Материалдар / Ашық сабақ Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету.

Материал туралы қысқаша түсінік
дене шынықтыру пәні мұғаліміне керек дайын сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2019
622
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
5 сыныпқа арналған сабақтың қысқа мерзімді жоспары 5.3.4.4. Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасы

1 слайд
5 сыныпқа арналған сабақтың қысқа мерзімді жоспары 5.3.4.4. Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу Сабақтың тақырыбы: Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету. Оқу мақсатыСтепногорск қаласы. Бестөбе кенті. Бестөбе № 1 орта мектебі Дене шынықтыру мұғалімі: Ахметова Гульнур Кошарбаевна

Қауіпсіздік ережесін сақтап, қысқа қашықтық қа жүгіру техникасын үйрету у Төменгі сөреден шығуға үйрету 60 м қашықтыққ

2 слайд
Қауіпсіздік ережесін сақтап, қысқа қашықтық қа жүгіру техникасын үйрету у Төменгі сөреден шығуға үйрету 60 м қашықтыққа жүгіру техникасын орындап, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын меңгеру 2 31Осы сабақ тақырыбын , оқу мақсатына байланысты саралап сабақ мақсаттарын құрдым Сыныпты шартты түрде үш топқа бөлемін Сабақ мақсаттары .Қауіпсіздік ережесін сақтап, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйренді. 2.Төменгі сөреден шығуға үйренді. 3.60 м қашықтыққа жүгіру техникасын орынап, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын меңгердіБағалау критерийі

Ойын әдісі Қатысушының белсенді болуы Топта жүргізілген түрлі әрекеттерге қатысты мотивация, эмоциялылық өседі. Оқушыны көшбас

3 слайд
Ойын әдісі Қатысушының белсенді болуы Топта жүргізілген түрлі әрекеттерге қатысты мотивация, эмоциялылық өседі. Оқушыны көшбасшылыққа үйретеді Өзара сенімі қалыптатырып және бірлескен әрекеттерге үйлесімді қол жеткізу Фронталдық әдіс Ағылым әдісі Ойын әдісі Белсенді оқыту әдістері

Сабақ барысы Дайындық бөлімі (Б) Фронталдық әдіс  1. Сапқа тұру, кезекші мәліметін тыңдау, сәлемдесу, түгендеу, сабақтың мазм

4 слайд
Сабақ барысы Дайындық бөлімі (Б) Фронталдық әдіс  1. Сапқа тұру, кезекші мәліметін тыңдау, сәлемдесу, түгендеу, сабақтың мазмұнын қысқаша түсіндіру. 2. Саптағы бұрылу жаттығулары: 3. Жүру жаттығулары:  Дескриптор:  Жаттығуларды жасай алады. Негізгі бөлімге дайын  (ҚБ(қалыптастырушы бағалау) Мұғалім ауызша ынталандырып, бағалайды, көмектеседі, көрсетеді, қабілеті жоғары оқушылар қабілеті төменгі оқушыларға көмектеседі

Сабақтың ортасы 1. Ағылым әдісі (Ж) осы мақсатқа жету үшін Қауіпсіздік ережесін сақтап, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын ү

5 слайд
Сабақтың ортасы 1. Ағылым әдісі (Ж) осы мақсатқа жету үшін Қауіпсіздік ережесін сақтап, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету .  Тапсырма: саралау әдісі арқылы (қабілеті төмен оқушыларға)  1.Төменгі сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам жасап алып қолды сөре сызығынын үстіне қойуды уйрету.  2.итеретін аяқты алдынғы ұшына қойып, итермейтін аяқтын тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрауды көрсету.  3. Бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұруды уйрету.  Дескриптор  1.Төменгі сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам жасап алып қолды сөре сызығынын үстіне қойуды уйренді.  2.итеретін аяқты алдынғы ұшына қойып, итермейтін аяқтын тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрауды көрсетті.  3. Бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұруды уйренді  Бағалау критерийлері  1.Қауіпсіздік ережесін сақтап, қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйренді  (КБ) Мұғлім бағалайды  Бағалау критерийлері Өте жақсы жақсы Қанағат Төменгі сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам жасап алып қолды сөре сызығынын үстіне қойуды уйренді. + + итеретін аяқты алдынғы ұшына қойып, итермейтін аяқтын тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрауды көрсетті. + + Бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұруды уйренді + +

Сабақтың ортасы 1. Ағылым әдісі (ЖЖ) осы мақсатқа жету үшін  Төменгі сөреден шығуға үйрету  Тапсырма(қабілеті орташа оқушылар

6 слайд
Сабақтың ортасы 1. Ағылым әдісі (ЖЖ) осы мақсатқа жету үшін  Төменгі сөреден шығуға үйрету  Тапсырма(қабілеті орташа оқушыларға)  1. «сөреге» деген бұйрықта сөреге тұрғызу.  2. «дайындал» деген бұйрықта көтерілу.  3.«жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып белгіленген жерге дейін максимальды қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту.  Дескриптор  1. «сөреге» деген бұйрықта сөреге тұрады.  2. «дайындал» деген бұйрықта көтеріледі.  3.«жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып белгіленген жерге дейін максимальды қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өтеді.  Бағалау критерийлері  Төменгі сөреден шығуға үйренді.  ( КБ)Кретериалды бағалау) Бірін-бірі бағалайды Бағалау критерийлері Өте жақсы жақсы Қанағат «сөреге» деген бұйрықта сөреге тұрады. + + «дайындал» деген бұйрықта көтеріледі. + + «жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып белгіленген жерге дейін жүгіреді + +

Сабақтың ортасы Ойын әдісі(Т) осы мақсатқа жету үшін  60 м қашықтыққа жүгіру техникасын орынап,  қысқа қашықтыққа жүгіру тех

7 слайд
Сабақтың ортасы Ойын әдісі(Т) осы мақсатқа жету үшін  60 м қашықтыққа жүгіру техникасын орынап,  қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын меңгеру  Тапсырма(қабілеттері жоғары оқушыларға)  1.Төменгі сөреден шығудың техникасын көрсетіңіз  2. Қауіпсіздік техникасын сипаттаңыз.  3.Берілген команданы орындап, 60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіріңіз  Дескриптор  1.төменгі сөреден шығу техникасын көрсетеді;  2.берілген командаларды орындайды;  3.60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіреді  Бағалау критерийлері  60 м қашықтыққа жүгіру техникасын орынап,  қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын меңгерді  (КБ) Бірін-бірі бағалайды Бағалау критерийлері Өте жақсы жақсы Қанағ ат төменгі сөреден шығу техникасын көрсетеді; + + берілген командаларды орындайды; + + 60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіреді + +

Саралауды үш түр бойынша жоспарладым:  Мақсат  Тапсырма  Қолдау Саралау жүзеге асырылды. а ) физиологиялық сипаттамаларға

8 слайд
Саралауды үш түр бойынша жоспарладым:  Мақсат  Тапсырма  Қолдау Саралау жүзеге асырылды. а ) физиологиялық сипаттамаларға: - ұлдар жүктемесі жоғары болады - қыздар жүктемесі томен болады б) физикалық қабілеттерге: - күрделі жаттығулар жасау арқылы оқушылар өздерінің деңгейлерін көтереді. - мүмкіндіктері шектеулі оқушыларга қабілеті жоғары оқушылар қолдау көрсету.

Сабақтың аяқталуы Тақырыпты бекіту :  Тыныс алу жаттығулары..  Үйге тапсырма беру Рефлексия: Білім ағаш Толық меңгер

9 слайд
Сабақтың аяқталуы Тақырыпты бекіту :  Тыныс алу жаттығулары..  Үйге тапсырма беру Рефлексия: Білім ағаш Толық меңгердім ЖАРТЫЛА Й МЕҢГЕРДІ М МҮЛДЕМ МЕҢГЕРЕ АЛМАДЫМ

НАЗАРЛАРЫҢЫ ЗҒА РАХМЕТ

10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫ ЗҒА РАХМЕТ