Материалдар / Ашық сабақ "Жердің жүрегін тыңдайық" 4 сынып Әдебиеттік оқу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Жердің жүрегін тыңдайық" 4 сынып Әдебиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2020
3629
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Ескелді ауданы әкімдігінің Ж.Жақыпбаев атындағы орта мектебі» МКМ 4 «А» сынып Әдебиеттік оқуӘдебиеттік оқу Бастауыш сынып Баст

1 слайд
«Ескелді ауданы әкімдігінің Ж.Жақыпбаев атындағы орта мектебі» МКМ 4 «А» сынып Әдебиеттік оқуӘдебиеттік оқу Бастауыш сынып Бастауыш сынып мұғалімі: мұғалімі: Ауесбекова Н.Б.Ауесбекова Н.Б.

Психолгиялық ахуал Мынау менің жүрегім, Бәрі оған бағынған. Мынау менің басым, Барлық істі басқарған. Мынау менің оң қолым, Мына

2 слайд
Психолгиялық ахуал Мынау менің жүрегім, Бәрі оған бағынған. Мынау менің басым, Барлық істі басқарған. Мынау менің оң қолым, Мынау менің сол қолым, Барлық істі атқарған.

Топқа бөліну Жұмыс ережесін келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Саба

3 слайд
Топқа бөліну Жұмыс ережесін келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

«Сиқырлы қалпақ» әдісі Үй тапсырмасы (10 мин)

4 слайд
«Сиқырлы қалпақ» әдісі Үй тапсырмасы (10 мин)

12.03.2020ж.

5 слайд
12.03.2020ж.

Сабақтың мақсаты:  Мәтіннен көркемдегіш құралдардың қолданысын анықтайды. Мәтінге кейіпкерлер қосып, жаңа оқиға ойлап т

6 слайд
Сабақтың мақсаты:  Мәтіннен көркемдегіш құралдардың қолданысын анықтайды. Мәтінге кейіпкерлер қосып, жаңа оқиға ойлап табады.

Постермен жұмыс Әр топ мәтін бойынша жұмыс жасайды. Мәтінде не туралы айтылған ? Негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінге кейіпкерлер

7 слайд
Постермен жұмыс Әр топ мәтін бойынша жұмыс жасайды. Мәтінде не туралы айтылған ? Негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінге кейіпкерлер қосып,жаңа оқиға ойлап тап. (14 мин)

Сергіту сәті «Молекула» ойыны

8 слайд
Сергіту сәті «Молекула» ойыны

Сабақтың мақсаты:  Мәтіннен көркемдегіш құралдардың қолданысын анықтайды. Мәтінге кейіпкерлер қосып, жаңа оқиға ойлап

9 слайд
Сабақтың мақсаты:  Мәтіннен көркемдегіш құралдардың қолданысын анықтайды. Мәтінге кейіпкерлер қосып, жаңа оқиға ойлап табады.

«Ойыңды тұжырымда» Топтық жұмысТоптық жұмыс «Бейнежазба» сюжетті көрсету. Ғылым мен техника жетістіктері арқылы адам «Жер

10 слайд
«Ойыңды тұжырымда» Топтық жұмысТоптық жұмыс «Бейнежазба» сюжетті көрсету. Ғылым мен техника жетістіктері арқылы адам «Жер» ғаламшарының мәселелерін қалай шешеді? (5 мин)

Жаңа білім мен тәжірибе қолдану  Ой толғаныс кезеңі.  Шығармашылық жұмыс  ►

11 слайд
Жаңа білім мен тәжірибе қолдану  Ой толғаныс кезеңі.  Шығармашылық жұмыс  ► Электр мен Көмірдің атынан айтыс ұйымдастырыңдар.  ► Электр мен көмірдің айтысындағы негізгі ой қандай? (5 мин)

Сабақтың мақсаты:  Мәтіннен көркемдегіш құралдардың қолданысын анықтайды. Мәтінге кейіпкерлер қосып, жаңа оқиға ой

12 слайд
Сабақтың мақсаты:  Мәтіннен көркемдегіш құралдардың қолданысын анықтайды. Мәтінге кейіпкерлер қосып, жаңа оқиға ойлап табады.

Кері байланыс «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы

13 слайд
Кері байланыс «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы

14 слайд

15 слайд