Материалдар / Ашық сабақ Сулеева Гаухар №29
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Сулеева Гаухар №29

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға, тәжірибе алмасу, әдіс тәсілдерімен алмасу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қырқүйек 2019
290
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Дүниетану 1 сынып Отбасындағы мерекелерСабақ тақырыбы: № 29 А.Тұяқбаев мектебі Бастауыш сынып м ұғалімі : Сүлеева Гаухар Б

1 слайд
Дүниетану 1 сынып Отбасындағы мерекелерСабақ тақырыбы: № 29 А.Тұяқбаев мектебі Бастауыш сынып м ұғалімі : Сүлеева Гаухар Басымбековна

1.1.6.1 Отбасындағы мерекелердің бірін сипаттау МақсатыМақсаты Сабақ мақсаттары SMART Барлық оқушылар: Оқушылардың көп

2 слайд
1.1.6.1 Отбасындағы мерекелердің бірін сипаттау МақсатыМақсаты Сабақ мақсаттары SMART Барлық оқушылар: Оқушылардың көпшілігі: Кейбір оқушылар: Отбасында тойланатын мерекелерді атайды . Отбасындағы болатын мерекелерді ажыратады . Отбасылық мерекені сипаттайды . Мерекені өткізуді жоспарлай алады..

Белсенді оқу әдістері Сабақтың басы Ұймдастыстыру кезеңінде шаттық шеңберге тұрғызып “ мен қалайтын сыйлық ” әдісі оқушылар өз

3 слайд
Белсенді оқу әдістері Сабақтың басы Ұймдастыстыру кезеңінде шаттық шеңберге тұрғызып “ мен қалайтын сыйлық ” әдісі оқушылар өздерінің қалайтын сыйлықтарын айту арқылы психологиялық ахуал туғызды.” мозайка ”әдісін қолдана отырып суреттер арқылы топқа бөлдім блум таксаномиясы негізінде ашық сұрақтарды қоя отырып бастапқы білімдерін еске түсіріп алдық. Бастапқы білім: Оқушылардың бойында отбасылық мерекелер туралы түсінік қалыптасқан Сабақтың ортасы Тақырыпты ашу мақсатында”сурет сыры” әдісін қолдандым Мақсаты:Бұл тапсырманы орындауда балалардың жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету дағдылары қалыптасады . 1 . Тапсырма: « Сурет сыры» әдісі (ЖЖ) - Суретте қандай мереке бейнеленген? Әңгімеле. - Саған отбасыңдағы қандай мереке ерекше ұнайды? - Сенің отбасыңда қандай мерекелер болады? - отбасыңда бұл мереке қалай тойла нады ?1 . Тапсырма: « Сурет сыры» әдісі (ЖЖ) - Суретте қандай мереке бейнеленген? Әңгімеле. - Саған отбасыңдағы қандай мереке ерекше ұнайды? - Сенің отбасыңда қандай мерекелер болады? - отбасыңда бұл мереке қалай тойла нады ?

Саралау білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып,қажеттіліктерін қанағаттандыратын тапсырмалар беру. Тапсырма • Жұп

4 слайд
Саралау білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып,қажеттіліктерін қанағаттандыратын тапсырмалар беру. Тапсырма • Жұптық жұмыс,білім алушылар топтық талқылауда бір-бірінің пікірлерін тыңдап, бүгінгі сабақтың негізгі мақсатын ашып жаңа сақты ашуға мүмкңндік береді. Дереккөздер Қарқын Дереккөздерге сүйене отырып, сурет бойынша мереке турлерін атайды,ажыратады,сипаттайды. • Барлық тапсырма барысында белсенді оқушылар жылдам жұмыс жасайды. Диалог және қолдау көрсету Дереккөздерге сүйене отырып, Мерекелердің атаулы күндерін атайды, талқылайды, хабарлайды. Диалог бойынша сұрақтар қоя отырып мұғаліммен оқушы, оқушымен оқушы бір-бірімен диалогқа түседі.Бір бірімен пікір алмасады. Бағалау үздіксіз жүріп отырады. Ауызша,жазбаша,графикал ық түрде бағалаймын. Саралау білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып,қажеттіліктерін қанағаттандыратын тапсырмалар беру.

Критериалды бағалау . Рефлекция Оқушылар топтық бағалау,жұптық бағалау,өзін-өзі бағалауды жүргізеді.Сабақта ”интервью” әдісі

5 слайд
Критериалды бағалау . Рефлекция Оқушылар топтық бағалау,жұптық бағалау,өзін-өзі бағалауды жүргізеді.Сабақта ”интервью” әдісі арқылы кері байланыс береді

6 слайд