1 слайд
ТІРЕК СӨЗДЕР
Тарихи шындық, Абай,
эпопея, «Қараш-қараш»,
Көксерек, «Еңлік –Кебек»,
абайтану, үлгі-өнеге,
аудармашы, ғалым
2 слайд
Тақырыбы: М.Әуезов өмірі,
шығармашылығы
•
Мақсаты:М. Әуезовтың өнегелі өмірімен
танысу,шығармашылығына шолу жасау,
әр жанрдағы еңбектері арқылы қазақ
әдебиетіне қосқан үлесін анықтау
Абайды Абай еткен Мұхтар ғана,
Мұхтарды Мұхтар еткен Абай дана.
Қалайша бас имессің оған, сірә.
3 слайд
610
29 5 7
4 3
8 1
4 слайд
1 •
М.Әуезовтың шыққан тегі
2. •
Білім алған ордалары
3 •
Алғашқы әңгімелері
4 •
Драма жанрының кесек қаламгері
5 •
« Еңлік-Кебек» трагедиясы
6 •
«Абай жол» роман –эпопеясының жазылу тарихы
7 •
Шебер аудармашы
8 •
Ғұлама ғалым
9 •
Әдебиет теориясы: тарихи шындық,көркем шындық,эпопея
10 •
Эпопеяның әлемді шарлауы
5 слайд
2 .Жылнамалар
кестесі1.«Түртіп алу»
- + 3.Қарасөзбен
жырлайын ...
5.Диалог4.Тірек
сызба 6.Фишбоун
7.Полиглот 8. «1 тезис,
3 дәлел» 9. Сөздікпен
жұмыс
10. GROW ӘДІСІ
6 слайд
Тест
Ашық
сұрақтар
«6
неліктен»?
7 слайд
Тарихи тұлғамен кездесу
Тарихи
тұлға Кездескенде
қолданатын
сөз
тіркестерің? Не жайлы
сөйлесемін? Нәтиже
М.Әуезов
8 слайд
9 слайд
«ДИАМАНТА»
1,7 – жолдары – антоним-зат есімдер;
2 – бірінші зат есімге екі сын есім;
3 – бірінші зат есімге үш етістік;
4 – зат есімді екі сөз тіркесі;
5 – екінші зат есімге үш етістік;
6 – екінші зат есімге екі сын есім; «Әуезов үлкен гуманист адам еді. Ол өз халқын, оның биік мәдениетін
шексіз сүйетін. өзге халықтың әдебиетін өз халқының әдебиетіндей, терең
түсініп, оны құрмет тұтып, үнемі қошеметтеп отыратын».
Александр Корнейчук
10 слайд
Үйге тапсырма: М.Әуезовтың
көркем шығармалары
жазылған жылдары бойынша
кесте құрастыру
11 слайд
Кері байланыс
1.Менің ойым……………….
2.Сабақтың мәні мынада: ...
3.Мысал келтірсем ...
4.Ойымды әсерлі жеткізу үшін
мына метафораны қолданамын… ……
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз