары сақталатын және несие бере алатын мекеме. “ Депозит”- заңды тұлғалардың және жеке адамдардың жинақтау мекемелеріне (банкке) пайыздық ( % -пен ) үстеме алу мақсатында орналастырған ақшалай қаражаты. “ Бизнес”- пайда табуға бағытталған әрекеттердің, экономикалық қызметтердің бір түрі.

1. “ Болашақ” депозиті - 20 % 2. “ Балалар” депозиті - 30 % 3. “ Өмір” депозиті - 50 %

7 слайд
1. “ Болашақ” депозиті - 20 % 2. “ Балалар” депозиті - 30 % 3. “ Өмір” депозиті - 50 %

• Тапсырма: • КОН төменде берілген заттардың қайсысымен әрекеттеседі : Са(ОН) 2 , СО 2 , Ва СІ 2 , Н

8 слайд
• Тапсырма: • КОН төменде берілген заттардың қайсысымен әрекеттеседі : Са(ОН) 2 , СО 2 , Ва СІ 2 , Н 2 О , Н 3 РО 4

• Тапсырма: Генетикалық байланысты жүзеге асырыңдар: С СО 2 Н 2 СО 3 Са СО 3

9 слайд
• Тапсырма: Генетикалық байланысты жүзеге асырыңдар: С СО 2 Н 2 СО 3 Са СО 3

• Тапсырма: 2 негізді бір қышқылдың молекулалық, құрылымдық формуласын жазыңдар және қышқылдарға тән бір химиялық қасиеті

10 слайд
• Тапсырма: 2 негізді бір қышқылдың молекулалық, құрылымдық формуласын жазыңдар және қышқылдарға тән бір химиялық қасиетін көрсететін реакция теңдеуін құрыңдар.

1. Ұсақ тауарлар сату - 30 % 2. Фирма ашу - 50 % 3. Құрылыс салу - 100 %

11 слайд
1. Ұсақ тауарлар сату - 30 % 2. Фирма ашу - 50 % 3. Құрылыс салу - 100 %

“ Тауар” – материалдық-заттық пішіндегі өндірістік-экономикалық қызметтің кез - келген өнімі. Тапсырма: Окс

12 слайд
“ Тауар” – материалдық-заттық пішіндегі өндірістік-экономикалық қызметтің кез - келген өнімі. Тапсырма: Оксидтердің негіздік және қышқылдық болып жіктелуін химиялық теңдеулер жаза отырып түсіндіріңдер .

• “ Фирма” – пайда табу мақсатымен ресурстарын тауар өндіру немесе қызметтер көрсету үшін пайдаланатын кәсіпкерлік бірлестік

13 слайд
• “ Фирма” – пайда табу мақсатымен ресурстарын тауар өндіру немесе қызметтер көрсету үшін пайдаланатын кәсіпкерлік бірлестік (шаштараз, дәмхана, нотариус, ломбард, мейрамхана, завод, фабрика, шеберхана, т.б). Тапсырма: Генетикалық байланысты жүзеге асырыңдар: Na Na 2 O NaOH NaCL

• Тапсырма: • Өрт сөндіру кезінде кезінде кеңінен қолданатын “құрғақ мұз” деп аталатын 120 гр СО 2 –нің (көмір қышқыл газы

14 слайд
• Тапсырма: • Өрт сөндіру кезінде кезінде кеңінен қолданатын “құрғақ мұз” деп аталатын 120 гр СО 2 –нің (көмір қышқыл газының) қ.ж көлемін анықтаңыздар.

Тапқан табысты үлкен бизнеске салу Бірінші жолы: Банктегі валюттік депозитке салу. “ Валюта” – тауарлар құнының шамасын

15 слайд
Тапқан табысты үлкен бизнеске салу Бірінші жолы: Банктегі валюттік депозитке салу. “ Валюта” – тауарлар құнының шамасын өлшеу үшін пайдаланылатын ақша өлшемі. Екінші жолы: Табысы мол өндірістің акциясын сатып алу. “ Акция” – кәсіпорынды дамытуға қаржы салғандығын куәландыратын құнды қағаз.

100 % табыс табу Тапсырма: 100 гр 15 % - тік ас тұзының ерітіндісін даярлау үшін қажетті ас тұзын

16 слайд
100 % табыс табу Тапсырма: 100 гр 15 % - тік ас тұзының ерітіндісін даярлау үшін қажетті ас тұзының және судың массаларын анықтаңыздар.

150 % табыс табу Тапсырма: Массасы 150гр кальций корбанатын қыздырғанда (қ.ж) түзілген көміртек (ІУ) оксидінің көл

17 слайд
150 % табыс табу Тапсырма: Массасы 150гр кальций корбанатын қыздырғанда (қ.ж) түзілген көміртек (ІУ) оксидінің көлемін анықтаңыздар.

Осы уақытқа дейінгі барлық жинаған табыстарыңыздың өсімі 100 % артады. Тапсырма: Семантикалық кестені толтырыңыздар

18 слайд
Осы уақытқа дейінгі барлық жинаған табыстарыңыздың өсімі 100 % артады. Тапсырма: Семантикалық кестені толтырыңыздар. (Дұрыс жауап саны - 20) Әр тапсырманың құны 10 теңге немесе 5 % . Егер тапсырманың 1-і дұрыс болмаса, табысыңыз 95 % -ға ғана артады.

Үйге тапсырма : Қайталау § 45 - § 46 Бақылау жұмысына дайындалу.

19 слайд
Үйге тапсырма : Қайталау § 45 - § 46 Бақылау жұмысына дайындалу.