1 слайд
«Растрлық кескіндерді құру «Растрлық кескіндерді құру
және өңдеу» жобалық жұмысыжәне өңдеу» жобалық жұмысы
2 слайд
Оқушыларды «Шаттық шеңберіне»
орналастыру;
- әртүрлі кескіндер арқылы төрт топқа бөлу;
І топ: «Төртбұрыш»
ІІ топ: «Үшбұрыш»
ІІІ топ: «Жұлдызша»
IV топ : «Шеңбер
3 слайд
Үй тапсырмасын тексеруҮй тапсырмасын тексеру
•
Ақпарат дегеніміз не?
•
Қандай түрлерін білесіңдер?
•
Күнделікті өмірдегі ақпараттың
түрлеріне мысал келтіре білу?
•
Графикалық ақпарат дегеніміз не?
4 слайд
«Растрлық кескіндерді құру «Растрлық кескіндерді құру
және өңдеу» жобалық жұмысыжәне өңдеу» жобалық жұмысы
Растрлық кескіндерді құру және Растрлық кескіндерді құру және
өңдеуді практика жүзінде меңгеруөңдеуді практика жүзінде меңгеру
5 слайд
Ребусты шешу
,,,
,,
,,, ,,,,,,,,
6 слайд
7 слайд
Это интересно Компьютерлік графика – әр
түрлі кескіндерді (суреттерді,
сызбаларды,
мультипликацияларды)
компьютердің көмегімен алуды
қарастыратын
информатиканың маңызды
саласы Компьютерлік графика – әр
түрлі кескіндерді (суреттерді,
сызбаларды,
мультипликацияларды)
компьютердің көмегімен алуды
қарастыратын
информатиканың маңызды
саласы
8 слайд
Р а с т р л ы қ
г р а ф и к а
Р а с т р л ы қ
г р а ф и к а
Е К І Ө Л Ш Е М Д І
Г Р А Ф И К А
Е К І Ө Л Ш Е М Д І
Г Р А Ф И К А
Ү Ш Ө Л Ш Е М Д І
Г Р А Ф И К А
Ү Ш Ө Л Ш Е М Д І
Г Р А Ф И К А
В е к т о р л ы қ
г р а ф и к а
В е к т о р л ы қ
г р а ф и к а
Ф р а к т а л д ы қ
г р а ф и к а
Ф р а к т а л д ы қ
г р а ф и к а
К ө р к е м д ік
г р а ф и к а
К ө р к е м д ік
г р а ф и к а
Іс к е р л ік
г р а ф и к а
Іс к е р л ік
г р а ф и к а
Ғ ы л ы м и
г р а ф и к а
Ғ ы л ы м и
г р а ф и к а
9 слайд
10 слайд
Р а ст р л ы қ к еск ін деген ім із – т ү р л і т ү ст і н ү к т ел ер дің
(п и к сел ьдер дің ) ж и ы н т ы ғы . О л а р ды ң са н ы бей н ен ің
ө л ш ем і м ен ш еш ім і а р қ ы л ы а н ы қ т а л а ды .
Р а ст р л ы қ гр а ф и к а да к еск ін дер т ү р л і-т ү ст і н ү к т ел ер дің
ж и ы н т ы ғы н а н т ұ р а ды . Р а ст р л ы қ к еск ін ді қ ұ р а й т ы н әр бір
п и к сел ьдің ө з о р н ы м ен т ү сі бо л а ды ж ән е әр п и к сел ьге
к о м п ью т ер ж а ды н да бір ұ я ш ы қ қ а ж ет .
Р а ст р л ы қ к еск ін н ің са п а сы со л к еск ін н ің ө л ш ем ін е (т ігін ен
ж ән е к ө л ден ең о р н а л а сқ а н п и к сел ьдер дің са н ы ) ж ән е әр
п и к сел ьді бо я уға қ а ж ет т і т ү ст ер дің са н ы н а т әуел ді
бо л а ды .
Ө ң деу р еда к т о р л а р ы : A d o b e P h o to sh o p , C o rel P h o to P a in t
Р а ст р л ы қ к еск ін деген ім із – т ү р л і т ү ст і н ү к т ел ер дің
(п и к сел ьдер дің ) ж и ы н т ы ғы . О л а р ды ң са н ы бей н ен ің
ө л ш ем і м ен ш еш ім і а р қ ы л ы а н ы қ т а л а ды .
Р а ст р л ы қ гр а ф и к а да к еск ін дер т ү р л і-т ү ст і н ү к т ел ер дің
ж и ы н т ы ғы н а н т ұ р а ды . Р а ст р л ы қ к еск ін ді қ ұ р а й т ы н әр бір
п и к сел ьдің ө з о р н ы м ен т ү сі бо л а ды ж ән е әр п и к сел ьге
к о м п ью т ер ж а ды н да бір ұ я ш ы қ қ а ж ет .
Р а ст р л ы қ к еск ін н ің са п а сы со л к еск ін н ің ө л ш ем ін е (т ігін ен
ж ән е к ө л ден ең о р н а л а сқ а н п и к сел ьдер дің са н ы ) ж ән е әр
п и к сел ьді бо я уға қ а ж ет т і т ү ст ер дің са н ы н а т әуел ді
бо л а ды .
Ө ң деу р еда к т о р л а р ы : A d o b e P h o to sh o p , C o rel P h o to P a in t
11 слайд
12 слайд
13 слайд
Paint графикалық
редакторының
мүмкіндіктеріСурет салу ға Суретті
түрлендіруге
Суретті көшіріп,
қоюғаСуретке мәтін
енгізуге Сурет салу ға Суретті
түрлендіруге Суретті көшіріп,
қоюға Суретке мәтін
енгізуге
14 слайд
15 слайд
Оқулықпен жұмыс
Бұл қызық Жобаның
тақырыбы:
Растрлық
кескіндермен
жұмысЖобаның мақсаты: Әртүрлі
формада ақпаратты атап
шығу және көрсету,
растрлық кескіндерді құру
және өңдеуді үйрену
16 слайд
Жобаның тапсырмасы:
17 слайд
Топтың аты Үй
тапсырмасы Жобаның
мазмұнын аша
білуі Жобаның
көрнекілігі Жобаны
қорғауы
«төртбұрыш»
«үшбұрыш»
«Шеңбер»
«жұлдызша» Бағалау критерийлері:
Это интересно
18 слайд
Үй тапсырмасы:
•
Оқулық:
§ 13-т і оқу. Компьютерлік
графика тақырыбына
сөзжұмбақ дайындап келу.
19 слайд
Сабақтың қорытындысыСабақтың қорытындысы
Менде бәрі тамаша мен Менде бәрі тамаша мен
бәрін де түсіндімбәрін де түсіндім .
Мен кейбір нәрселердіМен кейбір нәрселерді
түсінбей қалдым.түсінбей қалдым.
Көмектесіңдер, мен Көмектесіңдер, мен
ештеңе түсінбедімештеңе түсінбедім
..
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз