1 слайд
Жер-Ана
Жамбыл облысы Қордай ауданы
№ 33 Соғанды негізгі мектебі
Өзін-өзі тану пәні мұғалімі
Айтбаева Ақмарал Ералбайқызы
2 слайд
3 слайд
Шаттық шеңбері
Тілек
Шөліркемей гүл тұрсын,
Жерім жайнап құлпырсын.
Нұрын сыйлап біздерге,
Көкте мәңгі күн тұрсын.
Ортақ бізге туыстық,
Нұр сыйлаған күн ыстық,
Ыстық бізге кең өлке,
Ыстық бізге тыныштық.
Б.Кірісбаев
4 слайд
І топ: «Қиянат жасамау»
ІІ топ: «Сүйіспеншілік»
5 слайд
Сабақтың мақсаты:
Адам мен табиғат арасындағы үйлесімділік туралы
мағлұмат бере отырып, қиянат жасамау құндылығының
мәнін ашу.
Міндеттері:
-Қоршаған ортаға қамқорлық жасау ұғымдарын
кеңейту;
- табиғатқа жанашырлықпен қарауға баулу;
- мейірімділікке тәрбиелеу.
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру:
Сиқырлы сандықша арқылы үй
тапсырмаларының сұрақтарын тарату. «Өлең
жұмбақтардың шешуін тауып, табиғат
мезгілдеріне сай қандай қамқорлық жасауға
болатынын айтып беріңдер».
7 слайд
«Ойлан. Жұптас. Бөліс.» әдісі
«Көктем иісі»
• Бала көктем иісін қалай сезінді?
• «Көктемнің иісі» деген ұғымды қалай
түсінесіңдер?
Дескриптор
1. Баланың көктем иісін қалай сезінгендігін
айтады.
2. Көктемнің иісі деген ұғымға түсініктеме береді.
8 слайд
«Көріп тамашалайық» әдісі
Әңгімелесу. Мұғалімнің сыйы. (10мин)
«Қоршаған ортаны қорғау қиын емес»
видеоролик
Талқыланатын сұрақтар:
- Видеороликтен қандай ой түюге болады?
- Жігітің қылығынан оның қандай адам
екенін байқадыңдарма?
- Өздерің осындай оқиғаның куәсі болсаңдар
не істер едіңдер?
9 слайд
Жер-ана тұншықса.Н. Құмар
«Сұрақ жауап» әдісі
1. Мұрат неліктен мұңайды?
2. Топырақтың тозуы дегенді қалай
түсінесіңдер?
3.Өздерің Мұрат пен Дананың орнында
болсаңдар не істер едіңдер?
10 слайд
«Сұрақтарды тосып ал» әдісі.
1. Қалай ойлайсыңдар жердің мінезі бар ма?
2. Мінезін қайдан бақылауға болады?
3. Табиғат – адам арасында қандай байланыс бар?
4. Қандай құндылықты байқадыңдар?
5. Табиғатты, Жер – Ананы қорғау үшін қандай үлес
қосуға болады?
6. Ана мен Жердің қандай ұқсастығы бар?
7. «Жер» деген сөзді естігенде көз алдарыңа не келеді?
Бұл сөздің түрлі мағаналарын атаңдар? (Жер–
ғаламшарлар, жер- шөп, өсімдік, ағаш өсетін топырақ,
зәулім үйлер салатын орын және т.б.)
8. Жазық жермен жүріп келе жатқанда қандай сезімде
боласың?
11 слайд
12 слайд
13 слайд
«Сүйіспеншілік» тобына
-
Отанды, туған жерді неліктен «Алтын ана»,
«Жер ана» деп айтады деп ойлайсыңдар?
«Қиянат жасамау» тобына
-
« Алтын анам, Отаным, Сенен аяр жаным
жоқ» - деген сөзді қалай түсіндірер едіңдер?
2 топқа ортақ сұрақ
-Жер Анаға арналған қандай мақал – мәтел,
нақыл сөздер білеміз?
14 слайд
(2 топ жеке орындайды)
Балалар, қазір мен тақтаға дөңгелек жасыл қағаз
ілемін. Бұл біздің жеріміз. Ал сендер жердің
көркейіп, сұлуланып, тіршілікке енуі үшін жұмыла
жұмыс жасаңдар. Алдарыңда жатқан қағаздардан
жерде тіршілік ететін жерге көрік беретін тіршілік
иелерінің суретін салып, коллаж дайындаңдар.
(Балалар әрқайсысы жеке - жеке түрлі түсті қағаздан
гүлді, ағашты, суды, тауды, жан - жануарларды
жасап, іледі.)
15 слайд
16 слайд
1.«Қиянат жасамау» тобы:
«Құдіретті Жер – Анаға қиянат жасамау
жолдары».
2. «Сүйіспеншілік» тобы:
«Құдіретті Жер – Анаға деген сүйіспеншілік».
3. «Ортақ» тапсырма: «Құдіретті Жер –
Ананы қорғау жолында адамзаттың дұрыс
әрекеті».
Барлық топқа бірдей: «Жер Ананың» атынан
халыққа «тілек хат» жазу. Әр оқушы бір – бір
сөйлемнен жазуға болады.
17 слайд
«Туған жердей жер болмас...» эссе .
18 слайд
БҮҮ стратегиясы орындаған: ______ ____ ______________________
Білемін Ү йрендім Үйренгім келеді
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз