Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы:Туады әр халықтың өз көсемі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ тақырыбы:Туады әр халықтың өз көсемі

Материал туралы қысқаша түсінік
9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2020
8828
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақ тақырыбы: Туады әр халықтың өз көсемі 9-сынып: қазақ әдебиеті Оқу мақсаты : 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығарма

1 слайд
Сабақ тақырыбы: Туады әр халықтың өз көсемі 9-сынып: қазақ әдебиеті Оқу мақсаты : 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

Барлық оқушылар :Тарихи тұлғаларды анықтайды; Оқушылардың басым бөлігі : автор стиліне сүйенеді; Кейбір оқушылар: автор стилі

2 слайд
Барлық оқушылар :Тарихи тұлғаларды анықтайды; Оқушылардың басым бөлігі : автор стиліне сүйенеді; Кейбір оқушылар: автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. Сабақтың мақсаты:

 Жаңа тақырып бойынша түсіндірілген мысалдарды есінде сақтайды, таниды.  Ұсынылған мәтіндерді түсіндіреді, талдайды, мазмұны

3 слайд
 Жаңа тақырып бойынша түсіндірілген мысалдарды есінде сақтайды, таниды.  Ұсынылған мәтіндерді түсіндіреді, талдайды, мазмұнын айтады. Бағалау критерийлері:

 Оқушылар орындай алады :  Тарихи тұлғаларды біледі, сұрақтарға жауап береді, өзіндік пікір айта алады, талдау жасай ала

4 слайд
 Оқушылар орындай алады :  Тарихи тұлғаларды біледі, сұрақтарға жауап береді, өзіндік пікір айта алады, талдау жасай алады, автор стиліне сүйене отырып, мысал келтіре алады, шынайы өмірмен байланыстырып шығармашылық ойтолғау жаза алады. Тілдік мақсат:

«Ойлан,тап» әдісі Сұрақ: Бұл суреттердің арасында қандай байланыс бар деп ойлайсыңдар?

5 слайд
«Ойлан,тап» әдісі Сұрақ: Бұл суреттердің арасында қандай байланыс бар деп ойлайсыңдар?

 Тарихи тұлғаларды ата.  «Көсем»деген сөздің мағынасы.  Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті кім?  Тұңғыш Елбасымызд

6 слайд
 Тарихи тұлғаларды ата.  «Көсем»деген сөздің мағынасы.  Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті кім?  Тұңғыш Елбасымыздың «Нұрлы жолы» қазақтың қандай хандарының ізін жалғастырған? «Сұрақ-жауап» әдісі

Ұлы тұлғалардың Қазақ еліне,жеріне қосқан үлестері,еңбектері 19-ғасыр 20-ғасыр 21-ғасыр

7 слайд
Ұлы тұлғалардың Қазақ еліне,жеріне қосқан үлестері,еңбектері 19-ғасыр 20-ғасыр 21-ғасыр

 Тарихи тұлғаларды анықтайды;  автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. Дескриптор:

8 слайд
 Тарихи тұлғаларды анықтайды;  автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. Дескриптор:

 Әрбір адам үшін ең асыл қазына- отанын, туған елін сүю. Халық батыры Бауыржан Момышұлы былай деген екен: «Біздің тар

9 слайд
 Әрбір адам үшін ең асыл қазына- отанын, туған елін сүю. Халық батыры Бауыржан Момышұлы былай деген екен: «Біздің тарихымыз батырға бай тарих, халқымыз батырлықты биік дәріптеп, азаматтық пен кісіліктің символы, үлгісі санаған. Батырлық , ерлік деген ұрпақтан ұрпаққа ата дәстүр болып қала бермек. Өткенін білмеген, тәлім — тәрбие, ғибрат алмаған халықтың ұрпағы — тұл, келешегі тұрлаусыз. Біздің қазақ халқы — батыр халық».Қазақ халқын құрып кету қаупінен сақтап қалған, жерін жауға бермей, ұлан байтақ өлкесін қазақ еліне мәңгі қоныс ету мақсатында жарғақ құлағы жастыққа тимей, елім деп еңіреп өткен хас батырлар қаншама десеңізші! Бұлардың ерлігі біздерге қашан да болса өнеге болмақ. Әрбір адам біздің мемлекетімізге, соның бай да даңқты тарихына, оның болашағына өзінің қатысты екенін мақтанышпен сезіне алатындай еңбек етуі қажет. Отаншылдық сезім ертеден қалыптасқан, ескірмейтін, мәңгілік, қасиетті ұғымды Отанға деген сүйіспеншілік, бойындағы бар күш – қуатын, ерік-жігерін Отан игілігі мен мүддесіне аямай жұмсау, туған жерін, қасиетті ана тілін, елдің әдет-ғұрпы мен салт-дәстүрін құрметтеу деп түсінемін. Әрбір адам бала кезінен « Қазақстан – менің Отаным, мен үшін жауапты екені сияқты мен де ол үшін жауаптымын» деген қарапайым ойды бойына сіңіріп өсуі тиіс емес пе? «Қазақстан- біздің ортақ үйіміз, біздің өзіміз де, біздің бабаларымыз да осы жерді мекен етеді. Егер біз өзіміздің өмірімізді ,туған жеріміздің қадірін білер болсақ, оны жасампаздықпен жаңғыртып, бой көрсеткен әрбір талшыбықты мәпелеп өсіріп отырмасақ, онда біз өзімізді нағыз патриот деп санай алмас едік.Ұстаздарымыз айтқандай адамгершілікті, тәрбиелі адам – кез келген мемлекеттің байлығы, әлеуметтік өмірдегі бейбітшілік пен мәдениеттіліктің кепілі.  Олай болса ең алдымен тілімізді, дінімізді, салт — дәстүрімізді білсек, тіл — қазақ болуымыз үшін, дін — адам болуымыз үшін, салт – дәстүр — ұлт болуымыз үшін қажет Менің елім-Мәңгілік ел! Мәтінмен жұмыс  

«Төрт сөйлем» әдісі Бірінші сөйлем: «Менің ойымша....» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны...түсіндіремін» Үшінші сөйлем: «Оны м

10 слайд
«Төрт сөйлем» әдісі Бірінші сөйлем: «Менің ойымша....» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны...түсіндіремін» Үшінші сөйлем: «Оны мен...деген деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты...деген қорытынды шешімге келдім»

 «Мен Президентім болсам,халыққа тигізер үлесім» атты шағын эссе жазу.  Кері байланыс: «Шығу парағы» толтыр Үйге тапсырма: Қы

11 слайд
 «Мен Президентім болсам,халыққа тигізер үлесім» атты шағын эссе жазу.  Кері байланыс: «Шығу парағы» толтыр Үйге тапсырма: Қызықты болды Бәрін түсіндім Қиын болды