Материалдар / Ашық сабақ Санды 10-ға, 100-ге, 1000-ға көбейту және бөлу 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Санды 10-ға, 100-ге, 1000-ға көбейту және бөлу 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар, сабақтың барлық кезеңдері көрсетілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2019
459
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН АШЫҚ САБА Қ Бастауыш сынып мұғалімі Тоқбаева Г

1 слайд
МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН АШЫҚ САБА Қ Бастауыш сынып мұғалімі Тоқбаева Г

Сабақтың мақсаты мен Сабақтың мақсаты мен міндеттеріміндеттері Сандарды 10-ға, 100-ге, 1000-ға көбейту м

2 слайд
Сабақтың мақсаты мен Сабақтың мақсаты мен міндеттеріміндеттері Сандарды 10-ға, 100-ге, 1000-ға көбейту мен бөлудің тәсілдерін үйрету, білім, білік, дағдыларын қалыптастыру. Ойлау, есте сақтау, есептеу қабілеттерін дамыту. Оқушыларды тапқырлыққа, еңбекшілдікке, бірлікке тәрбиелеу.

Бүгін күн қандай тамаша, Күн күліп тұр жараса. Бізге

3 слайд
                                                                        Бүгін күн қандай тамаша, Күн күліп тұр жараса. Бізге келген қонақтарға Сәлем бердік жарыса

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Армысың, ару күн! Армысың, жақсы дос! Бос өтпей әрбір күн Білімге білім қос.

4 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Армысың, ару күн! Армысың, жақсы дос! Бос өтпей әрбір күн Білімге білім қос.

Топ ережесі: Бірін-бірі тыңдау Бірлесіп шешу Өзара көмек көрсету

5 слайд
Топ ережесі: Бірін-бірі тыңдау Бірлесіп шешу Өзара көмек көрсету Ойды ашық айту Тыныштықты сақтау Уақытты үнемдеу

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ 1. Білім ордасы не? 2. Тәуліктің үштен бір бөлігі неше сағатқа тең? 3. Оңынан да , солынан да бірдей оқылат

6 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ 1. Білім ордасы не? 2. Тәуліктің үштен бір бөлігі неше сағатқа тең? 3. Оңынан да , солынан да бірдей оқылатын, жазылатын сандар қайсы? 4. 9-дан 100-ге дейінгі сандарда қанша 9 саны кездеседі? 5. Ойлаған санға 119-ды қосқанда 800 шықты. Ойлаған санды тап. 6. 5 тоннаның екіден бір бөлігінде қанша килограмм бар? 7. 1000теңгенің 711 теңгесіне сауда жасасаң, қанша теңгең қалады? 8. 1килограмм алма 360 теңге тұрса, 3кг алма қанша тұрады? 9. Ұшақтың жылдамдығы 850км. Ол 3сағатта неше км ұшады?

ІІ Үй тапсырмас ы 116-бет № 8 тапсырманың орындалуы тексеріледі 900: 3 *2 (900+100) :2 (8000-400) :4 (900-100) *2 900

7 слайд
ІІ Үй тапсырмас ы 116-бет № 8 тапсырманың орындалуы тексеріледі 900: 3 *2 (900+100) :2 (8000-400) :4 (900-100) *2 900: (3 *2 ) 900 + 100 :2 8000- 400:4 900 – 100 *2

4. Қорытынды4. Қорытынды БекітуБекіту33 . . Жаңа сабақЖаңа сабақ 5. Бағалау6.Үйге тапсырма

8 слайд
4. Қорытынды4. Қорытынды БекітуБекіту33 . . Жаңа сабақЖаңа сабақ 5. Бағалау6.Үйге тапсырма

Артқа

9 слайд
Артқа

А) ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС 116-118 БЕТ № 1 (а) Ауызша есептеу. Мысалдарды және нәтижелерді салыстыр: 2*10 23*1

10 слайд
А) ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС 116-118 БЕТ № 1 (а) Ауызша есептеу. Мысалдарды және нәтижелерді салыстыр: 2*10 23*10 234*10 (І топ) 2*100 23*100 234*100 (ІІтоп) 2*1000 23*1000 234*1000 (ІІтоп) Кез келген санды 10, 100, 1000 сандарына көбейту үшін не істеу керек?

(ә) Әр бағандағы мысалдарды және нәтижелерді салыстыр 20:10 230:10 2340:10 ( I топ) 200:100 2300:100 23400:10

11 слайд
(ә) Әр бағандағы мысалдарды және нәтижелерді салыстыр 20:10 230:10 2340:10 ( I топ) 200:100 2300:100 23400:100 ( II топ) 2000:1000 23000:1000 234000:1000 ( III топ) Санды 10, 100, 1000 сандарына бөлу үшін не істеу керек?

№ 2 (а) Қандай сандарды 10-ға қалдықсыз бөлуге болады? 100-ге ше? 1000-ға ше? Мысалдар келтір. (ә) 98 санын 10-ға

12 слайд
№ 2 (а) Қандай сандарды 10-ға қалдықсыз бөлуге болады? 100-ге ше? 1000-ға ше? Мысалдар келтір. (ә) 98 санын 10-ға қалдықсыз бөлуге бола ма? Неліктен? б)987 санын 100-ге қалдықсыз бөлуге бола ма? Неліктен?

Дәптермен жұмыс: Күннің ретін және айды жазу. № 3. Тақтамен жұмыс. Мына сандардың ішінен 10-ға қалдықсыз б

13 слайд
Дәптермен жұмыс: Күннің ретін және айды жазу. № 3. Тақтамен жұмыс. Мына сандардың ішінен 10-ға қалдықсыз бөлінетіндерін – бірінші бағанға, ал 100-ге қалдықсыз бөлінетіндерін – екінші бағанға, 1000-ға қалдықсыз бөлінетіндерін – үшінші бағанға теріп жазыңдар: 3784, 3780. 3700, 3000, 4873, 4870, 4800. 4000.

№ 4. «Алтын көмбе» ойыны. 20 30 10 10 3020

14 слайд
№ 4. «Алтын көмбе» ойыны. 20 30 10 10 3020

(Көңілді күн) Музыкамен би жаттығуларын жасау

15 слайд
(Көңілді күн) Музыкамен би жаттығуларын жасау

№ 5 Әрбір бөлінгіште бөліндінің мәнін білдіретін цифрлардың астын сыз: 359:10 647:100 12894:1000

16 слайд
№ 5 Әрбір бөлінгіште бөліндінің мәнін білдіретін цифрлардың астын сыз: 359:10 647:100 12894:1000 72:10 4389:100 8536:1000 Мына сұрақтарға жауап бер: Санды 10-ға бөлгенде бөлінгіштің қай цифры қалдықты көрсетеді? 100-ге бөлгенде ше? 1000-ға бөлгенде ше?

№ 6 Есепті шығар: Бірдей бес орамда 360 м. шыт, ал бірдей үш орамда 108 м сәтен бар. Бір орамдағы

17 слайд
№ 6 Есепті шығар: Бірдей бес орамда 360 м. шыт, ал бірдей үш орамда 108 м сәтен бар. Бір орамдағы шыт сәтеннен неше метр артық? Бір орамдағы сәтен шыттан неше есе кем? Бірдей 5 орамда- 360 м шыт -? артық Бірдей 3 орамда – 108 м сәтен -? есе кем

№ 9 Өрнек түрінде жаз және мәнін тап: а) 860 және 160 сандарының айырмасын 8 есе арттыру; ә) 90 және 5 сандарының

18 слайд
№ 9 Өрнек түрінде жаз және мәнін тап: а) 860 және 160 сандарының айырмасын 8 есе арттыру; ә) 90 және 5 сандарының көбейтіндісінен 370-ті азайту; б) 1000-ның 2-ге бөліндісін 120-ға арттырып, қосындыны 2 есе кеміту;

1-топтың тапсырмасы оқулықтың 118-бетінде 2-топқа: Ануарда 20 кәмпит бар.Ол кәмпиттерді қарындасына 2-е

19 слайд
1-топтың тапсырмасы оқулықтың 118-бетінде 2-топқа: Ануарда 20 кәмпит бар.Ол кәмпиттерді қарындасына 2-еуі артық тиетіндей етіп бөлгісі келді. Әнуар кәмпиттерді қалай бөлуі тиіс? 3-топқа: Үш дос бала үстелде жатқан жаңғақтарды қалай бөлісуді ойластырды. Серік айтты: «Егер әрқайсымыз 8 жаңғақтан алсақ, екеуі артылып қалады, ал егер 9жаңғақтан алсақ, 1 жаңғақ жетпей қалады» Үстелде неше жаңғақ жатыр? ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМА

САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ  Бүгінгі сабағымыздан не үйрендіңдер?  Қандай ой түйдіңдер?  Сабақ сендерге ұнады ма?  Кері ба

20 слайд
САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ  Бүгінгі сабағымыздан не үйрендіңдер?  Қандай ой түйдіңдер?  Сабақ сендерге ұнады ма?  Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек» (Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазып, тақтаға іледі)  Топтың атына және математикаға байланысты қандай мақал, өлең, нақыл сөздер білесіңдер? (постер құруға да болады)

21 слайд

22 слайд

23 слайд

48:10

24 слайд
48:10

76:10

25 слайд
76:10

438:10

26 слайд
438:10

756:10

27 слайд
756:10

4839:100

28 слайд
4839:100

7658:1000

29 слайд
7658:1000