1 слайд
Алматы облысы Панфилов ауданының «Ж.Бусаков
атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын
орталығымен» КММ
«Керқұла атты Кендебай»
ертегісіҚазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Курушбаева Гүлдана Амантайқызы
5 – сынып қазақ әдебиеті
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Таза мінсіз асыл сөз...
2 слайд
Бағалау критерийлеріСабақтың мақсаты
Барлығы: Көркем шығармадағы кейіпкерлер мен іс – әрекеті арқылы образын
ашады
Басым бөлігі: Кейіпкерлер портреті мен іс – әрекетін, образын бейнелі сөздер
арқылы ашады
Кейбіреуі: Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс – әрекетін образдарды
салыстыру арқылы ашады Оқу мақсаты
5.Т/Ж3 (Түсіну және жауап беру). Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
-
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портретін табады
-
- Кейіпкерлер іс – әрекетін салыстырады
-
-Кейіпкерлер портреті мен іс – әрекеті арқылы образын ашады
3 слайд
Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты сөздік қор мен әдеби термин сөздер.
( Портрет, образ) Торсық шеке, пұл, жалақ ерін, мойны ырғайдай,
сирақтары шидей, өрім – өрім және т.б
Құндылықтарға баулу
«Мәңгілік Ел» идеясының алтыншы құндылығына сәйкес
ерлікке елжандылыққа, адамгершілікке баулу.
Пәнаралық байланыс
Тарих, қазақ тілі, көркем еңбек
Алдыңғы білім
Ертегіде шындық бар екенін біледі. “Керқұла атты Кендебай”
ертегісі батырлық ертегіге жататынын біледі
4 слайд
ЖЖ. 1-тапсырма «Бұл кім?» әдісі Ұйымдастыру кезеңі Амандасу. Көңіл – күйін анықтау.
Психологиялық ахуал қалыптастыру
“ Достық” шеңберін құрап оқушылар өз есімдеріне жағымды сын есім сөздерін қосып
айтады
Топқа бөлу “Атомдар мен молекулалар” әдісі
І топ «Аяз би”, ІІ топ «Толағай», ІІІ топ «Ертөстік».
Дескриптор
-Суреттегі бейне арқылы
оқушылар портреттегі
кейіпкердің атын атайды,
- Сипатта береді
ҚБ: “Шапалақ” әдісі Кейіпкерлердің суретін көрсетемін, оқушылар сурет арқылы мәтін
ішінен портретті табады.
5 слайд
ТЖ: 2-тапсырма Венн диаграммасы
Дескриптор
-Жағымды жағымсыз кейіпкерлерді
салыстарды
- Сөздік қорлары дамиды Кендебай мен Хан балаларының іс-әрекетін салыстырады
6 слайд
ТЖ: 3 -тапсырма Кестемен жұмыс
«Аяз би» тобы
«Толағай» тобы «Ертөстік» тобы
Кейіпк
ер
Ертегідегі
кейіпкерді
ң іс -
әрекеті Кейіпкердің
бойындағы
қасиеті Кейіпкер
образына
қатысты
көзқарас
Кендеб
ай Ай сайын
емес, күн
сайын өсті.
1. Аң аулап,
кедейлерді
қарық
қылыпты.
2.Мерген
3.Қара күш
иесі Ұқсағым келеді,
батыр болғым
келеді,
достарыма
көмектескім
келеді. Кейіп
кер Ертегідегі
кейіпкерді
ң іс -
әрекеті Кейіпкердің
бойындағы
қасиеті
Кейіпкер
образына
қатысты
көзқарас
Керқұ
ла ат Сағат сайын
емес, минут
сайын өсті.
Алты айдың
ішінде алты
кез ат
болды. 1.Жүйрік
2.Адал
3.Құтқарушы.
Осындай
тұлпарым
болса деп
армандаймын.
Мен де
Кендебай
сияқты
құланның
сүтімен
асырап,өсіргім
келеді. Кейіпке
р Ертегід
егі
кейіпке
рдің іс -
әрекеті Кейіпке
рдің
бойында
ғы
қасиеті Кейіпкер
образына
қатысты
көзқарас
Хан
мен
балала
ры Шыдам
сыз,
жауапке
ршілігі
төмен.Д
айынға
үйренге
н. 1.Жалқау
2.Ұйқыш
ыл
3.Құлықс
ыз Мен әлемде
ондай адамдар
болмаса екен
деймін. Барлық
адамдар
еңбекқор,
қиындыққа
төзімді болса
екен деймін.
Дескриптор
-Портрет пен маңызды әрекеттер негізінде
кейіпкер образына қатысты өз пікірін жазады
- Кейіпкердің ертегідегі маңызды әрекеттерін
өз бетінше анықтайды ҚБ: “Сэндвич”
стратегиясы Кейіпкердің ертегідегі ең маңызды әрекеттерін анықтаңыз.
Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты
қорытынды жасаңыз
7 слайд
Сабақта қолданған саралау әдістері
1-тапсырма. Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы
саралау «Сөздерді іздеу анықтамасы», «Бұл кім?» әдісін
қолданамын. Портретті сипаттау кезінде оқушылар әр түрлі
ресурстарға сүйене отырып және образдың ішкі, сыртқы
пішініне, мінез-құлқына, іс-әрекетіне өзіндік жеке ойын
білдіру арқылы жауап береді.
2-тапсырма. Тапсырма бойынша саралау
«Венн диаграммасы» әдісін пайдаландым. Салыстыру арқылы оқушылар кейіпкерлердің іс-әрекетін анықтайды.
3-тапсырма. Нәтиже немесе жауап бойынша
саралау . Топтық жұмыс арқылы орындалады. Әр
топ өз деңгейінде жауап беріп, нәтижесі әртүрлі
болады.
8 слайд
Ықшамсабақ
Сабақты жоспарлаудағы
әріптестерім мен
тренердің кері
байланысы Ықшам сабақты
жоспарлау тәсілдеріне
ықпал еткен Жоспарлау тәжірибесін
дамыту жоспарланады
Әріптестерімнің
тарапынан
ықшамсабақтарын берген
кезде оқытудың жаңа әдіс-
тәсілдерін қаншалықты
тиімді екенін байқадым.
Әріптестерімнің
арқасында түсінбеген
жерлерімді толықтырып
отырдым.
Тренер тарапынан оқу
мақсаты, сабақ мақсаты
бір-бірімен тығыз
байланыста болатынын,
қысқа мерзімді
жоспардың сәтті болуы
үшін тиімді әдістердің
алуандылығымен,
қалыптастырушы бағалау
түрлерімен таныстым . Әріптестермен
жұптық жұмыстар
кезінде пікірлесе
отырып, белсенді оқу
тәсілдерін дұрыс
таңдауға пайдасын
тигізеді.
Проблемалық
сұрақтарға топта
айтылым, тыңдалым
дағдылары
қалыптасатындығына
көз жеткіздім. Сабақта көптеген
жаттығу түрлерін
жоспарлау; Оқу
үдерісінде белсенді
оқу әдіс – тәсілдерді
тиімді пайдалануды;
Курста алған білімімді
өз тәжірибемде
қолданамын.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз