Материалдар / Ашық сабақ Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
792
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу

1 слайд
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу

1-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқушылардың өзіне деген сенімділіктерін арттыру үшін топтық білімді жинақтау,

2 слайд
1-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқушылардың өзіне деген сенімділіктерін арттыру үшін топтық білімді жинақтау, ынтымақтаса жұмыс жасай отырып өз ойларын еркін, дәлелді түрде жеткізе білуге ықпал ету мақсатында топта тапсырманы алдымен жеке, жұппен, соңында топпен бірлесіп орындайды. № 266 (1;2;) – өз беттерімен

«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өз-өздерін бағалайды. Қызыл - түсінбеймін, сары- с

3 слайд
«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өз-өздерін бағалайды. Қызыл - түсінбеймін, сары- сұрағым бар, жасыл - барлығы түсінікті

2-тапсырма: «Кейс» әдісі арқылы оқушылар бойында жаңа қасиеттер мен іскерлікті қалыптастыру, әртүрлі проблемаларды талдау және

4 слайд
2-тапсырма: «Кейс» әдісі арқылы оқушылар бойында жаңа қасиеттер мен іскерлікті қалыптастыру, әртүрлі проблемаларды талдау және оны шеше білу қабілеттері шыңдау мақсатында тиімді тәсілді таңдай отырып шығарады. № 267 (1;3)- жұптасып;

Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты қолдау көрсету.

5 слайд
Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты қолдау көрсету.

3-тапсырма. топтық жұмыс. «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы іске асады. Айырмашылығын анықтап, жауаптарын дәлелдейді. №

6 слайд
3-тапсырма. топтық жұмыс. «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы іске асады. Айырмашылығын анықтап, жауаптарын дәлелдейді. № 264(2) –І топқа; № 265(1)-ІІ-топқа; № 265(2) – ІІ-топқа

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы өзгені бағалау арқылы өзінде жоқты табу немесе өзгенің жетістігі арқылы өз кемшілігін т

7 слайд
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы өзгені бағалау арқылы өзінде жоқты табу немесе өзгенің жетістігі арқылы өз кемшілігін тауып оны түзетуге бағыттау мақсатында білімдерін жетілдіреді .

4-тапсырма: «Ой жалғау» әдісін алу себебім, мұнда ең бастысы оқушылар идеялардың көптігі, олардың еркін жағдайда айтылуын, о

8 слайд
4-тапсырма: «Ой жалғау» әдісін алу себебім, мұнда ең бастысы оқушылар идеялардың көптігі, олардың еркін жағдайда айтылуын, ойындағыларын еш күмәнданбай есеп шығаруда қолдану. №267

Сергіту сәті: 2 –таблица

9 слайд
Сергіту сәті: 2 –таблица  

2. Айнымалысы дәрежеде тұратын теңдеу қандай теңдеу деп аталады ? Дәреженің соңғы цифрын анықтау кестесі 1 2 3 4

10 слайд
2. Айнымалысы дәрежеде тұратын теңдеу қандай теңдеу деп аталады ? Дәреженің соңғы цифрын анықтау кестесі 1 2 3 4 5 6 7 8 2 2 4 8 ..6 ..2 ..4 ..8 ..6 3 3 9 ..7 ..1 ..3 ..9 ..7 ..1 4 4 ..6 ..4 ..6 ..4 ..6 ..4 ..6 7 7 ..9 ..3 ..1 ..7 ..9 ..3 ..1 8 8 ..4 ..2 ..6 ..8 ..4 ..2 ..6 9 9 ..1 ..9 ..1 ..9 ..1 ..9 ..1 Сұрақ -жауап арқылы диалогқа түсіру. 1. Дәрежеге шығару амалына қандай кері амал бар? nа

қызықты танымды; керек пайдалы; жақсы өнегелі «Шеринг» әдісі. Ой бөлісу. Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезек

11 слайд
қызықты танымды; керек пайдалы; жақсы өнегелі «Шеринг» әдісі. Ой бөлісу. Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек Рефлексия: қызықты танымды керек пайдалы жақсы өнегелі

Назарларыңызға рахмет!

12 слайд
Назарларыңызға рахмет!