Материалдар / Ашық сабақ "Керқұла атты Кендебай" 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Керқұла атты Кендебай" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2020
305
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Алматы облысы Панфилов ауданының «Ж.Бусаков атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ «Керқұла атты

1 слайд
Алматы облысы Панфилов ауданының «Ж.Бусаков атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ «Керқұла атты Кендебай» ертегісіҚазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Курушбаева Гүлдана Амантайқызы 5 – сынып қазақ әдебиеті Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Таза мінсіз асыл сөз...

Бағалау критерийлеріСабақтың мақсаты Барлығы: Көркем шығармадағы кейіпкерлер мен іс – әрекеті арқылы образын ашады Басым бөлі

2 слайд
Бағалау критерийлеріСабақтың мақсаты Барлығы: Көркем шығармадағы кейіпкерлер мен іс – әрекеті арқылы образын ашады Басым бөлігі: Кейіпкерлер портреті мен іс – әрекетін, образын бейнелі сөздер арқылы ашады Кейбіреуі: Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс – әрекетін образдарды салыстыру арқылы ашады Оқу мақсаты 5.Т/Ж3 (Түсіну және жауап беру). Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу - Көркем шығармадағы кейіпкерлер портретін табады - - Кейіпкерлер іс – әрекетін салыстырады - -Кейіпкерлер портреті мен іс – әрекеті арқылы образын ашады

Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен әдеби термин сөздер. ( Портрет, образ) Торсық шеке, пұл, жалақ ерін, мойны ырғай

3 слайд
Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен әдеби термин сөздер. ( Портрет, образ) Торсық шеке, пұл, жалақ ерін, мойны ырғайдай, сирақтары шидей, өрім – өрім және т.б Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» идеясының алтыншы құндылығына сәйкес ерлікке елжандылыққа, адамгершілікке баулу. Пәнаралық байланыс Тарих, қазақ тілі, көркем еңбек Алдыңғы білім Ертегіде шындық бар екенін біледі. “Керқұла атты Кендебай” ертегісі батырлық ертегіге жататынын біледі

ЖЖ. 1-тапсырма «Бұл кім?» әдісі Ұйымдастыру кезеңі Амандасу. Көңіл – күйін анықтау. Психологиялық ахуал қалыптастыру “ Достық

4 слайд
ЖЖ. 1-тапсырма «Бұл кім?» әдісі Ұйымдастыру кезеңі Амандасу. Көңіл – күйін анықтау. Психологиялық ахуал қалыптастыру “ Достық” шеңберін құрап оқушылар өз есімдеріне жағымды сын есім сөздерін қосып айтады Топқа бөлу “Атомдар мен молекулалар” әдісі І топ «Аяз би”, ІІ топ «Толағай», ІІІ топ «Ертөстік». Дескриптор -Суреттегі бейне арқылы оқушылар портреттегі кейіпкердің атын атайды, - Сипатта береді ҚБ: “Шапалақ” әдісі Кейіпкерлердің суретін көрсетемін, оқушылар сурет арқылы мәтін ішінен портретті табады.

ТЖ: 2-тапсырма Венн диаграммасы Дескриптор -Жағымды жағымсыз кейіпкерлерді салыстарды - Сөздік қорлары дамиды Кендебай мен Х

5 слайд
ТЖ: 2-тапсырма Венн диаграммасы Дескриптор -Жағымды жағымсыз кейіпкерлерді салыстарды - Сөздік қорлары дамиды Кендебай мен Хан балаларының іс-әрекетін салыстырады

ТЖ: 3 -тапсырма Кестемен жұмыс «Аяз би» тобы «Толағай» тобы «Ертөстік» тобы Кейіпк ер Ертегідегі кейіпкерді ң іс - әре

6 слайд
ТЖ: 3 -тапсырма Кестемен жұмыс «Аяз би» тобы «Толағай» тобы «Ертөстік» тобы Кейіпк ер       Ертегідегі кейіпкерді ң іс - әрекеті Кейіпкердің бойындағы қасиеті Кейіпкер образына қатысты көзқарас Кендеб ай Ай сайын емес, күн сайын өсті. 1. Аң аулап, кедейлерді қарық қылыпты. 2.Мерген 3.Қара күш иесі Ұқсағым келеді, батыр болғым келеді, достарыма көмектескім келеді. Кейіп кер Ертегідегі кейіпкерді ң іс - әрекеті Кейіпкердің бойындағы қасиеті   Кейіпкер образына қатысты көзқарас Керқұ ла ат Сағат сайын емес, минут сайын өсті. Алты айдың ішінде алты кез ат болды. 1.Жүйрік 2.Адал 3.Құтқарушы.   Осындай тұлпарым болса деп армандаймын. Мен де Кендебай сияқты құланның сүтімен асырап,өсіргім келеді. Кейіпке р Ертегід егі кейіпке рдің іс - әрекеті Кейіпке рдің бойында ғы қасиеті Кейіпкер образына қатысты көзқарас Хан мен балала ры Шыдам сыз, жауапке ршілігі төмен.Д айынға үйренге н. 1.Жалқау 2.Ұйқыш ыл 3.Құлықс ыз Мен әлемде ондай адамдар болмаса екен деймін. Барлық адамдар еңбекқор, қиындыққа төзімді болса екен деймін. Дескриптор -Портрет пен маңызды әрекеттер негізінде кейіпкер образына қатысты өз пікірін жазады - Кейіпкердің ертегідегі маңызды әрекеттерін өз бетінше анықтайды ҚБ: “Сэндвич” стратегиясы Кейіпкердің ертегідегі ең маңызды әрекеттерін анықтаңыз. Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты қорытынды жасаңыз

Сабақта қолданған саралау әдістері 1-тапсырма. Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау «Сөздерді іздеу анықтамасы», «Бұл

7 слайд
Сабақта қолданған саралау әдістері 1-тапсырма. Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау «Сөздерді іздеу анықтамасы», «Бұл кім?» әдісін қолданамын. Портретті сипаттау кезінде оқушылар әр түрлі ресурстарға сүйене отырып және образдың ішкі, сыртқы пішініне, мінез-құлқына, іс-әрекетіне өзіндік жеке ойын білдіру арқылы жауап береді. 2-тапсырма. Тапсырма бойынша саралау «Венн диаграммасы» әдісін пайдаландым. Салыстыру арқылы оқушылар кейіпкерлердің іс-әрекетін анықтайды.   3-тапсырма. Нәтиже немесе жауап бойынша саралау . Топтық жұмыс арқылы орындалады. Әр топ өз деңгейінде жауап беріп, нәтижесі әртүрлі болады.  

Ықшамсабақ Сабақты жоспарлаудағы әріптестерім мен тренердің кері байланысы Ықшам сабақты жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен

8 слайд
Ықшамсабақ Сабақты жоспарлаудағы әріптестерім мен тренердің кері байланысы Ықшам сабақты жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен Жоспарлау тәжірибесін дамыту жоспарланады Әріптестерімнің тарапынан ықшамсабақтарын берген кезде оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін қаншалықты тиімді екенін байқадым. Әріптестерімнің арқасында түсінбеген жерлерімді толықтырып отырдым. Тренер тарапынан оқу мақсаты, сабақ мақсаты бір-бірімен тығыз байланыста болатынын, қысқа мерзімді жоспардың сәтті болуы үшін тиімді әдістердің алуандылығымен, қалыптастырушы бағалау түрлерімен таныстым . Әріптестермен жұптық жұмыстар кезінде пікірлесе отырып, белсенді оқу тәсілдерін дұрыс таңдауға пайдасын тигізеді. Проблемалық сұрақтарға топта айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасатындығына көз жеткіздім. Сабақта көптеген жаттығу түрлерін жоспарлау; Оқу үдерісінде белсенді оқу әдіс – тәсілдерді тиімді пайдалануды; Курста алған білімімді өз тәжірибемде қолданамын.