1 слайд
Қазақ тілі
2 сынып
Тақырыбы:
ЗАТ ЕСІМ
2 слайд
САБАҚТЫҢ
МАҚСАТЫ
Сауатты, көркем
жазуға, өзара
ынтымақтастыққ
а, шапшаң ойлай
білуге баулуОқушыларға зат
есім жайлы
түсінік бере
отырып,
сұрақтар қоя
білуге үйрету Түрлі ойын
элементтерін
пайдалана
отырып
оқушылардың
шығармашылық
қабілеттерін
дамыту
3 слайд
Жарқырап күн де ашылды,
Айналаға нұр шашылды.
Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн!Сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз- білім алу,
Міндетіміз- еңбектену
Еңбектену арқылы
“5 “- ке қолды жеткізу!
4 слайд
Тесттің жауабын тауып көр
1. Түбір сөзді тап.
а) жаңалық ә) күй
2. Түбірге жалғанған бөлік не деп
аталады?
а) қосымша ә) түбір
3. Қосымшаның неше түрі бар?
а) 4 ә) 2
4. Жұрнақ деген не?
а) сөз бен сөзді байланыстыратын
қосымша
ә) сөз мағынасын өзгертетін
қосымша
5. Жалғау деген не?
а) сөз бен сөзді байланыстыратын
қосымша
ә) сөз мағынасын өзгертетін
қосымша
6. Сөз таптарын тап.
а) жұрнақ, жалғау
ә) зат есім, сын есім, сан есім,
етістік.
5 слайд
Тесттің кілті
1. Ә
2. А
3. Ә
4. Ә
5. А
6. Ә
6 слайд
Сөздердің білдіретін
мағынасына,
түрлену тұлғасына,
қойылатын
сұрағына, сөйлемде
атқаратын
қызметіне қарай топталуын
сөз таптары дейміз.
7 слайд
Сөз таптары
8 слайд
“ Сөзжұмбақты шешіп
көр”
9 слайд
Е р е ж е
Заттың атын
білдіретін сөзді зат
есім дейді. Зат
есімдерге кім? кімдер?
не? нелер? деген
сұрақтар қойылады.
Мысалы: адам, әншілер,
кеме, ағаштар
10 слайд
с
ұ
р
а
қ
т
а
р
ы
:Кім?
К
і м
д е р
?
Н
е л е р
?
Н
е
?
11 слайд
12 слайд
Атауы Жапырақт
ар Балық Ғарышкер
Оқушылар
Күн Дәрігер
Жұлдызд
ар
Кім?
Не?
Кімдер?
Нелер?
13 слайд
Топпен
жұмыс
Сөздерді оқып, кім? не?
сұрақтарына жауап
беретін сөздерді теріп жаз. Не? сұрағына
жауап беретін
сөзді қойып ,
жазыңдар. Суреттегі
заттардың
атын жаз.
Сұрақ
қой.Дыбысты
қ талдау жаса
І топ 2
ІІ
топ 2
ІІІ
топ 2
14 слайд
І топ
Сөздерді оқып, кім? не? сұрақтарына
жауап беретін сөздерді теріп жаз.
Ата,кірпіш,апа,шыны,
сағат,ағатай,қанат,інішек,
тауық,кептер
Кім?
Не?
15 слайд
ІІ топ
Не? сұрағына жауап беретін сөзді
қойып , жазыңдар.
ұлиды.
қарқылдайды.шақырады. үреді.
16 слайд
ІІІ топ
Суреттегі заттардың атын
жаз. Сұрақ қой.Дыбыстық
талдау жаса
17 слайд
Аппақ болып таң атты,
Түтін тік боп шығады.
Гүлге қонған көбелек,
Самғап биік ұшады.
Қоюланып қара бұлт,
Төкті жаңбыр себелеп.
Жапырақты жамылып,
Бұға қалды көбелек. Сергіту сәті
18 слайд
«Кімде көп?»
ойыны
19 слайд
Топпен
жұмыс
Сөздерді оқып, зат есім
екенін дәлелде: Адасқан
суреттерді
орнына қой “ Б и і к т і кті
б а ғ ы н д ы р” ойыны
Не? Сұрағына
жауап беретін
сөздерден
құрастыр
І топ 2
ІІ
топ 2
ІІІ
топ 2
20 слайд
І топ
Сөздерді оқып, зат есім екенін дәлелде:
Ойлан, тап:
Ақын, әнші, көбелек, қозы, дән, бөбек,
әже, мұз.
Бұл зат есім, өйткені...
21 слайд
ІІ топ: Адасқан суреттерді
орнына қойКім
? Не?
22 слайд
З
А
Т
Е
С
І
М ІІІ топ
“ Б и і к т і кті б а ғ ы н д ы р” ойыны
Не? Сұрағына жауап беретін
сөздерден құрастыр
23 слайд
І Сиқырлы кестедегі маман иелерінің
сұрағына жауабын табыңдар.
Зат есім деген не?
Зат есімнің сұрақтарын ата.
Зат есімге мысалдар келтір. 1
32І топ ІІ
топ ІІІ
топ
24 слайд
Кімге не керек екенін
табыңдар.
25 слайд
Сөздерге -ші жұрнағын
жалғап жаз. Сонда қандай
сұрақ қойылады?
Не?
суре
т
ән
тігін Не?
суре
т
ән
тігін -
ші
26 слайд
Сабақты бекіту :
Семантикалық карта
Атауы Жапырақт
ар Балық Ғарышкер
Оқушылар
Күн Дәрігер
Жұлдыз
Кім?
Не?
Кімдер?
Нелер?
27 слайд
Сабақты бекіту :
Семантикалық карта
Атауы Жапырақт
ар Балық Ғарышкер
Оқушылар
Күн Дәрігер
Жұлдыз
Кім?
+
Не?
+
Кімдер?
+
Нелер?
+
28 слайд
Үйге тапсырма
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте сақтайық .
Кім? сұрағына жауап беретін зат
есімдерді бір бағанға, не? сұрағына жауап
беретін зат есімдерді екінші бағанға бөліп
жазып келу.
29 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз