1 слайд
Тыныс алу мүшелерінің
аурулары
2 слайд
Сабақ мақсаты :
Білімділік: Оқушыларға ағзадағы тыныс алу
мүшелерінің ауру түрлерін және олардың алдын
алуын,темекінің зияны туралы білімді меңгерту,
ғылыми көзқарастарын қалыптастыру
Дамытушылық: Оқушылардың алған білімдерін
жадында сақтау қабілетін дамытып жетілдіру, зейін
қойып тыңдауға үйрету, өз беттерінше ізденуін
қалыптастыру. Сабаққа белсенділіктері мен
қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік: Оқушылар арасында ұйымшылдықты
және сыйластықты ояту. Тұлғалық ізгілік қасиеттерге
баулу және ұқыптылыққа, салауатты өмірге тәрбиелеу.
3 слайд
1.Ұйымдастыру
2. Өткенді білеміз бе?
3. Суретке анықтама.
4. Ойша саяхат...
5.Сіз білесіз бе?
6. Сергіту сәті.
7. Бас қатырғыш.
8. Пайдалы кеңестер.
9. Білім ағашы.
10. Үйге тапсырма.
4 слайд
•
Өткенді білеміз бе?
1- тапсырма: Сұрақ меннен, жауап сізден.
1 - топ
1.Тыныс алудың маңызы қандай?
2. Газ алмасу дегеніміз не?
2 - топ
1. Тыныс алу мүшелерін атаңыз?
2. Қос өкпеде қанша альвиолалар
болады?
3 - топ
1.Өкпенің тіршілік сиымдылығы
қаншаға тең?
2.Тыныс алудың реттелуі мидың қай
бөлімінде орналасқан?
5 слайд
2 - тапсырма: Тест.
1. Мұрын қуысы неше бөлікке бөлінеді?
а) екі бөлікке ә) үш бөлікке б) төрт бөлікке
2. Мұрын қуысының ішкі беті?
а) 100 см 3
ә) 500 см 2
б) 1500 см 2
3. Дыбыс түзеу қызыметін қандай мүше атқарады?
а) мұрын қуысы ә) көмей б) кеңірдек
4. Кеңірдек қабырғасы неден түзілген?
а) бұлшық ет ұлпасынан ә) шеміршекті сақинадан б)
шеміршекті жартылай сақинадан
5. Кеңірдектің жалғасы?
а) аңқа мен жұтқыншақ ә) көмей б) бронхылар
6. Кеңірдек қалай бөлінеді?
а) екі бронхыға ә) үш бронхыға б) бронхиолаға
6 слайд
Жауабы:
1- а, 2 - а, 3- ә,
4- б, 5- б, 6- а.
7 слайд
Суретке анықтама
8 слайд
Ойша саяхат...
1-топ. Сіз ертемен орманда серуенде
жүрсіз, қандай сезімде жүресіз?
2-топ. Қаланың ауасы мен ауылдың
ауасында қандай айырмашылық бар?
3-топ. Жаңбыр жауғаннан кейін ауаның
ерекшілігі?
9 слайд
Сіз білесіз бе?
" Тыныс алу мүшелерінің аурулары.“
Темекі тарту: - Темекі тарту адам
денсаулығына зор зиян тигізеді, әсіресе тыныс
мүшелеріне зиян келтіреді. (Бейнеролик
көрсету.)
1-топ:Тыныс алу мүшелерінің аурулары
және оның белгілері....
2-топ: Тыныс алу мүшелерінің гигиенасы.
3-топ: Жасанды тыныс алдыру.
10 слайд
11 слайд
12 слайд
Сергіту сәті.
Оқушылардың ақпарат қабылдау қабілеттерін
дамыту мақсатында қолданылатын әдіс. Мұғалім бұл
сөздерді тез-тез оқиды, оқушылар сөздерді тез айырып,
қажетті қатардың астына жазу қажет.
Қанайналы
м жүйесі Тірек-
қимыл
жүйесі Тыныс алу
жүйесі Ас қорыту
жүйесі Жүйке
жүйесі
13 слайд
Сүйек,ауыз,мұрын,асқазан,
бұлшықет,ми,жұлын,жүрек,
көмей,кеңірдек,салатамыр,
Аралықми,мишық,өкпе,бұғана,к
өктамыр,қабырға,қылтамыр,соп
ақша ми,омыртқа.
14 слайд
Бас қатырғыш.
1 есеп: Қалыпты жағдайда жүрек 1 минут ішінде орта
есеппен 6л. Қанды тамырларға айдаса, 1 сағатта және 1
тәулікте қанша мөлшерде қан айдайды?
2 есеп:Тыныштық күйінде адам минутына шамамен18
тыныс алу қозғалыстарын жасайды. Ал, 1 сағатта және
1 тәулікте?
3 есеп. Тыныштық күйінде адам минутына шамамен 25
тыныс алу қозғалыстарын жасайды. Ал, 1 сағатта және
1 тәулікте?
•
15 слайд
Бас қатырғыш.
1 есеп: Қалыпты жағдайда жүрек 1 минут ішінде орта есеппен 6л. Қанды
тамырларға айдаса, 1 сағатта және 1 тәулікте қанша мөлшерде қан
айдайды?
Жауабы: 60*6=360рет, яғни 1сағатта 360рет
360*24сағ.=8640литр, яғни 1тәулікте 8640литр қан айдайды.
2 есеп:Тыныштық күйінде адам минутына шамамен18 тыныс алу
қозғалыстарын жасайды. Ал, 1 сағатта және 1 тәулікте?
Жауабы: 60*18=1080 рет, яғни 1сағатта 1080рет
1080*24сағ.=25920рет, яғни 1тәулікте 25920рет тыныс алу
қозғалысын жасайды..
3 есеп. Тыныштық күйінде адам минутына шамамен 25 тыныс алу
қозғалыстарын жасайды. Ал, 1 сағатта және 1 тәулікте?
Жауабы: 60*25=1500 рет, яғни 1 сағатта 1500рет
1500*24 сағ=36000 рет, яғни 1 тәуілікте 36000 рет тыныс алу
қозғалысын жасайды.. •
16 слайд
17 слайд
18 слайд
19 слайд
БІЛІМ АҒАШЫ
20 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз