1 слайд
Алматы облысы Карасай ауданы А.С.Пушкин
атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі : Домпанова Айгуль Шахмардановна. “ Адам жанның құпиясы”бөлімі
Т.Айбергенов “Сағыныш”
Барлық оқушылар:
Т.Айбергеновтың
“Сағыныш”өлеңінің мазмұнын
түсінеді,сұрақтарға жауап
береді,мәнерлеп оқи алады. Кейбір оқушылар:
өлең мәтініндегі
композициялық амалдарды
талдай
алады,шығармашылық эссе
жаза алады.Оқушылардың көпшілігі:
“Сағыныш” өлеңіне сюжеттік
композициялық талдау жасай алады .Түсіну және жауап беру. 9.1. 1 .1 -әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау:
Анализ және интерпретация. 9.2. 1 .1 -эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі
композициялық амалдарды талдау Оқу мақсаты
Сабақ мақсаты
Пәнге қатысты
сөздік қор мен
терминдер:
заңғар, қырат, бейбақ «Мәңгілік Ел»
ұлттық идеясының
Құрмет бағдары
сабақтың тәрбиелік
мәні ретінде
танылды.Талқылауға арналған сұрақтар:
Т. Айбергенов туралы не білдіңдер?
2. Қандай өлеңін оқыдыңдар.
3. Өлеңдерінің тақырыптары қандай?
4. Неліктен Т. Айбергеновты
сағыныштан жаратылған ақын дейді? Пәнаралық байланыс . Өзін-
өзі тану мен музыка.
Алдыңғы оқу : Ғ. Мүсірепов.
«Ұлпан» романы болатын.
2 слайд
Өлеңнің идеясын ашу,өз ойын
көркемдеп жеткізу.“ Сағыныш”өлеңінің мазмұнын
түсінуді тапсырамын.
“ Сағыныш”өлеңіне төмендегі сызба
бойынша сюжеттік-композициялык
талдау жасау. «Постер қорғау» әдісі
Тізбектеп оқыту
“ Композициялық
талдау”кестесі Өлеңнің мазмұнын толық
түсіндіре алады.Сұрақтарға жауап
бере алады.
Өлеңнің идеясын
ашатын,мазмұнды постер жасай
алады және өз ойын көркемдеп
жеткізе алады
Өлеңнің мазмұнын толығымен
түсінеді,сұрақтарға жауап бере
алады.Өлеңнің сюжетіне
композициялық талдау жасай
аладыБелсенді оқыту әдістері
3 слайд
Саралап оқыту – оқушының өз білімін өзі бағалап, білім деңгейін дамыта алуы
Мен жоспарлаған саралау шараларының тиімді жүзеге асуын басты назарда
ұстаймын.
Қолдауды қажет ететін оқушыларға:
«Сағыныш» өлеңінің мазмұнын түсінуге сұрақтарға жауап беруге және
мәнерлеп оқу дағдысын жетілдіруге байланысты тапсырмаларды ұсынамын.
Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға: Өлеңге сюжеттік
композициялық талдау тапсырмаларын орындайды.
Қабілетті оқушыларға: Өлең мәтініндегі композициялық амалдарды талдау
тапсырмаларын ұсынамын.
4 слайд
Жоғарғы деңгей
Орта деңгей
Төменгі деңгейСабағымдағы саралау шараларына тоқталсам:
«Постер қорғау» әдісі бойынша Т. Айбергеновтің
«Сағыныш» өлеңінің идеясын ашу, өз ойын
көркемдеп жеткізу .
Оқушылар «Сағыныш»
өлеңінің мазмұнын
түсініп, өз ойларын
көркемдеп жеткізе алады.
Өлеңнің идеясын
ашатын, мазмұнды
постер жасайды .
Тізбектеп оқыту әдісі
арқылы өлеңнің
мазмұнын айтады.
5 слайд
* ААОйлау деңгейі:
төмен (түсіну және
жауап
беру)
,ортаңғы/анализ
және
интерпритация/ Бағалау критерийі:
1. Өлеңнің идеясын анықтайды;
2. Өлеңнің идеясы мен мазмұнын ашады;
3. Өлеңнің эпикалық поэтикалық драмалық
мәтініндегі композициялық амалдарын
талдайды.
Қалыптастырушы бағалау
критерийлерге негізделген
дескрипторлар арқылы жүргізілді.
Жүрекшелер арқылы
оқушылардың білімін бағалап
отырдым.
Критерийлер:
Т. Айбергеновтің Сағыныш»
өлеңінің мазмұнын толық түсіну,
қойылған сұрақтарға толық жауап
беру, жек, жұпта, топта сюжеттік
композициялық амалдарды талдау,
шығармашылық эссе жазуға
байланысты тапсырмаларды
орындауға құрылды. Дескриптор :
1. Өлеңді мәнерлеп оқи алады,
мазмұнын баяндай алады.
Сұрақтарға жауап бере алады.
2. Өлеңнің идеясын ашатын
мазмұнды постер жасайды, өз
ойын көркемдеп жеткізе алады.
3. Өлеңнің мазмұнын
толығымыен түсінеді,
сұрақтарға жауап береді. Өлеңге
композициялық талдау жасай
алады.Критериалды бағалау
Т.Айбергеновтың “Сағыныш”өлеңіне сюжеттік-
композиция талдау жасайды,поэтикалық мәтіндегі
композициялық амалдарды талдайды.
6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты
жоспарлауға ықпалы
Ықшамсабақ өткізгенде таңдалған
әдістің тиімді лігін , тапсырманың
оқушыларға жас ерекшелігіне сай
берілгендігін танытқандығы
байқалады. Ықшамсабақ – қысқа
мерзімді сабақ жоспарын нәтижелі
жасауға бағытталған тиімді тәсілдің
бірі.
Курста алған білімімді өз
тәжірибемде қолданамын.
Курс оқу барысында тренерден тиімді
педагогикалық тәсілдерді үйрендім.
Тиімді оқытудың бірнеше тәсілін,
критериалды бағалауды және
модерация не екенін білдім. Кері
байланысты, сыныпта психологиялық
ахуалды жақсартуға негізделген
әдістерді үйрендім. Тапсырманы
зерделеу арқылы бағалау мен
дескриптор құруды үйрендім. Қысқа
мерзімді жоспарды дұрыс құру
арқылы нәтижелі білім сапасына қол
жеткізуге болады деп
тұжырымдадым. Әріптестерден үйренген әдіс-
тәсілдерді ықшамсабақ
жоспарлауда тәжірибеме енгіздім.
«Постер қорғау» және
«Тізбектеп оқыту» әдістерін
ықшамсабағыма енгізіп, ұтымды
қолданамын. Ықшамсабақты
жоспарлауда тренер мен
әріптестер ұсынған кері
байланысты білім қоржыныма
жинақтадым .
Қандай екі нәрсе табысты болды ?
1. Топтағы балаларды тізбектеп оқыту.
2. Автордың өлеңіне сюжеттік композициялық талдау
жасауы. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
1. Постер қорғау» әдісі.
2. Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз