Материалдар / Ашық сабақ Жер-Ана 4-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Жер-Ана 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға ашық сабақ өтуіне материалдар алуына көмегі тиеді деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2019
749
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жер-Ана Жамбыл облысы Қордай ауданы № 33 Соғанды негізгі мектебі Өзін-өзі тану пәні мұғалімі Айтбаева Ақмарал Ералбайқызы

1 слайд
Жер-Ана Жамбыл облысы Қордай ауданы № 33 Соғанды негізгі мектебі Өзін-өзі тану пәні мұғалімі Айтбаева Ақмарал Ералбайқызы

2 слайд

Шаттық шеңбері Тілек Шөліркемей гүл тұрсын, Жерім жайнап құлпырсын. Нұрын сыйлап біздерге, Көкте мәңгі күн тұрсын. Ортақ бізге т

3 слайд
Шаттық шеңбері Тілек Шөліркемей гүл тұрсын, Жерім жайнап құлпырсын. Нұрын сыйлап біздерге, Көкте мәңгі күн тұрсын. Ортақ бізге туыстық, Нұр сыйлаған күн ыстық, Ыстық бізге кең өлке, Ыстық бізге тыныштық. Б.Кірісбаев

І топ: «Қиянат жасамау» ІІ топ: «Сүйіспеншілік»

4 слайд
І топ: «Қиянат жасамау» ІІ топ: «Сүйіспеншілік»

Сабақтың мақсаты: Адам мен табиғат арасындағы үйлесімділік туралы мағлұмат бере отырып, қиянат жасамау құндылығының

5 слайд
Сабақтың мақсаты: Адам мен табиғат арасындағы үйлесімділік туралы мағлұмат бере отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:  -Қоршаған ортаға қамқорлық жасау ұғымдарын кеңейту;  - табиғатқа жанашырлықпен қарауға баулу;  - мейірімділікке тәрбиелеу.

Үй тапсырмасын тексеру: Сиқырлы сандықша арқылы үй тапсырмаларының сұрақтарын тарату. «Өлең жұмбақтардың шешуін тауып, табиға

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: Сиқырлы сандықша арқылы үй тапсырмаларының сұрақтарын тарату. «Өлең жұмбақтардың шешуін тауып, табиғат мезгілдеріне сай қандай қамқорлық жасауға болатынын айтып беріңдер».

«Ойлан. Жұптас. Бөліс.» әдісі «Көктем иісі»  • Бала көктем иісін қалай сезінді?  • «Көктемнің иісі» деген ұғымды қалай түсіне

7 слайд
«Ойлан. Жұптас. Бөліс.» әдісі «Көктем иісі»  • Бала көктем иісін қалай сезінді?  • «Көктемнің иісі» деген ұғымды қалай түсінесіңдер? Дескриптор 1. Баланың көктем иісін қалай сезінгендігін айтады. 2. Көктемнің иісі деген ұғымға түсініктеме береді.

«Көріп тамашалайық» әдісі Әңгімелесу. Мұғалімнің сыйы. (10мин) «Қоршаған ортаны қорғау қиын емес» видеоролик Талқыланатын сұрақ

8 слайд
«Көріп тамашалайық» әдісі Әңгімелесу. Мұғалімнің сыйы. (10мин) «Қоршаған ортаны қорғау қиын емес» видеоролик Талқыланатын сұрақтар:  - Видеороликтен қандай ой түюге болады?  - Жігітің қылығынан оның қандай адам екенін байқадыңдарма?  - Өздерің осындай оқиғаның куәсі болсаңдар не істер едіңдер?

Жер-ана тұншықса.Н. Құмар «Сұрақ жауап» әдісі 1. Мұрат неліктен мұңайды? 2. Топырақтың тозуы дегенді қалай түсінесіңдер? 3.Ө

9 слайд
Жер-ана тұншықса.Н. Құмар «Сұрақ жауап» әдісі 1. Мұрат неліктен мұңайды? 2. Топырақтың тозуы дегенді қалай түсінесіңдер? 3.Өздерің Мұрат пен Дананың орнында болсаңдар не істер едіңдер?

«Сұрақтарды тосып ал» әдісі. 1. Қалай ойлайсыңдар жердің мінезі бар ма? 2. Мінезін қайдан бақылауға болады? 3. Табиғат – адам ар

10 слайд
«Сұрақтарды тосып ал» әдісі. 1. Қалай ойлайсыңдар жердің мінезі бар ма? 2. Мінезін қайдан бақылауға болады? 3. Табиғат – адам арасында қандай байланыс бар?  4. Қандай құндылықты байқадыңдар? 5. Табиғатты, Жер – Ананы қорғау үшін қандай үлес қосуға болады? 6. Ана мен Жердің қандай ұқсастығы бар? 7. «Жер» деген сөзді естігенде көз алдарыңа не келеді? Бұл сөздің түрлі мағаналарын атаңдар? (Жер– ғаламшарлар, жер- шөп, өсімдік, ағаш өсетін топырақ, зәулім үйлер салатын орын және т.б.) 8. Жазық жермен жүріп келе жатқанда қандай сезімде боласың?

11 слайд

12 слайд

«Сүйіспеншілік» тобына - Отанды, туған жерді неліктен «Алтын ана», «Жер ана» деп айтады деп ойлайсыңдар? «Қиянат жасамау» т

13 слайд
«Сүйіспеншілік» тобына - Отанды, туған жерді неліктен «Алтын ана», «Жер ана» деп айтады деп ойлайсыңдар? «Қиянат жасамау» тобына - « Алтын анам, Отаным, Сенен аяр жаным жоқ» - деген сөзді қалай түсіндірер едіңдер? 2 топқа ортақ сұрақ -Жер Анаға арналған қандай мақал – мәтел, нақыл сөздер білеміз?

(2 топ жеке орындайды) Балалар, қазір мен тақтаға дөңгелек жасыл қағаз ілемін. Бұл біздің жеріміз. Ал сендер жердің көркейі

14 слайд
  (2 топ жеке орындайды) Балалар, қазір мен тақтаға дөңгелек жасыл қағаз ілемін. Бұл біздің жеріміз. Ал сендер жердің көркейіп, сұлуланып, тіршілікке енуі үшін жұмыла жұмыс жасаңдар. Алдарыңда жатқан қағаздардан жерде тіршілік ететін жерге көрік беретін тіршілік иелерінің суретін салып, коллаж дайындаңдар. (Балалар әрқайсысы жеке - жеке түрлі түсті қағаздан гүлді, ағашты, суды, тауды, жан - жануарларды жасап, іледі.)

15 слайд

1.«Қиянат жасамау» тобы: «Құдіретті Жер – Анаға қиянат жасамау жолдары». 2. «Сүйіспеншілік» тобы: «Құдіретті Жер – Анаға

16 слайд
1.«Қиянат жасамау» тобы: «Құдіретті Жер – Анаға қиянат жасамау жолдары». 2. «Сүйіспеншілік» тобы: «Құдіретті Жер – Анаға деген сүйіспеншілік». 3. «Ортақ» тапсырма: «Құдіретті Жер – Ананы қорғау жолында адамзаттың дұрыс әрекеті». Барлық топқа бірдей: «Жер Ананың» атынан халыққа «тілек хат» жазу. Әр оқушы бір – бір сөйлемнен жазуға болады.

«Туған жердей жер болмас...» эссе .

17 слайд
«Туған жердей жер болмас...» эссе .

БҮҮ стратегиясы орындаған: ______ ____ ______________________ Білемін Ү йрендім Үйренгім келеді

18 слайд
БҮҮ стратегиясы орындаған: ______ ____ ______________________ Білемін Ү йрендім Үйренгім келеді